AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 Gjør det noe? Stresser over at jeg glemte at det var arbeidernes dag idag. Har vasket og ryddet i leiligheten i flere timer. Bør jeg stoppe nå og ta resten i morgen? Anonymkode: 8534b...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #2 Del Skrevet 1. mai 2022 🧐 Anonymkode: 8b139...a18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 Herregud Anonymkode: 34993...ac5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg er i flytteprosess med redten av blokka.. Ordner hamrer og styrer.. don’t give a fuck Anonymkode: a2d94...171 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mai 2022 #5 Del Skrevet 1. mai 2022 Og jeg har vasket, bad, kjøkken, hengt opp klær og støvsuget, ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #6 Del Skrevet 1. mai 2022 Hvem faen bryr seg. Jeg er ikke engang fagorganisert. Anonymkode: 5e01f...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 1. mai 2022 #7 Del Skrevet 1. mai 2022 Du kan rydde og vaske så mye du vil, ingen som kommer og arresterer deg for det. Styrer på med det samme selv, men tar ekstra pauser for kaffe og kg, er jo søndag og 1 mai. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 1. mai 2022 #8 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem faen bryr seg. Jeg er ikke engang fagorganisert. Anonymkode: 5e01f...b81 Det er nå så, men du er fullstendig kunnskap- og historieløs om du ikke forstår hvor viktig fagorganisasjoner har vært for DINE arbeidsforhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 1. mai 2022 #9 Del Skrevet 1. mai 2022 Vi har malt huset idag, og min bror felte trær med motorsag, så tror vi har syndet hakket mer enn deg😇 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 1. mai 2022 #10 Del Skrevet 1. mai 2022 for oss er dette en helt vanlig dag. Vi rydder og vasker som vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #11 Del Skrevet 1. mai 2022 MapleSirup skrev (3 minutter siden): Det er nå så, men du er fullstendig kunnskap- og historieløs om du ikke forstår hvor viktig fagorganisasjoner har vært for DINE arbeidsforhold. Tja.. Men nå tenker jeg 2022. Kan ikke tenke på historien hele tiden. Anonymkode: 5e01f...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 1. mai 2022 #12 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg er ganske opptatt av 1. Mai og har gått i tog i dag som jeg alltid gjør. Har også vært på 1. Mai frokost med fagforeningen. Kan likevel ikke si at jeg tar meg nær av at ts har vasket og ryddet. Enhver gjør det som er viktig for seg tenker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #13 Del Skrevet 1. mai 2022 Troll Anonymkode: 6453b...3ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #14 Del Skrevet 1. mai 2022 Men arbeidernes dag er ikke en helligdag, så hva har vasking og rydding med saken å gjøre? Det måtte i så fall være fordi det er søndag, som er en helligdag, men så lenge man ikke er kristen så bestemmer man selv om man jobber på en helligdag. Så lenge man ikke bryter helligdagfreden, og det gjør du jo ikke med vasking og rydding, med mindre du bruker høytrykksspyler eller noe. Anonymkode: 0c31c...43d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 1. mai 2022 #15 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Gjør det noe? Stresser over at jeg glemte at det var arbeidernes dag idag. Har vasket og ryddet i leiligheten i flere timer. Bør jeg stoppe nå og ta resten i morgen? Anonymkode: 8534b...a25 Gjør som de fleste av oss andre du - gjør det du føler for. Sjøl har jeg vasket og brettet et tonn med klær, håndklær og sengetøy, og pakket vekk vintertøyet til ungene. Mye det samme som en hvilken som helst annen søndag, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #16 Del Skrevet 1. mai 2022 Tok tid før jeg turte å lese kommentarene her, men så bra. Nå ble jeg letta, da kan jeg slappe av og ikke stresse med dette lengre Anonymkode: 8534b...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 1. mai 2022 #17 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja.. Men nå tenker jeg 2022. Kan ikke tenke på historien hele tiden. Anonymkode: 5e01f...b81 Jeg gjentar kunnskapsløs. Det er ikke gammelt nytt. Det pågår forhandlinger HELE tiden og du er en gratispassasjer i dette. Det minste du kan gjøre er å vise respekt for alle som betaler for dine goder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #18 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tja.. Men nå tenker jeg 2022. Kan ikke tenke på historien hele tiden. Anonymkode: 5e01f...b81 Anonymkode: 0b47d...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 1. mai 2022 #19 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Anonymkode: 0b47d...9b2 Ja, idiotisk… flaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 1. mai 2022 #20 Del Skrevet 1. mai 2022 Arbeidernes dag er en dag som er til for å markere arbeideres rettigheter. En viktig rettighet er å ha nok fri fra å være sjefens undersått slik at man kan bruke tiden sin på ting en selv vil - som å rydde i leiligheten sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå