Gjest Warrior Skrevet 3. mai 2022 #21 Skrevet 3. mai 2022 Hvor vanlig eller uvanlig det er vet jeg ikke, men det skjer. Det er jo ikke noe som blir snakket om til andre så det er sikkert ikke helt uvanlig, men som sagt jeg vet ikke. AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Om de er heterofile så er det ikke vanlig. Mulig det er vanlig blant homofile. Men det vet nok homofile bedre enn meg. Anonymkode: 16635...760 Joda heterofile gjør det også.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #22 Skrevet 3. mai 2022 Jeg «felles runket» med flere kompiser i tenårene, Både skjult og åpenlyst . Med En av kompisene mine begynte vi med å felles runke , men etter hvert runket og søg vi hverandre. Anonymkode: 1cd4e...919 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #23 Skrevet 3. mai 2022 Nei, det er ikke vanlig. Derimot har jeg hørt at det er ganske vanlig at jenter har hatt sex med venninner. Anonymkode: 6ca6c...55d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #24 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, det er ikke vanlig. Derimot har jeg hørt at det er ganske vanlig at jenter har hatt sex med venninner. Anonymkode: 6ca6c...55d Hvordan kan du påstå det ikke er vanlig , Google kinsey rapporten så får du litt svar. Anonymkode: 1cd4e...919 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #25 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvordan kan du påstå det ikke er vanlig , Google kinsey rapporten så får du litt svar. Anonymkode: 1cd4e...919 En loslitt metode for å kvele enhver debatt som omhandler noe utenfor egen boks. Jeg har fire bøtter, alle er hvite. Dermed er min mening, og det er den eneste riktige, at alle bøtter i verden er hvite. Kom ikke å belær meg om røde eller blå bøtter! Jeg vet at jeg har rett, uansett! Hva som er vanlig kan det være håpløst å definere, finne svar på og diskutere. Hva som ikke er uvanlig kan ofte oppfattes som en smule enklere. Min påstand er at det vi snakker om her ikke er eller har vært uvanlig opp gjennom. Menneskets seksualitet er alt annet enn konkret. Gutter og menns trang til å utforske, og tenåringenes lopper i blodet og mer eller mindre plagsomme ereksjon oppleves selvsagt ulikt. En del har nok eksperimentert en eller flere ganger. Uvanlig er det definitivt ikke! Anonymkode: ab93c...d17 2
blaffen Skrevet 3. mai 2022 #26 Skrevet 3. mai 2022 Ja det er vanlig å eksperimentere med kompiser. Som ikke er det samme som at alle gjør det, eller at alle engang kjenner til at noen har gjort det. Dessuten er det vel akkurat som ventet at noen kommer trekkende med sine ekstremt firkanta oppfatninger av 'legning'. Det blir som mat, du må kunne prøve noe nytt uten at andre skal bestemme for deg om det er din nye favorittrett. 1 1
Sphere Skrevet 3. mai 2022 #27 Skrevet 3. mai 2022 Det er vel kun her inne og på nakenprat at dette fremstilles som helt vanlig. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #28 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er helt vanlig! 😉 Anonymkode: dc57a...b1a Enig, hvem som kunne sprute lengst var en morsom greie vi drev med, var faktisk jenter og så på også,men bare dem vi fikk se vaginaen til. hahaha Anonymkode: c10f2...b0d
Voksenmann Skrevet 4. mai 2022 #29 Skrevet 4. mai 2022 Nope, har aldri opplevd eller hørt om andre som gjorde dette. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #30 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Enig, hvem som kunne sprute lengst var en morsom greie vi drev med, var faktisk jenter og så på også,men bare dem vi fikk se vaginaen til. hahaha Anonymkode: c10f2...b0d Glemmer aldri da vi var 3 stk som fellesrunket mens vi fikk se en venninne som oljet inn puppene. Husker hun var fascinert over å se hvor mye og hvor langt spruten stod på gutta. Vi kan ikke ha vært mer enn 13-14 år gamle. Anonymkode: e3a82...6a5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #31 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Glemmer aldri da vi var 3 stk som fellesrunket mens vi fikk se en venninne som oljet inn puppene. Husker hun var fascinert over å se hvor mye og hvor langt spruten stod på gutta. Vi kan ikke ha vært mer enn 13-14 år gamle. Anonymkode: e3a82...6a5 Ja det var tider det.....i skogen og sammenlignet underliv....hvem hadde mest hår....du får ta på min om jeg får ta på din "leken" var også en greie vi hadde ....og jentene var ikke sjenert engang, haha Anonymkode: c10f2...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #32 Skrevet 4. mai 2022 Warrior skrev (17 timer siden): Hvor vanlig eller uvanlig det er vet jeg ikke, men det skjer. Det er jo ikke noe som blir snakket om til andre så det er sikkert ikke helt uvanlig, men som sagt jeg vet ikke. Joda heterofile gjør det også. Da er de nok ikke heterofile. Anonymkode: 16635...760 1
sicario Skrevet 4. mai 2022 #33 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skjønner. Beklager om det ble fremstilt på en måte som traff deg sånn, det er en generalisering og jeg tror at de aller fleste er åpne seksuelt. Det er min erfaring, og så vidt jeg er kjent med de aller fleste andres erfaring. Anonymkode: a0925...5b4 Men hva mener du med at man er «åpen seksuelt»? Jeg mener selv jeg er «åpen seksuelt». Jeg er «ikke flytende» heterofil og har aldri hatt ønsker eller fantasier om andre menn. Dette er den statistiske normalen for menn. 3
sicario Skrevet 4. mai 2022 #34 Skrevet 4. mai 2022 blaffen skrev (13 timer siden): Dessuten er det vel akkurat som ventet at noen kommer trekkende med sine ekstremt firkanta oppfatninger av 'legning'. Det blir som mat, du må kunne prøve noe nytt uten at andre skal bestemme for deg om det er din nye favorittrett. Man må ikke ha sex med en av samme kjønn for å vite at man er heterofil, om det er det du antyder?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #35 Skrevet 4. mai 2022 Nei, det er heldigvis ikke vanlig. De fleste so eksperimenterer, gjør det med fremmede. Ellers risikerer en å ødelegge vennskap. Anonymkode: 8792c...231 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #36 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er det vanlig? F.eks runker sammen etc Anonymkode: 59528...47c Hørte et par av gutta gjorde dette på videregående, men jeg snakker om 2 av rundt 20 gutter i klassen. Statistisk sett utgjør det 10% av menn i ung alder. Som igjen betyr at det ikke er vanlig at kompiser gjør, men heller ikke unormalt at det skjer. Anonymkode: ebfe0...3a6 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #37 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det er heldigvis ikke vanlig. De fleste so eksperimenterer, gjør det med fremmede. Ellers risikerer en å ødelegge vennskap. Anonymkode: 8792c...231 I mitt tillfelle vare dette noe som skjedde i barndommen, utforsking av dette veldig spennende og ALLE er fremdeles venner og ler godt når det blir tatt opp 🙂 Anonymkode: c10f2...b0d 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #38 Skrevet 4. mai 2022 Jeg har aldri hørt om det, men ser kanskje ikke før meg at det er noe menn ville snakket om? Jeg hadde sex med flere av mine venninner i ungdomstiden, men jeg er bifil, og på den tiden var jeg ute av skapet som lesbisk (måtte senere moderere merkelappen noe😆). Jeg hadde ikke inntrykk av at jenter spm identifiserte seg som heterofile hadde sex med hverandre. De hadde sex med gutter, så klart. Anonymkode: 9629c...759
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #39 Skrevet 4. mai 2022 Spørs vel hvilken alder. Ikke hørt noe om det fra barneskolen . Anonymkode: 40ccf...39d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #40 Skrevet 4. mai 2022 Ikke uvanlig å sammenligne størrelse på penis. Da må man gjerne runke den stiv skal det være noe poeng. Anonymkode: a7bd8...155
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå