AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #101 Del Skrevet 4. september 2024 Normalt er det nok ikke, men folk får gjøre som de vil. Det er mye som er verre enn to glass om dagen. Anonymkode: b3d18...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #102 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Normalt er det nok ikke, men folk får gjøre som de vil. Det er mye som er verre enn to glass om dagen. Anonymkode: b3d18...966 Enig. Det er farligere å være inaktiv. Så lenge man ellers holder seg i form, trener og ikke røyker. Så er ikke dette helt ille nei Anonymkode: ca3d3...014 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 5. september 2024 #103 Del Skrevet 5. september 2024 For noen er det normalt, men for normalen ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 5. september 2024 #104 Del Skrevet 5. september 2024 I andre land er det helt normalt. I Norge blir man stemplet som alkoholiker hvis man drikker på hverdager, drikker mer enn to glass, eller (gud forby) drikker alene. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #105 Del Skrevet 5. september 2024 powerpuffen skrev (På 1.5.2022 den 13.57): Men i det lange løp; hva er egentlig forskjell på 1-2 glass hver dag og en kartong per helg? Nå vet ikke jeg nøyaktig hvor mange vinglass som går i en kartong, men jeg tror det er noenlunde samme mengde. En blir da mer fyllesyk i helgen. Anonymkode: 6ea34...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #106 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg som skrev innlegget. Det blir nok mer enn to glass i helgen. To glass er hver dag i tillegg kommer fest og vinkvelder. Anonymkode: c435f...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #107 Del Skrevet 6. september 2024 Helt normalt for noen, ja. Ikke for meg. Anonymkode: 5edee...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #108 Del Skrevet 6. september 2024 Ser ikke problemet. Har vokst opp med foreldre som ofte ville ha øl eller vin til middagen. Skjedde flere dager i uken. Pappa tok ofte en drink på kvelden etter en lang arbeidsdag. Ingen av dem er alkoholikere, eller blitt påvirket av alkoholen. Jeg personlig mener at man har et mye større problem om helgene går til festing fredag og lørdag. Anonymkode: 5d019...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #109 Del Skrevet 6. september 2024 Hvis du drikker det for å slappe av så dessverre så virker alkohol motsatt!! En får mye mer frynsete nerver av alkohol!! Anonymkode: 34d2b...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå