Gå til innhold

Tante rød etter pilleslutt...

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, den var slitsom... for jeg gikk jo hele tida og var forberedt på mens...

Jeg visste at jeg ikke hadde hatt el, så jeg trengte ikke bekymre meg for om jeg var gravid, men det var plagsomt nok å veeeeeeeente sånn på mensen. Gikk med tamponger og smertestillende lomma i to måneder... (for sikkerhets skyld var den syklusen preget av spotting fra sånn ca dag 30 da, av og på, noen dager med og noen uten, så jeg trodde jo hele tiden at "i dag" men dengang ei... Vet ikke ha som gjorde at den tilslutt kom jeg, og jeg husker rett og slett ikke noe av det (den kom nemlig i uken mellom min bestefars overraskende dødsfall ette ren ulykke og den påfølgende begravelsen. Så rett og slett, jkeg husker det ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, går bedre nå håper jeg :klem:

Jeg trodde jeg hadde EL den 20.10..

men det kan ikke ha vert den siden tanta ikke har kommet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte deg i den andre tråden på det...

Sist syklus hadde jeg forresten el, på dag 46! (kroppen hadde nok "prøvd" og vist mang tegn på det mange ganger før det) og denne syklusen er jeg kommet til dag 20, har hatt "fruktbar utflod" men ingen el enda nei, så det blir nok en litt lang syklus dette også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epica Ikke innl.

Det så vertfall veldig ut som EL.. Men vi hadde sex lørdagen før...

Og et par dager etter det som ut som EL, så da er det nok ingen sjangs for at jeg er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste her et sted at sex intill 5 dager før el kan føre til baby i magen for sedcellene kan overleve så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under optimale forhold (fruktbar utflod, den eggehvitetypen og sånn) så kan de leve i opptil 5 dager ja. Størst sjangs de siste 3 dagene før el sånn ca da

Tenker mer på dersom el inntraff litt senere enn du trodde jeg.... (for... altså... hvordan så det utsom el mener du? Temper du? eller er det utfloden du baserer deg på?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke el-tester.. Så jeg baserer det på at den var slimete, gjennomsiktig..

ganske mye..

ellers de andre dagene har jeg hatt utflod, men den torsdagen var den eneste dagen jeg hadde sånn slim..

Men tok EL test 3 dager etter forventa mens.. Den var negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bestanding.

De KAN det, men de gjør det ikke alltid, det er best å bruke rett test til rett bruk, i alle fall når mensen altså ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Epica ikke innl.

Ok...

Men siden det ikke kan ha klaffet, så regner jeg med jeg ikke er gravid.

Men har tenkt å ta en Clearblue om en uke el to, for å være sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen tre dager etter pilleslutt - ti dager før den skulle komme etter kalenderen. Neste mens kom 36 dager etter den første. Nå håper jeg at syklusene blir noenlunde normale.... Krysser fingre for det for både meg selv og dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tre dager etter pilleslutt fikk jeg jeg også en bløsning, det er jo den siste pillemensen det.

Du sier det er ti dager før tiden, da antrar jeg du sluttet midt på et brett? For om det ordinært går 13 dager fra siste pille til blødning når du går på p-piller, så er det noe som er galt... (og sluttet du midt i brettet, så kom den antakelig akkurat når den skulle, du kan ikke forvente at kroppen skal vente til du "ordinært skulle tatt siste pille" når du ikke tar pillene lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...