AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg er veldig redd for at mens jeg svømmer så vil det boble ut blod av meg. Jeg går på en svømmebad hvor jeg lærer å svømme. jeg Jar betalt for kurset og den går utover bare 11 dager så jeg vil ikke miste en eneste time. Og jeg har sett at hver time lærer jeg noe nytt og at hver time er nødvendig. Jeg har kun 5 ganger igjen før kurset er enndt og vil selvsagt delta i det! jeg har brukt tampong sist jeg fikk mensen og det gikk greit. Var redd der og da også for at blodet skulle komme ut….. Men denne gangen er jeg redd der blør gjennom. jeg bruker full svart birkini som dekker rundt godt. Men det jeg er redd for er at blodet kommer i vannet og det synes at det kommer fra meg.. Anonymkode: a0d50...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Del Skrevet 29. april 2022 Det bobler nok ikke av blodet ditt uansett, og når du har tampong er det svært lite sannsynlig at du blør igjennom den så lenge du setter inn en ny rett før svømming og tar den ut etterpå. Anonymkode: ad4aa...caf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det bobler nok ikke av blodet ditt uansett, og når du har tampong er det svært lite sannsynlig at du blør igjennom den så lenge du setter inn en ny rett før svømming og tar den ut etterpå. Anonymkode: ad4aa...caf Hva med uten tampong? Anonymkode: a0d50...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 29. april 2022 #4 Del Skrevet 29. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med uten tampong? Anonymkode: a0d50...cd7 Da kan blodet renne ut og gjennom badedrakten når du kommer opp av vannet, og står oppreist. Da renner blodet ned og ut og nedover beina dine. Det er nok best å ikke svømme uten tampong om du venter mensen eller har mensen 🙂 Endret 29. april 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med uten tampong? Anonymkode: a0d50...cd7 Da vil man jo blø på samme måte som ellers. Det er jo ikke store mengdene, så i et basseng er det nok lite sannsynlig at det synes, men det vil jeg fraråde at du gjør. Det er jo ikke særlig hygienisk om mange folk med menstruasjon bader uten tampong og det blir blod og koagler i vannet.. I tillegg er det jo slik at vann får det til å se ut som det er mer blod, så når du går i vått badetøy til og fra bassenget kan det da fort bli en blodstripe ned låret ditt. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal bade uten tampong? Anonymkode: ad4aa...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg fikk mensen en gang mens jeg var på badeland. Kom ikke noe synlig blod i vannet, men badedrakten var full av blod. Jeg hadde en lys badedrakt så det var veldig synlig da jeg kom opp av bassenget. Anonymkode: 42273...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg fikk mensen en gang mens jeg var på badeland. Kom ikke noe synlig blod i vannet, men badedrakten var full av blod. Jeg hadde en lys badedrakt så det var veldig synlig da jeg kom opp av bassenget. Anonymkode: 42273...d96 Heldigvis har jeg svart badedrakt full dekkende Anonymkode: a0d50...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Del Skrevet 29. april 2022 Største tampongen går dette helt fint sett den i rett før du går uti. Om det er flere timer i bassenget kan du bytte underveis. Anonymkode: 07d9a...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 29. april 2022 #9 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg hadde nok satset på tampong☺️👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #10 Del Skrevet 29. april 2022 Har du mensen bruker du tampong når du skal svømme i basseng. En ting er å få mensen midt i en svømmeøkt men en annen ting er å bevisst gå i ett basseng med mensen uten tampong… Anonymkode: 765c0...68f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #11 Del Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Største tampongen går dette helt fint sett den i rett før du går uti. Om det er flere timer i bassenget kan du bytte underveis. Anonymkode: 07d9a...c95 Jeg har ikke største. Jeg har den «normal». Anonymkode: a0d50...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #12 Del Skrevet 30. april 2022 Maestro skrev (7 timer siden): Jeg hadde nok satset på tampong☺️👍 Skal bruke! Anonymkode: a0d50...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #13 Del Skrevet 30. april 2022 Det gikk bra! Har blitt konfortabel i å svømme med mensen + i å bruke tampong! Anonymkode: a0d50...cd7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #14 Del Skrevet 30. april 2022 Du vil ikke blø noe mer i bassenget enn du gjør utenfor. Den tampongen som passer deg til vanlig vil også passe i bassenget. Du kan fint bruke normal om det er det du vanligvis bruker. 😊 Anonymkode: ab93c...fcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #15 Del Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vil ikke blø noe mer i bassenget enn du gjør utenfor. Den tampongen som passer deg til vanlig vil også passe i bassenget. Du kan fint bruke normal om det er det du vanligvis bruker. 😊 Anonymkode: ab93c...fcd Har bare brukt tampong en gang før relatert til svømming. Da var det mindre blod. men gikk greit! tror ikke jeg blir redd mer Anonymkode: a0d50...cd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå