Hirka89 Skrevet 29. april 2022 #1 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg hadde en MA i mars. Nå er det 41 dager siden aborten. Ganske sikker på at jeg ikke har hatt EL denne "syklusen", og merker at kroppen er i litt hormonell ubalanse. Jeg har nå de siste 6 dagene spottet, men mensen kommer liksom ikke ordentlig i gang. Flere som har opplevd lignende? Og kom mensen til slutt? Håper virkelig at denne spottingen betyr at mensen kommer snart. Lei av å vente, spesielt siden man gjerne bare vil komme i gang med prøvinga igjen ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvr Skrevet 29. april 2022 #2 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg spottet i 27 dager, fikk så en blødning på 5 dager, opphold en dag, så ny blødning på 4 dager 😅 fikk ny mens 20 dager etter det (kjemisk). Og nå har jeg ikke fått mensen, men positiv test 💕 lykke til 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 29. april 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2022 Prøvr skrev (16 minutter siden): Jeg spottet i 27 dager, fikk så en blødning på 5 dager, opphold en dag, så ny blødning på 4 dager 😅 fikk ny mens 20 dager etter det (kjemisk). Og nå har jeg ikke fått mensen, men positiv test 💕 lykke til 🤗 Håper jeg slipper å spotte i 27 dager! Det er allerede 41 dager siden aborten, og orker ikke vente en måned til på at mensen skal komme 😅😫 men gratulerer med ny graviditet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvr Skrevet 29. april 2022 #4 Del Skrevet 29. april 2022 Tusen takk ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #5 Del Skrevet 30. april 2022 Gått mer enn seks uker etter cytotec, ennå ikke fått mensen. Blødde veldig sparsomt i ca to uker, og så noen dager uten blødning. Så spotting, lette blødninger innimellom. Blør lett, spotter nå også. Annenhver dag kanskje. Slutter jo aldri. Har hatt eggløsning tror jeg, men spottet jo da også, og etterpå. Så aner ikke hva som skjer. Var hos gynekolog i går, sa alt så normalt ut. At det var bittelitt rester nederst i livmor han mente kommer ut med første mens, som han mente kom snart fordi slimhinne var 11mm, han sa mens vanligvis kommer når den er rundt 12 mm. At det var normalt at det går 6 uker hos noen. Spotter som sagt i dag også, ikke tegn til mens. Anonymkode: 49e4b...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hirka89 Skrevet 30. april 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gått mer enn seks uker etter cytotec, ennå ikke fått mensen. Blødde veldig sparsomt i ca to uker, og så noen dager uten blødning. Så spotting, lette blødninger innimellom. Blør lett, spotter nå også. Annenhver dag kanskje. Slutter jo aldri. Har hatt eggløsning tror jeg, men spottet jo da også, og etterpå. Så aner ikke hva som skjer. Var hos gynekolog i går, sa alt så normalt ut. At det var bittelitt rester nederst i livmor han mente kommer ut med første mens, som han mente kom snart fordi slimhinne var 11mm, han sa mens vanligvis kommer når den er rundt 12 mm. At det var normalt at det går 6 uker hos noen. Spotter som sagt i dag også, ikke tegn til mens. Anonymkode: 49e4b...6cd Jeg fikk faktisk mensen i dag tidlig 😅 så da tok det faktisk nøyaktig 6 uker fra aborten til ny mens. Jeg tror ikke jeg hadde el-denne perioden, men at kroppen prøvde. Håper ting blir mer normalt etter første mens nå 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #7 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg hadde det sånn. Og jeg var gravid. Anonymkode: feeef...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #8 Del Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde det sånn. Og jeg var gravid. Anonymkode: feeef...bb8 At du spottet i ukesvis mener du? Kan man likevel være gravid? Hart lest om festeblødning eller spotting før mensen, men det er jo bare en dag eller to. Jeg har spottet i fire uker, noen dager uten men mange ganger per uke.... Slik du hadde det også? Tok en gtest i dag, men var negativ. Anonymkode: 49e4b...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå