AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Skrevet 29. april 2022 Jeg møtte en ganske kjapt etter noen dagers med intens prat. Da han kom her hadde vi sex 4 ganger og han attpå det sov her. Virket som han likte meg, men kom med flere komplimenter før møtet og var litt mer intens. I etterkant har han ikke vært like ivrig på å sende meg, men sender tilbake til meg når jeg har sendt han. Jeg spurte om vi skulle ses til uken, men han skulle mest sannsynlig reise bort ei uke. Men om han kom hjem før, så skulle han gi meg beskjed. Hvordan tolke hans signaler? Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Skrevet 29. april 2022 Helt klart uinteressert. Han brukte deg for sex Anonymkode: eac9c...163 10 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt klart uinteressert. Han brukte deg for sex Anonymkode: eac9c...163 Var det målet før også tror du? Skulle han bare få pult meg? Sorry utrykket. Jeg merket hans lystenhet for å si det sånn. Jeg vet vi treffes igjen... har barn i samme skoletrinn. Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Skrevet 29. april 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Var det målet før også tror du? Skulle han bare få pult meg? Sorry utrykket. Jeg merket hans lystenhet for å si det sånn. Jeg vet vi treffes igjen... har barn i samme skoletrinn. Anonymkode: 93e2b...511 Umulig å vite, men med tanke på at han gikk inn med komplimenter av lystent slag før møtet vil jeg absolutt anta at hans intensjoner var hovedsakelig av seksuell art. Jeg ville vært svært overrasket hvis ikke... Menn med romantiske intensjoner vil som regel ønske å vise at de ikke har særlig fokus på å kommunisere lyst, men heller interesse for å bli kjent. Anonymkode: 3d816...3b7 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Skrevet 29. april 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Var det målet før også tror du? Skulle han bare få pult meg? Sorry utrykket. Jeg merket hans lystenhet for å si det sånn. Jeg vet vi treffes igjen... har barn i samme skoletrinn. Anonymkode: 93e2b...511 Sannsynligvis. Han merket at du var keen på han og utnyttet sjansen. Hadde han vært interessert hadde han fulgt opp med en avtale, når du spurte om å ses igjen. I stedet sier han bare at han er bortreist Anonymkode: eac9c...163 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #6 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sannsynligvis. Han merket at du var keen på han og utnyttet sjansen. Hadde han vært interessert hadde han fulgt opp med en avtale, når du spurte om å ses igjen. I stedet sier han bare at han er bortreist Anonymkode: eac9c...163 Vet.. ble nesten litt skuffet da han skulle reise. MEN jeg var forberedt på dette, tro meg! Det er bare en kjip kamel å svelge. Tenker samtidig at sexen var så bra at jeg ikke tror neste hans blir særlig bedre. 😬😉 Anonymkode: 93e2b...511 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet.. ble nesten litt skuffet da han skulle reise. MEN jeg var forberedt på dette, tro meg! Det er bare en kjip kamel å svelge. Tenker samtidig at sexen var så bra at jeg ikke tror neste hans blir særlig bedre. 😬😉 Anonymkode: 93e2b...511 Hadde sexen vært så bra hadde han definitivt holdt kontakten mer,en mann gir ikke slipp på god sex. Skal han bort hadde han nok utnyttet å få god sex før det. Anonymkode: 8bc11...622 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Skrevet 29. april 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vet.. ble nesten litt skuffet da han skulle reise. MEN jeg var forberedt på dette, tro meg! Det er bare en kjip kamel å svelge. Tenker samtidig at sexen var så bra at jeg ikke tror neste hans blir særlig bedre. 😬😉 Anonymkode: 93e2b...511 Det kan være, men de er jo likegyldig om han ikke er interessert i deg. Du kan også si, på tross av at sexen var så fantastisk, så vil han ikke ses igjen.. Anonymkode: eac9c...163 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #9 Skrevet 29. april 2022 Jeg slutter aldri å bli forbauset over rådene dere kvinner som tror dere er eksperter på menns oppførsel gir. Anonymkode: 088bc...46b 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #10 Skrevet 29. april 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg slutter aldri å bli forbauset over rådene dere kvinner som tror dere er eksperter på menns oppførsel gir. Anonymkode: 088bc...46b Hvilke råd sikter du til da, slik at vi kan lære? Og hvilke råd har du til TS? Anonymkode: 3d816...3b7 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #11 Skrevet 29. april 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg slutter aldri å bli forbauset over rådene dere kvinner som tror dere er eksperter på menns oppførsel gir. Anonymkode: 088bc...46b Det er vi som kvinner som har erfaring med romantiske relasjoner til menn, så selvfølgelig kan vi uttale oss. Du har sannsynligvis ikke den slags erfaringer med menn og kan kun snakke ut i fra egen Anonymkode: eac9c...163 4
Pingvinen Skrevet 29. april 2022 #12 Skrevet 29. april 2022 Han fikk det han ville. Jakten på deg er over og han har gått videre. Dessverre ikke uvanlig i dagens datingverden 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #13 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan være, men de er jo likegyldig om han ikke er interessert i deg. Du kan også si, på tross av at sexen var så fantastisk, så vil han ikke ses igjen.. Anonymkode: eac9c...163 Det har gått 3 dager, så tiden vil vise. Anonymkode: 93e2b...511 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #14 Skrevet 29. april 2022 Pingvinen skrev (5 minutter siden): Han fikk det han ville. Jakten på deg er over og han har gått videre. Dessverre ikke uvanlig i dagens datingverden Ikke sant.. Jeg var forberedt på det med han fordi dette var en mann som hadde mye penger og en veldig kjekk mann. Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #15 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke råd sikter du til da, slik at vi kan lære? Og hvilke råd har du til TS? Anonymkode: 3d816...3b7 Nettopp! Jeg går i ei felle hver gang. De har utseende med seg som gir meg skyhøy selvtillit der og da, desverre ikke etterpå. 🙄 ts Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #16 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt klart uinteressert. Han brukte deg for sex Anonymkode: eac9c...163 Hvorfor må det være at han brukte henne for sex? Menn har ikke lov til å finne ut at noe ikke virker riktig og ikke få de rette følelser? Kun kvinner har lov til det uten å ha brukt noen for sex? Jeg har fadet ut mange menn jeg ikke så noe fremtid med, eller ikke fikk de riktige følelser for. Flere etter sex. Det er ganske vanlig at ting ikke klaffer. Ingen vits i å fortsette om det ikke er riktig. Ikke for menn heller. Anonymkode: 55fd3...507 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #17 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vi som kvinner som har erfaring med romantiske relasjoner til menn, så selvfølgelig kan vi uttale oss. Du har sannsynligvis ikke den slags erfaringer med menn og kan kun snakke ut i fra egen Anonymkode: eac9c...163 Takk. ❤ Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #18 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor må det være at han brukte henne for sex? Menn har ikke lov til å finne ut at noe ikke virker riktig og ikke få de rette følelser? Kun kvinner har lov til det uten å ha brukt noen for sex? Jeg har fadet ut mange menn jeg ikke så noe fremtid med, eller ikke fikk de riktige følelser for. Flere etter sex. Det er ganske vanlig at ting ikke klaffer. Ingen vits i å fortsette om det ikke er riktig. Ikke for menn heller. Anonymkode: 55fd3...507 Men jeg tenker det er for tidlig for han å avgjøre et forhold. Han har nettopp hatt meg i senga 4 ganger. Klart han vil prøve ut andre damer imellomtiden, men det er ikke dermed sagt at han får alle ønsker oppfylt og kanskje ikke alle er like gode i senga. Ingen damer er like. Jeg vet at han likte meg i senga, det merket jeg etter "alle" gangene på svært kort tid. Hvorfor bli kåt igjen på ei som var dårlig ? Ts Anonymkode: 93e2b...511
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #19 Skrevet 29. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor må det være at han brukte henne for sex? Menn har ikke lov til å finne ut at noe ikke virker riktig og ikke få de rette følelser? Kun kvinner har lov til det uten å ha brukt noen for sex? Jeg har fadet ut mange menn jeg ikke så noe fremtid med, eller ikke fikk de riktige følelser for. Flere etter sex. Det er ganske vanlig at ting ikke klaffer. Ingen vits i å fortsette om det ikke er riktig. Ikke for menn heller. Anonymkode: 55fd3...507 Har du lest hva jeg har skrevet? Uttaler meg om TS tilfelle her og sammenligner ikke menn og kvinner. Dette er en no brainer. Anonymkode: eac9c...163
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #20 Skrevet 29. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg tenker det er for tidlig for han å avgjøre et forhold. Han har nettopp hatt meg i senga 4 ganger. Klart han vil prøve ut andre damer imellomtiden, men det er ikke dermed sagt at han får alle ønsker oppfylt og kanskje ikke alle er like gode i senga. Ingen damer er like. Jeg vet at han likte meg i senga, det merket jeg etter "alle" gangene på svært kort tid. Hvorfor bli kåt igjen på ei som var dårlig ? Ts Anonymkode: 93e2b...511 Kanskje de har mer tilfelles? Flottere? Mer intelligent? Høyere EQ? Kan være hva som helst. Sex er bare en del av et samliv Anonymkode: eac9c...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå