AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 Leste i tråden om kjedelige norske kvinner i senga og ble overrasket over å lese at to damer var den eneste som var aktiv ( som altså rir hver gang ) under sex. Trodde jeg var den eneste som hadde opplevd det ( hadde det sånn med eksen i to år ), men det er tydeligvis flere som har opplevd det her? Så damer, har dere opplevd eller fortsatt opplever at dere alltid må sitte oppå? Jeg ble så drittlei og følte sexlivet mitt var ødelagt hvis jeg forble sammen med fyren. Anonymkode: 70b22...f7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Del Skrevet 2. mai 2022 Sexlivet ditt blir litt som du former det selv, liker du å ri og han liker å bli ridd er det alltid en vinner. Kjæresten min elsker å bli ridd , men gjerne like før han kommer.. Han er gjerne litt dominant i senga, men jeg klager ikke.. Elsker at han er litt rough om man kan si det sånn.. Han overrasker så og si hver gang vi har sex. Samt hat han satt forspill til nye høyder med oralsex, JA han slikker som en gud.. Få opp dampen å overrask mannen din du og.. Si hva du liker og be om det.. Lykke til 🤩 Anonymkode: 3063b...dc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 2. mai 2022 #3 Del Skrevet 2. mai 2022 Mannen min er veldig aktiv under sex,men som oftest rir jeg under sex. Det er fordi vi begge liker det best. Han er aktiv og tar masse på meg,løfter meg litt opp og ned,frem og tilbake,gnir på underlivet mitt,beveger underlivet sitt i takt med mitt. Jeg syns det er best når han kan ligge så stille som mulig,slik at jeg får full kontroll og kan bevege meg slik jeg vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 2. mai 2022 #4 Del Skrevet 2. mai 2022 Det er jo et samspill, jeg skjønner ikke hvordan det skal funke om en av partene skal være inaktiv? Det hadde jeg ikke giddet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
språkpurk Skrevet 2. mai 2022 #5 Del Skrevet 2. mai 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Elsker at han er litt rough om man kan si det sånn. Nei, det kan man ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Del Skrevet 2. mai 2022 1 hour ago, språkpurk said: Nei, det kan man ikke. Ikke ? At han er litt dominant.. Snur deg på kryss og tvers i senga. Viser hva han ønsker å gjøre med deg. Jeg syns hvertfall vi har bra sex. God sex er bedre enn kjedelig sex ! Anonymkode: 3063b...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ikke ? Anonymkode: 3063b...dc6 Hvis du ser på brukernavnet, så kan du kanskje tenke deg hva vedkommende reagerte på? Tror ikke det hadde noe med sex å gjøre. Anonymkode: 68b9a...3f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Del Skrevet 2. mai 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke ? At han er litt dominant.. Snur deg på kryss og tvers i senga. Viser hva han ønsker å gjøre med deg. Jeg syns hvertfall vi har bra sex. God sex er bedre enn kjedelig sex ! Anonymkode: 3063b...dc6 Tror du glemte å sjekke avsender. 😀 Anonymkode: c36c4...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå