AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #1 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg finner kun garn butikker og det utvalget de har i broderier er rimelig stusselig. Brukt å kjøpe på nett men nå hadde jeg lyst å kjøpe det fysisk. Men hvor?? Anonymkode: 1aa7c...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg finner kun garn butikker og det utvalget de har i broderier er rimelig stusselig. Brukt å kjøpe på nett men nå hadde jeg lyst å kjøpe det fysisk. Men hvor?? Anonymkode: 1aa7c...4a8 Panduro hobby? Anonymkode: 9ba10...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #3 Del Skrevet 29. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Panduro hobby? Anonymkode: 9ba10...c36 Null nix. Anonymkode: 1aa7c...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. april 2022 #4 Del Skrevet 29. april 2022 Hvor i landet du befinner deg kan jo være litt relevant... I Oslo pleier hvertfall Panduro på Karl Johan og Sømsenteret i Akersgata å ha et utvalg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #5 Del Skrevet 29. april 2022 Tror det er en i Larvik, de har også strikk. Anonymkode: 6d3c7...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 29. april 2022 #6 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror det er en i Larvik, de har også strikk. Anonymkode: 6d3c7...12e I Larvik er det en butikk som har både broderi og strikk. Det heter Garn og Broderihjørnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #7 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg pleide å kjøpe i en lokal butikk som solgte dameundertøy, lommetørkler og slike ting som gamle damer handler. De måtte dessverre legge ned da kommunen valgte å bygge kjøpesenter der butikken lå, og kjøpesenteret krevde skyhøy leie. Anonymkode: 45031...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #8 Del Skrevet 29. april 2022 Du må nok si hvor du bor, for ingen kjedebutikker selger særlig broderier. Da må du være heldig at det kanskje finnes en lokal spesialforretning i området. Det pleide å være en brodeributikk i Trondheim, men mange år siden jeg var innom der sist. Aner ikke om den finnes mer. Er nok ikke så mange som broderer mer, og det tar lang tid, så skal noe til for å ha omsetning nok til å drive en slik butikk over tid. Anonymkode: e1863...0e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå