AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #1 Del Skrevet 30. april 2022 Noen flere som synes dette er et pussig navn på en bank? Et søk på ordet her på kg bekrefter at de fleste bruker "himla" på samme måte som meg. Himla stress Himla mas Du tror du vet så himla mye Så himla treg Dette var noen av treffene jeg fikk. Hvordan har man kommet opp med dette som navn på en bank? Hva blir det neste? Jævla Bank? Hadde brukt den uansett jeg altså, om vilkårene var gode. Navnet skjemmer ingen. 😅 Anonymkode: f0a62...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #2 Del Skrevet 30. april 2022 Men.. Himla er jo bare et annet ord for lettvint? Anonymkode: 2bf28...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #3 Del Skrevet 30. april 2022 Kan legge til at med en gang jeg så overskriften min på trykk, ville jeg trodd den handlet om noen som fikk så himla bank. 😄 Anonymkode: f0a62...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #4 Del Skrevet 30. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men.. Himla er jo bare et annet ord for lettvint? Anonymkode: 2bf28...20d Himla står ikke i bokmålsordlista, men under nynorsk står dette Tyding og bruk himlande Døme eit himla bråk som adverb: Døme himla galen Anonymkode: f0a62...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Del Skrevet 30. april 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men.. Himla er jo bare et annet ord for lettvint? Anonymkode: 2bf28...20d Nei. Anonymkode: 3e3b8...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå