Gå til innhold

klagemuren


sick girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må vel skjerpe meg snart, hvis dagboka mi skal leve opp til navnet sitt ;)

men merkelig nok har jeg ingenting å klage på for tida. Bortsett fra økonomien da, men det kjennes ganske dødfødt i og med at jeg veit at den eneste løsningen er å sløse mindre (noe jeg ikke har spesielt lyst til).

Ting er rett og slett ganske ålreit for tida. Har fått ordnet opp med kjæresten min (hvertfall så godt som vi kan få ordnet opp nå) etter balladen sist helg, og imorgen reiser jeg for å besøke han. Blir så bra å se han igjen! Og gøy at en veldig god venninne bor i samme by, og at en annen god venninne drar ned sammen med meg for å hilse på henne. Kan bli en bra helg dette! Lost-maraton med darlingen, sex, god mat og sånt, være kjærstepar, henge med venninnene og gå i butikker, enda mer sex, være i en annen by osv.

Er så glad for at det kanskje kan ordne seg med omplassering av hunden min. Håper bare jeg finner et bra hjem til han. Eller det må jeg, gir han ikke fra meg før jeg er sikker på at han får det bedre enn hva jeg kan tilby han. Om en uke er jeg kanskje, og forhåpentligvis, litt nærmere en avgjørelse. Blir utrolig vondt å gi ham fra meg, han er jo nesten barnet mitt jo. Men jeg vet jo innerst inne at det er det beste for ham. Gruer meg så til tida etter at han har flyttet, det kommer til å være så ensomt, og jeg kommer garantert til å angre noe forferdelig på det jeg har gjort..... Men som sagt, dette gjør jeg fordi det er best for ham, og jeg må prøve å ha det som fokus hele tida.

I ettermiddag har jeg vært på kafé med venninner. Kjempehyggelig. Og morsomt! haha, vi var nok de mest harry og begredelige folka der inne, der vi satt og prata om alt mellom himmel og jord (for å si det på en pen måte). Ikke noe er hellig, og ingenting er for vulgært, for oss for å si det sånn ;)

Sånn, nå har jeg fått ut noen av tankene mine, nå skal jeg lese litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

storesky: jeg tenkte vi skulle la byen være trygg en helg, til en forandring ;)

nå har jeg møtt en dame som har svart på omplasseringsannonsa mi. Jeg syns det virket veldig bra, håper hun syns det samme. Hun sa jo at hun tror hunden min kommer til å passe i hennes familie, og at hun er innstilt på å ha ham resten av livet. I tillegg er vi ganske enige når det gjelder syn på oppdragelse/trening av hund. Alle disse tingene er veldig viktig for meg. Vil jo at han skal komme til det beste hjemmet!

Så nå får jeg bare vente og se til hun har hatt han på hjemlån neste uke, hva vi begge tenker etter det...

Ellers er livet temmelig ok for tiden, det er så kult å være forelska! Bare litt urettferdig at det må være i en som bor mange lysår unna (hvertfall kjennes det sånn). Som han sier: hvorfor får folk som ikke tåler trynet på hverandre lov til å bo i samme leilighet, mens vi må bo i hvert vårt land lissom?

Jeg skulle ønske jeg kunne ta lenge fri fra jobben, ta med meg bikkja og dra og bo hos han en stund. Det hadde vært noe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Vi kan lage egen tråd: "vi som hater gutteklubben grei"

men husk: vi skal faktisk ha de kuleste og beste folka, ikke en haug med gamliser!!! Vi er da ganske "ruling" på juleblot uansett..hehe, forsvinner ikke akkurat bak nærmeste stolpe vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

storesky: haha, ja! men nå er jeg ikke sur lenger, driter faktisk ganske så mye i det. er jo egentlig ingenting å bry seg om lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som ting begynner å fikse seg litt mer ang omplasseringen. har jo truffet hun ene dama som virka veldig ålreit. i tillegg har tre andre seriøse, erfarne hundefolk tatt kontakt. Glad jeg har litt fler alternativer, slik at jeg kan velge ut det hjemmet som virker best. Det kommer til å bli utrolig trist å skilles fra han, selv om jeg vet at det er det beste for både han og meg. Samtidig må jeg innrømme at jeg gleder meg til å få det overstått, noe jeg syns er litt vanskelig å erkjenne overfor meg selv. Føler meg litt ussel som kjenner sånn, at jeg egentlig bare burde være trist og lei meg, men så merker jeg at jeg er litt glad og ser frem til at det ordner seg. Så jeg må vel bare akseptere at jeg kjenner sånn. Det er jo et ganske tydelig tegn på at omplassering er det rette, at dette har blitt for slitsomt/uhåndterlig for meg. Håper bare jeg finner et bra hjem ikke langt herifra sånn at jeg kan ha kontakt med han + nye eiere, og dra på besøk av og til.

hehe, leste artikkelen om vinterdepresjon. alle symptomene stemmer bra på meg. ikke at det er noe nytt, men greit å få en påminning om hva det kan skyldes når alt kjennes helt håpløst og det eneste jeg vil bare er å sove og spise godteri..... heldigvis at jeg har en kjærste som er verdens flinkeste til å si fine ting, og få meg til å føle meg bra igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er skikkelig gira idag. gira på å begynne å trene igjen etter jul, gira på å finne et bra hjem til hunden, gira på å dra å se søtnosen igjen snart. håper ting ordner seg med omplasseringa, omtrent det eneste jeg tenker på for tida. men har fått henvendelse fra en del bra folk, og da er jo sjansen stor for at det går bra. og jeg håper også at sånn som jeg var sist uke, hvor soving og spising var det eneste jeg ønska, ikke er sånn det skal være hele tiden denne vinteren. det har pleid å gå i bølger tidligere vintere, så det gjør vel forhåpentligvis det nå også. er ikke hypp på å gå opp flerfoldige kilo fordi jeg ikke klarer å holde hånda vekk fra godteskåla hver gang jeg er sliten, trøtt og selvmedlidende....derfor skal det bli jævla digg å begynne å trene. gleder meg!!!!!!!!

Endret av sick girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var visst ikke så lett som jeg håpet på, det der med omplasseringa. enten er ikke jeg fornøyd med folk, eller så går ikke hunden min overens med deres hunder eller så er folk bare rare og trekker seg med merkelige begrunnelser. men har heldigvis noen fler muligheter som jeg ikke har prøvd ut ennå. skal møte noen i morgen, og har fått henvendelse fra noen andre som virka kjempebra. så bare jeg klarer å være tålmodig og ha is i magen, så ordner det seg nok til slutt.

om to dager er jeg hos verdens beste fyr igjen. det kjennes utrolig bra! så kan jeg slippe skuldrene ned noen hakk og tenke på litt annet enn omplasseringa et par dager. er litt slitsomt, for føler at jeg ikke har så mange å prate med det om (oplasseringa altså), og kjenner at det er mye jeg trenger å diskutere med noen. eller kanskje det jeg kjenner er at jeg ønsker noen kunne komme og overta og ta hele avgjørelsen for meg. så slipper jeg sitte med alt ansvaret og redselen for å ha valgt et galt hjem.....men alfa omega her er vel å ta tida til hjelp, gi meg selv god tid, og se an folk ordentlig før jeg bestemmer meg. og det er litt av en utfordring for meg, som helst skulle sett at alt var fiksa igår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nå blei jeg plutselig råstressa! Jeg har ikke begynt på julegavene enda, og jeg er kjempeblakk. Får ikke lønn på nesten to uker heller. Så det blir det sånn som det blir hvert år, og som jeg hvert år bestemmer meg for at det hvertfall ikke skal bli året etter; jeg kommer til å stresse rundt i butikker i siste liten uten å finne noe av det jeg hadde tenkt å kjøpe. Kan det være så vanskelig å planlegge litt? Og kan det være så vanskelig å forsøke å ha litt kontroll på pengebruken?? Tydeligvis.

Men ikke så mye å gjøre med nå egentlig, like godt å forsøke å la være å stresse med det foreløpig. Nå skal jeg heller nyte at det er helg, og at jeg kan slappe av, og ha det hyggelig sammen med venninna mi som snart kommer på besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har litt skrivetørka for tida. Er så jævla trøtt. Og ukreativ. Men nå må jeg få ut litt frustrasjon over de jævla p-pillene som jeg lissom ikke skal blø noenting av, men igår begynte jeg plutselig å blø (igjen). Helt umotivert. Jævla bra timing lissom, siden kjærsten min kommer til fredag og alt. Siden vi kun ses ca annenhver helg, så hadde det vært fint å slippe blodfaenskapen når han var her. argh! Får bare krysse fingra for at det gir seg.

Ellers kjennes det faktisk bra å ha bestemt meg for å droppe festivalen i berlin i januar. Jeg kjenner at fire dagers fyll er det siste jeg trenger nå. Vil heller ta en tur til et varmt sted med masse sol. Det hadde vært noe det! Kommer sikkert til å angre på at jeg ikke drar til berlin, og føle meg utafor når alle andre kommer hjem og skal mimre om hvor kult det var. Men sånn får det bare være. Jeg kjenner bare virkelig at jeg trenger ikke en ferie hvor jeg er dobbelt så sliten når jeg kommer hjem som jeg var før jeg dro.

Nå er det heldigvis snart helg igjen. Og ikke så kjempelenge til jul, og ferie. Og jeg har fortsatt ikke fått kjøpt en eneste julegave....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

og nå var jeg ferdig med alle julegavene faktisk! er ganske fornøyd med det jeg har fått kjøpt til folk i år også, håper de som får gavene er enig bare ;)

ikveld skal jeg hjem til venninna mi og drikke gløgg. er egentlig kjempeforkjøla, og burde vel holdt meg hjemme siden jeg skal jobbe imorgen kveld og alt. Men det orker jeg ikke. Vi har avtalt det her kjempelenge, skal lissom være vår "juleavslutning" på byen og alt. Og det kan jeg jo ikke gå glipp av!

Nå er det bare åtte dager til kjæresten min kommer. Og da kan vi være sammen i halvannen uke. Fy faen så fett!! Men nå skal jeg spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...