AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #21 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du lest hva jeg har skrevet? Uttaler meg om TS tilfelle her og sammenligner ikke menn og kvinner. Dette er en no brainer. Anonymkode: eac9c...163 Så du mener han gikk all in for sex den kvelden og ikke annet? Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #22 Skrevet 29. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så du mener han gikk all in for sex den kvelden og ikke annet? Anonymkode: 93e2b...511 Nå vet jeg ikke om kjente hverandre i forveien. Hun er betatt av han og det tro han nytte av. Jeg tror det var hovedmotivet, ja Anonymkode: eac9c...163 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #23 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men jeg tenker det er for tidlig for han å avgjøre et forhold. Han har nettopp hatt meg i senga 4 ganger. Klart han vil prøve ut andre damer imellomtiden, men det er ikke dermed sagt at han får alle ønsker oppfylt og kanskje ikke alle er like gode i senga. Ingen damer er like. Jeg vet at han likte meg i senga, det merket jeg etter "alle" gangene på svært kort tid. Hvorfor bli kåt igjen på ei som var dårlig ? Ts Anonymkode: 93e2b...511 Jeg har da ikke skrevet at du var dårlig i senga. Det er rett og slett 1000 ting som skal klaffe for at et bekjentskap blir til et kjærlighetsforhold. Ikke minst må det oppstå følelser, og det gjør det dessverre ofte ikke. Noen ganger føler man fort at dette ikke blir noe, noen ganger fort at det blir noe, og mannen har da samme rett som vi kvinner har til å finne ut at noe ikke var rett. Om det så er tidlig eller sent man bare føler at dette ikke var det rette. Anonymkode: 55fd3...507
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #24 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men jeg tenker det er for tidlig for han å avgjøre et forhold. Han har nettopp hatt meg i senga 4 ganger. Klart han vil prøve ut andre damer imellomtiden, men det er ikke dermed sagt at han får alle ønsker oppfylt og kanskje ikke alle er like gode i senga. Ingen damer er like. Jeg vet at han likte meg i senga, det merket jeg etter "alle" gangene på svært kort tid. Hvorfor bli kåt igjen på ei som var dårlig ? Ts Anonymkode: 93e2b...511 Høres ut som du tror det som avgjør om det blir noe mer eller ikke er om du var god i senga eller ikke. Hvor enkle tror du vi menn er? Det skal veldig mye mer til for at et forhold med en kvinne er interessant. Sier ikke det seg selv? Det skal derimot ikke så mye til for at sex kan være aktuelt, så det sier ikke så mye som kvinner ofte tror. Likevel er det tråder som denne nesten daglig. At en mann vil ligge med deg betyr *ikke* at han er interessert i noe mer. Jo flere muligheter han har til å ligge med andre, jo mindre sannsynlig er det at han er interessert i forhold med deg. At kvinner er eksperter på menn er tullprat. Uansett hvor mye dere har datet menn er dere fortsatt ikke menn og viser konstant her inne at dere ikke skjønner hvordan vi tenker. Det er uendelig mye dårlige råd her. Etter samme logikk er det i så fall vi menn som er ekspertene på kvinner. 😆 Anonymkode: 3728a...b4c 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #25 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som du tror det som avgjør om det blir noe mer eller ikke er om du var god i senga eller ikke. Hvor enkle tror du vi menn er? Det skal veldig mye mer til for at et forhold med en kvinne er interessant. Sier ikke det seg selv? Det skal derimot ikke så mye til for at sex kan være aktuelt, så det sier ikke så mye som kvinner ofte tror. Likevel er det tråder som denne nesten daglig. At en mann vil ligge med deg betyr *ikke* at han er interessert i noe mer. Jo flere muligheter han har til å ligge med andre, jo mindre sannsynlig er det at han er interessert i forhold med deg. At kvinner er eksperter på menn er tullprat. Uansett hvor mye dere har datet menn er dere fortsatt ikke menn og viser konstant her inne at dere ikke skjønner hvordan vi tenker. Det er uendelig mye dårlige råd her. Etter samme logikk er det i så fall vi menn som er ekspertene på kvinner. 😆 Anonymkode: 3728a...b4c Så klart kan begge kjønn ombestemme seg. Men det er et par ting her. Og det er at hvis man ønsker å opptre ryddig og ikke bare er ute etter sex, så kan man forklare i etterkant feks at: "Dette var ikke helt det jeg så for meg og jeg føler ikke vi har det som trengs for at jeg skal ønske å gå videre med dette". Så kan han avslutte det på en ryddig måte, og man slipper å sitte der som et spørsmålstegn i etterkant. Og i tillegg er det rart å avslutte så fort som ts beskriver. Man rekker jo ikke bli kjent på så kort tid. Og da kan man spørre seg om agendaen til vedkommende kun var sex. Men som du sier, det kan ha vært andre årsaker, men da bør man være ærlige på det for å fremstå ryddig og ikke som en person som kun er ute etter jakten. Anonymkode: 7589e...32e 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #26 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som du tror det som avgjør om det blir noe mer eller ikke er om du var god i senga eller ikke. Hvor enkle tror du vi menn er? Det skal veldig mye mer til for at et forhold med en kvinne er interessant. Sier ikke det seg selv? Det skal derimot ikke så mye til for at sex kan være aktuelt, så det sier ikke så mye som kvinner ofte tror. Likevel er det tråder som denne nesten daglig. At en mann vil ligge med deg betyr *ikke* at han er interessert i noe mer. Jo flere muligheter han har til å ligge med andre, jo mindre sannsynlig er det at han er interessert i forhold med deg. At kvinner er eksperter på menn er tullprat. Uansett hvor mye dere har datet menn er dere fortsatt ikke menn og viser konstant her inne at dere ikke skjønner hvordan vi tenker. Det er uendelig mye dårlige råd her. Etter samme logikk er det i så fall vi menn som er ekspertene på kvinner. 😆 Anonymkode: 3728a...b4c Jeg tror nok det ligger litt i at spenningen er over, han har sett kroppen min, klint med meg osv. Han sa ikke nei til et treff til. Nå er han dratt avsted og ser etter dagene om han sender meg snap. Som jeg alltid sier til meg selv, så kommer det nok ei mld om interessen bare er stor nok eller litt tilstede. Han var skikkelig kåt og klengete på morgenen, det ville han kanskje neppe gjort om ikke jeg var attraktiv. Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #27 Skrevet 30. april 2022 Hva vet du om situasjonen i livet hans? Er du sikker på om han er single? Høres ut som en typisk mann, bruk og kast mentalitet. Alder kan også ha noe å si, eldre menn vil ofte ha et forhold.. hvor gammel er han, ts? Anonymkode: 9e452...991 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #28 Skrevet 30. april 2022 Og fikk du vite hvor han skulle reise? Guttetur, jobbreise? Anonymkode: 9e452...991
Antiviruset Skrevet 30. april 2022 #29 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvilke råd sikter du til da, slik at vi kan lære? Og hvilke råd har du til TS? Anonymkode: 3d816...3b7 Et forbannet godt råd som jeg har sagt 1000 gange før, er det en mangel på interesse der ? Så er det 100% garantert sikker at det faktisk er slik. Det gjelder både for kvinner og menn. Det feiler aldri! Noen sjarmerer, forteller gode ord for å få sex,når de har fått det forsvinner de. Så leter man etter alle andre grunner en det rent åpenbare! Han/ henne var ikke interessert nok. Hvorfor interessen forsvinner kan ha sine 1000 grunner, du får aldri svar på det. Men fakta er alltid de er ikke "nok interessert". Og det er ikke en ting i verden du kan gjøre med akkurat det. Jo mer du prøver jo verre er det. 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #30 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva vet du om situasjonen i livet hans? Er du sikker på om han er single? Høres ut som en typisk mann, bruk og kast mentalitet. Alder kan også ha noe å si, eldre menn vil ofte ha et forhold.. hvor gammel er han, ts? Anonymkode: 9e452...991 35. Like gammel som meg. Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #31 Skrevet 30. april 2022 Antiviruset skrev (2 timer siden): Et forbannet godt råd som jeg har sagt 1000 gange før, er det en mangel på interesse der ? Så er det 100% garantert sikker at det faktisk er slik. Det gjelder både for kvinner og menn. Det feiler aldri! Noen sjarmerer, forteller gode ord for å få sex,når de har fått det forsvinner de. Så leter man etter alle andre grunner en det rent åpenbare! Han/ henne var ikke interessert nok. Hvorfor interessen forsvinner kan ha sine 1000 grunner, du får aldri svar på det. Men fakta er alltid de er ikke "nok interessert". Og det er ikke en ting i verden du kan gjøre med akkurat det. Jo mer du prøver jo verre er det. Tror ikke bare det er deg at ikke interessen ikke var der. MEN han fikk sitt! Hvorfor ha noe videre med meg? Anonymkode: 93e2b...511 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #32 Skrevet 1. mai 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Tror ikke bare det er deg at ikke interessen ikke var der. MEN han fikk sitt! Hvorfor ha noe videre med meg? Anonymkode: 93e2b...511 Har du fremdeles ikke hørt noe mer fra han? Anonymkode: 3d816...3b7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #33 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har du fremdeles ikke hørt noe mer fra han? Anonymkode: 3d816...3b7 Neida... 😏 men noen timer etter at han var hos meg så fikk jeg snap av han. Han tok også med et hjerte. Men jeg var forberedt på dette. Sier litt om hvor mange ganger jeg har opplevd dette.. Sier ikke at det er hans feil eller dårlig gjort, men er så typisk. Han her kunne nok merke seg meg som en player enn de andre jeg har rotet med. Anonymkode: 93e2b...511 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #34 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 30.4.2022 den 9.46): Jeg tror nok det ligger litt i at spenningen er over, han har sett kroppen min, klint med meg osv. Han sa ikke nei til et treff til. Nå er han dratt avsted og ser etter dagene om han sender meg snap. Som jeg alltid sier til meg selv, så kommer det nok ei mld om interessen bare er stor nok eller litt tilstede. Han var skikkelig kåt og klengete på morgenen, det ville han kanskje neppe gjort om ikke jeg var attraktiv. Anonymkode: 93e2b...511 Det handler vel ikke om du er attraktiv eller ikke? Han ville jo ligge med deg så tydeligvis fant han deg attraktiv. I HI fokuserte du mye på at sexen var god og du var god i senga. Men tror du virkelig dette er det som får menn til å ville ha et seriøst forhold? Han hadde jo sex med deg uten et forhold, så hvorfor skulle det får ham interessert i et forhold? Forhold er jo ikke bare sex. Har du egentlig reflektert over hva som får menn til å ønske å være sammen med en kvinne i et forpliktende forhold eller tenker du bare at er man pen nok kan resten være det samme? Ligge med ham og håpe på det beste? Dette er egentlig ikke bare til deg med til de utallige like trådene som denne hvor kvinner lurer på hvorfor i all verden ble det ikke mer, "vi hadde jo sex!?".. Anonymkode: 3728a...b4c 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #35 Skrevet 1. mai 2022 Du er 35 år og holder på sånn? Anonymkode: 418ab...ba7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #36 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du er 35 år og holder på sånn? Anonymkode: 418ab...ba7 Forventer du hva?... av en 35åring? Anonymkode: 93e2b...511 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #37 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det handler vel ikke om du er attraktiv eller ikke? Han ville jo ligge med deg så tydeligvis fant han deg attraktiv. I HI fokuserte du mye på at sexen var god og du var god i senga. Men tror du virkelig dette er det som får menn til å ville ha et seriøst forhold? Han hadde jo sex med deg uten et forhold, så hvorfor skulle det får ham interessert i et forhold? Forhold er jo ikke bare sex. Har du egentlig reflektert over hva som får menn til å ønske å være sammen med en kvinne i et forpliktende forhold eller tenker du bare at er man pen nok kan resten være det samme? Ligge med ham og håpe på det beste? Dette er egentlig ikke bare til deg med til de utallige like trådene som denne hvor kvinner lurer på hvorfor i all verden ble det ikke mer, "vi hadde jo sex!?".. Anonymkode: 3728a...b4c Jeg vet indetlig godt at han ikke er forpliktet til meg overhodet. Men man venter kanskje litt mld og fine ord etter den deilige sexen? I det minste liksom. Jeg har jo vist han mitt private, som for meg ikke for hvem som helst. Jeg tror vi damer tenker annerledes enn menn akkurat der og vi blir mer sårbare etterpå. At han syntes jeg var deilig, det vet jeg. Han viste det i sexen og lysten. Det han gjør nå er å like mine innlegg på facebook, så han gir ingen isfront. Det er bra. Han er sjømann, så blir spennende å se om jeg får noe når han seiler ut igjen. TS❤ Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #38 Skrevet 2. mai 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vet indetlig godt at han ikke er forpliktet til meg overhodet. Men man venter kanskje litt mld og fine ord etter den deilige sexen? I det minste liksom. Jeg har jo vist han mitt private, som for meg ikke for hvem som helst. Jeg tror vi damer tenker annerledes enn menn akkurat der og vi blir mer sårbare etterpå. At han syntes jeg var deilig, det vet jeg. Han viste det i sexen og lysten. Det han gjør nå er å like mine innlegg på facebook, så han gir ingen isfront. Det er bra. Han er sjømann, så blir spennende å se om jeg får noe når han seiler ut igjen. TS❤ Anonymkode: 93e2b...511 TS... Hvis det er spesielt for deg og du ønsker en viss type oppmerksomhet etter å ha vært intim med en mann, så anbefaler jeg deg så absolutt å holde tilbake fra å ha sex i starten! Da har du større sjanse for å luke ut de som kun leter etter noen som er lette å få til sengs, og du øker sjansene for at både daten og du skal se om dere er en god match personlighetsmessig. Hvis du leter etter et seriøst forhold, så tror jeg det vil skåne deg for mye skuffelser slik som denne du sitter i nå. Og hvis de ber om nakenbilder osv, bør du si at det er noe du selvsagt ikke sender før dere er eksklusive, gjerne med et smilefjes. Klare grenser hvor du viser at du vet din verdi er supersexy! Anonymkode: 3d816...3b7 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #39 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): TS... Hvis det er spesielt for deg og du ønsker en viss type oppmerksomhet etter å ha vært intim med en mann, så anbefaler jeg deg så absolutt å holde tilbake fra å ha sex i starten! Da har du større sjanse for å luke ut de som kun leter etter noen som er lette å få til sengs, og du øker sjansene for at både daten og du skal se om dere er en god match personlighetsmessig. Hvis du leter etter et seriøst forhold, så tror jeg det vil skåne deg for mye skuffelser slik som denne du sitter i nå. Og hvis de ber om nakenbilder osv, bør du si at det er noe du selvsagt ikke sender før dere er eksklusive, gjerne med et smilefjes. Klare grenser hvor du viser at du vet din verdi er supersexy! Anonymkode: 3d816...3b7 Ts her. Ja kanskje det er der feilen ligger. Jeg kan gjerne sende litt deilige bilder som de elsker å få der og da, jeg tenker at jeg er singel, så hvorfor ikke ha litt krydder i hverdagen😅 Men altså, jeg ser jo hvordan det ender til slutt. Jeg dater de, kliner med de osv -også ender det der. Tror nok også menn vil jobbe med å få ei dame. Det var en fyr jeg rotet med, vi hadde aldri sex, men vi begynte med å ta av klærne. Så stoppet han fordi han syntes det gikk for langt. Jeg må innrømme at jeg aldri i mitt liv har blitt "avvist" på den måten. 😅 Gjorde ingenting, syntes faktisk det var en god side ved han med å gjøre det Han var ikke over eksen, så derfor følte han det ble feil. Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #40 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 22.16): Hadde sexen vært så bra hadde han definitivt holdt kontakten mer,en mann gir ikke slipp på god sex. Skal han bort hadde han nok utnyttet å få god sex før det. Anonymkode: 8bc11...622 ts her, Joda, igår ville han komme på besøk igjen. Jeg var ikke hjemme. Hva tenker dere, skal jeg eller ikke? ☺ Anonymkode: 93e2b...511
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå