Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Neinei. En nevrokirurg aner jo ikke hva han snakker om. Var 24 timer unna uførhet og lammelser. Men så klart, du på KG vet jo det enn en spesialist. Dumt av meg å tro noe annet

Anonymkode: 3206a...288

Hvis nevrokirurgen hadde operert prolaps hadde du i alle fall blitt lam :fnise: Det er ortopedene som fikser ryggkirurgien. 

Anonymkode: aa450...c30

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis nevrokirurgen hadde operert prolaps hadde du i alle fall blitt lam :fnise: Det er ortopedene som fikser ryggkirurgien. 

Drama 🙈

Anonymkode: 8337e...a51

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du orket å gå med dette så lenge? Jeg har opplevd den smerten du har to ganger. Den ene gangen var det en skadet muskel, den andre gangen var det prolaps i korsryggen. Det var ikke til å leve med, hvordan har du klart deg så lenge?

Jeg dro til kiropraktor dagen etter og ble bedre og bedre og til slutt helt frisk. 7 behandlinger for prolaps. 

Anonymkode: 40e1f...3aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Sannsynligvis ber de deg om at noen må kjøre deg til legevakt. Jeg lå med kvestet arm, har ikke lappen og var helt blakk (lørdag, AAP utbet mandagen) og fikk den beskjeden. 

armen var totalknust, albuebenet delt i fem med overarm og underarmsbrudd. 

Anonymkode: a3205...1d5

Hva har det med at du ikke har lappen og "var helt blakk" med dette å gjøre? Ambulanse er jo ikke en taxi for de som ikke har råd til å betale for vanlig taxi... 

Anonymkode: 9caf6...a7d

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg ble operert av nevrokirurgisk da ryggen min knakk. Var også innlagt på nevrokirurgisk og skal snart tilbake dit på nytt.

Endret av Purple_Pixiedust
AnonymBruker
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Jeg ble operert av nevrokirurgisk da ryggen min knakk. Var også innlagt på nevrokirurgisk og skal snart tilbake dit på nytt.

Brukket rygg er noe helt annet enn prolaps da….

Anonymkode: 64444...5e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Brukket rygg er noe helt annet enn prolaps da….

Ja, men det ble skrevet at ryggoperasjoner gjøres av ortopeder. Dessuten er enkelte prolapser i den kategorien at man kan bli lammet, og da er det jo naturlig at en nevrokirurg er involvert.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Tusen takk for alle svarene. ❤️ Jeg endte opp med å bare sove i går. I dag lå jeg i baksetet  på en taxi, til legekontoret. 

Heldigvis var det bare muskulært, så nå skal jeg ta det med ro noen dager, før jeg skal begynne med noen ryggøvelser som jeg fikk av legen. 

Anonymkode: f5769...45c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden):

Ja, men det ble skrevet at ryggoperasjoner gjøres av ortopeder. Dessuten er enkelte prolapser i den kategorien at man kan bli lammet, og da er det jo naturlig at en nevrokirurg er involvert.

Ehh nei. Ortopedene her opererer prolaps med nevrologiske utfall. De færreste sykehus i Norge har nevrokirurg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva har det med at du ikke har lappen og "var helt blakk" med dette å gjøre? Ambulanse er jo ikke en taxi for de som ikke har råd til å betale for vanlig taxi... 

Anonymkode: 9caf6...a7d

Med det mente jeg at jeg ikke hadde råd til  taxi inn. At jeg måtte på legevakten med en arm som var dobbel str pga hevelse, forvridd og tydelig kvestet var det ingen tvil om men de mente det ikke var ambulanse verdig. 

endte med at jeg prøvde meg på buss tilslutt men svimte av og ble da hentet av ambulanse fordi jeg kastet opp mens jeg ikke var 100% tilstede. 

så de er ganske kritisk på hvem som får ambulanse, noe jeg har forståelse for og derfor delte erfaringen min så TS skjønte det om legevakten ikke ville gi han/hun ambulanse.

Anonymkode: a3205...1d5

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ehh nei. Ortopedene her opererer prolaps med nevrologiske utfall. De færreste sykehus i Norge har nevrokirurg. 

Personen over har jo selv sagt at hun ble operert av nevrokirurgisk. Hva er så vanskelig med å tro på det? Selv om ortopedisk også gjør det sikkert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...