Gjest Geitis Skrevet 30. april 2022 #21 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg synes de ser veldig fint ut på bilder, men kunne nok ikke hatt det selv. Følte jeg dro strikken langt nok når jeg kjøpte meg ett par knall gule bukser tidligere i år, tror det hadde blitt litt for mye med gul jakke i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 30. april 2022 #22 Del Skrevet 30. april 2022 Farge kan være veldig fint hvis man vil skille seg ut. Likte den grønne passformen. Er ikke så glad i den oversize moten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #23 Del Skrevet 30. april 2022 Mamajune11 skrev (4 timer siden): Jeg syns det er drit kult. Og de som tørr gå sånn er badass, gøy folk tørr skille seg ut og gi faen i hva andre mener 😍 Helt enig! Men for min del er jeg redd det vare blir noen anledninger og så kan jeg ikke gå i det mer… Anonymkode: e15a7...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #24 Del Skrevet 30. april 2022 Nei grøss Anonymkode: 7f85d...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #25 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg syns det kan være stilig på andre, men på min kropp ville det ikke vært fint. Anonymkode: 3bbd3...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #26 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg synes det blir litt vel mye for min del. Jeg ville ikke gått sånn selv i samme knalle farge over hele meg. Men ja, jeg synes blazere kan være fint. Anonymkode: ba293...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 30. april 2022 #27 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg liker det, og jeg er glad for at det kommer mer farger 😍 er så sjukt lei av beige… Men så er ikke jeg fan av dress på meg selv, for jeg føler meg bare som Elisabeth Andreassen når jeg har det på 😕 veldig fint på andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 30. april 2022 #28 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg bruker mye farger selv, og synes denne stilen er helt topp så modellene. Hadde helt klart kjøpt det selv om jeg hadde samme kroppsform. Men jeg kler bedre andre typer klær, er lav med former. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asora Skrevet 30. april 2022 #29 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg synes det er fint på andre men ikke på meg🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 30. april 2022 #30 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg elsker blazere, men er ikke fan av denne trenden. For det første kler jeg ikke fargene. For det andre er de fleste eksemplene i hi for store klær (jada vet, mote) Det bringer meg over i mitt hovedpoeng, dette er veldig lite bærekraftig. Trenden er over neste sesong, og da blir disse klærne et (boss)problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 30. april 2022 #31 Del Skrevet 30. april 2022 Den øverste rosa og den grønne (nr 2) var fine selv om buksa gjerne kunne vært lengre på den grønne. Grusomme sko til alle antrekkene så der ville jeg ha valgt noe annet. Jeg er ikke så glad i oversize. Da må det isåfall kun være et av plaggene som er det ellers føler jeg meg som en boms eller sånn jeg går hjemme hvis jeg bare skal henge på sofaen (ville kanskje ikke brukt disse antrekkene til det da men ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #32 Del Skrevet 30. april 2022 Djungelvrål skrev (7 timer siden): Jeg elsker de, men vet ikke hvor man får kjøpt de. Handle mye på zalando men der finner man sjelden både bukse og jakke. Hvor finnes de?? Denne er fra Zara: Anonymkode: a35e2...f33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #33 Del Skrevet 1. mai 2022 I konfirmasjon i dag hadde ei moden flott kvinne rød drakt som dette. Var så stilig Anonymkode: b7ce3...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #34 Del Skrevet 1. mai 2022 7 hours ago, Mamajune11 said: Jeg syns det er drit kult. Og de som tørr gå sånn er badass, gøy folk tørr skille seg ut og gi faen i hva andre mener 😍 Er jo nettop folk som IKKE gir faen i hva andre mener, som går kledd slik. Skiller seg heller ikke ut. Mange som går med slikt. Anonymkode: c3a47...dff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 1. mai 2022 #35 Del Skrevet 1. mai 2022 Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. mai 2022 #36 Del Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne er fra Zara: Anonymkode: a35e2...f33 Hun ser jo ut som om hun har tapt kampen om hva hun måtte ha på seg.. Jeg likte best den grønne, nr 2. Men jeg hadde aldri gått med slike farger selv, kanskje jeg kunne hatt en del farget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. mai 2022 #37 Del Skrevet 1. mai 2022 Synes det er kult! Jeg har kjøpt meg en dress i en litt dusty turkis tone som kler meg godt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #38 Del Skrevet 1. mai 2022 Takk for alle svar, gøy å se hva andre mener. Har sett en del av disse dressene hos influencere i det siste og synes det er gøy med farger, men den oversized looken funker ikke for meg. Falt veldig for den grønne(bilde nr. 2) så den er bestilt, spent på hvordan jeg føler meg med den på🙈 Kanskje det blir retur😅 TS Anonymkode: e3501...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #39 Del Skrevet 1. mai 2022 Synes at det ser estetisk flott ut, men det er aldri noe jeg ville gått til innkjøp av selv pga jeg ikke vet hvor jeg skulle brukt antrekket Jobb? Nei, der det dresscode. Til trening og matbutikken? Nei... Slaske rundt i leiligheten? Nope. Fest og lignende? Nja, jeg drar nok ikke ut ofte nok til at denne trenden vil være verdt det Flott på influencere da Anonymkode: c7046...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #40 Del Skrevet 1. mai 2022 Når jeg ser kvinne i dress tenker jeg transe med en gang. Anonymkode: 0b872...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå