AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #41 Skrevet 3. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: ts her, Joda, igår ville han komme på besøk igjen. Jeg var ikke hjemme. Hva tenker dere, skal jeg eller ikke? ☺ Anonymkode: 93e2b...511 Jeg tenker du burde si nei takk til hjemmebesøk, og heller foreslå at dere går ut på middagsdate. Hvis du ønsker noe seriøst, vil det hjelpe deg å luke ut i tilfellet han hovedsakelig kun er ute etter sex og kos! Anonymkode: 3d816...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #42 Skrevet 3. mai 2022 Ps: det samme gjelder virkelig nakenbilder. Jeg har spurt kameratene mine nå, og hver eneste en av dem sier at det dessverre blir litt slik at damer kategoriseres utifra hvem de vil ha det gøy med, og hvem de ser for seg å ta med hjem til mor. Nakenbilder før man er kjærester og sex tidlig i datingen gjør oftest at de ser dama i første kategori.. Utrolig trist at det skal være slik, men jeg skulle ønske jeg forstod dette tidligere i min datingfase 😓 Anonymkode: 3d816...3b7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #43 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ps: det samme gjelder virkelig nakenbilder. Jeg har spurt kameratene mine nå, og hver eneste en av dem sier at det dessverre blir litt slik at damer kategoriseres utifra hvem de vil ha det gøy med, og hvem de ser for seg å ta med hjem til mor. Nakenbilder før man er kjærester og sex tidlig i datingen gjør oftest at de ser dama i første kategori.. Utrolig trist at det skal være slik, men jeg skulle ønske jeg forstod dette tidligere i min datingfase 😓 Anonymkode: 3d816...3b7 Synd det skal være sånn. Ja altså han spør ikke etter bilder eller viser nakenbilder av seg selv. Han spurte bare spintang om jeg var hjemme igår kveld. Aner meg at han likte sexen med meg, vet ikke helt med interessen. Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #44 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg tenker du burde si nei takk til hjemmebesøk, og heller foreslå at dere går ut på middagsdate. Hvis du ønsker noe seriøst, vil det hjelpe deg å luke ut i tilfellet han hovedsakelig kun er ute etter sex og kos! Anonymkode: 3d816...3b7 Okei så å gå tur ute er en god idé☺ Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #45 Skrevet 4. mai 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Synd det skal være sånn. Ja altså han spør ikke etter bilder eller viser nakenbilder av seg selv. Han spurte bare spintang om jeg var hjemme igår kveld. Aner meg at han likte sexen med meg, vet ikke helt med interessen. Anonymkode: 93e2b...511 Hvis han spurte i går kveld om du var hjemme i går kveld, så er det definitivt et tegn på at han ser deg som interessant i form av booty call type interesse, heller enn potensielt kjærestemateriale. Da ville han planlagt bedre. Anonymkode: 3d816...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #46 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis han spurte i går kveld om du var hjemme i går kveld, så er det definitivt et tegn på at han ser deg som interessant i form av booty call type interesse, heller enn potensielt kjærestemateriale. Da ville han planlagt bedre. Anonymkode: 3d816...3b7 Han spurte litt seint på kvelden ja. Eller han skrev bare " sover du?" Spurte neste dag hva han tenkte på. Å da sa han det. Får ta det med en klype salt. Hvis ikke det var noe annet han egentlig lurte på. Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #47 Skrevet 4. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Han spurte litt seint på kvelden ja. Eller han skrev bare " sover du?" Spurte neste dag hva han tenkte på. Å da sa han det. Får ta det med en klype salt. Hvis ikke det var noe annet han egentlig lurte på. Anonymkode: 93e2b...511 ...det høres ut som en booty call. Garantert 🤦🏼♀️ Tror ikke du skal holde pusten for at han her skal ville noe seriøst 😳 Anonymkode: 3d816...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #48 Skrevet 4. mai 2022 Jeg har full forståelse og empati med deg, TS, men du virker litt naiv. Ikke la deg utnyttes for sex i håpet om at det kan bli til noe mer. Ville han blitt kjent med deg, hadde han invitert deg på en date - også for å signaliserer at han er seriøs. Han kontakter deg ved "leggetid". Do the math Anonymkode: eac9c...163 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #49 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har full forståelse og empati med deg, TS, men du virker litt naiv. Ikke la deg utnyttes for sex i håpet om at det kan bli til noe mer. Ville han blitt kjent med deg, hadde han invitert deg på en date - også for å signaliserer at han er seriøs. Han kontakter deg ved "leggetid". Do the math Anonymkode: eac9c...163 Ja, så jeg er god nok i senga. 🙄 Han vil tydeligvis være singel for øyeblikket. Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #50 Skrevet 5. mai 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, så jeg er god nok i senga. 🙄 Han vil tydeligvis være singel for øyeblikket. Anonymkode: 93e2b...511 Snakket dere om det og han sa det til deg? Godt at han kan være rett fram og ærlig ispfall 👏🏻 Så kan du lettere komme deg ut av hekten! Anonymkode: 3d816...3b7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #51 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Snakket dere om det og han sa det til deg? Godt at han kan være rett fram og ærlig ispfall 👏🏻 Så kan du lettere komme deg ut av hekten! Anonymkode: 3d816...3b7 Nei han sendte meg bare plutselig ei mld. En uke etter vi hadde hatt sex.. Jeg hadde allerede bare gitt han opp da. Men jeg ble glad da han sendte, men kunne ikke den kvelden. Han ville helt sikkert bare ha seg eller få en bekreftelse. Aner ikke.. Anonymkode: 93e2b...511
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå