Izaria Skrevet 15. desember 2005 #221 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei kjære vennen min! En god til deg Syrinen! Tenker masse på deg og din kjære. Lykke til i dag hos legen. Ring hvis det er noe. STOR STOR klem til verdens beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 15. desember 2005 #222 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg har ikke vært her så mye tidligere, men leste hva som var skejdd i en annen dagbok. Ufattelig trist Har ingen ord jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 15. desember 2005 #223 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei Syrinen, jeg leste i en annen dagbok om hva som hadde skjedd. Derfor ville jeg bare legge igjen en . -Mathea- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 15. desember 2005 #224 Del Skrevet 15. desember 2005 Lykke til i dag, kjære Syrinen - jeg skal tenke på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 15. desember 2005 #225 Del Skrevet 15. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. desember 2005 #226 Del Skrevet 15. desember 2005 Saa trist. Tenker paa dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. desember 2005 #227 Del Skrevet 15. desember 2005 Dette var fryktelig trist å høre. Føler med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 15. desember 2005 #228 Del Skrevet 15. desember 2005 Vil bare si at jeg forstår hvordan du har det... Jeg har nemlig opplevd nøyaktig det samme som deg... Ønsker deg alt godt i tiden fremover. (Heldigvis ordnet det seg for meg etterhvert og jeg har nå termin i mars.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #229 Del Skrevet 15. desember 2005 Kjære veslo, TT, Peony, Wasabi, Philippa, Leanora, -Mathea-, Jayli, Popelka, La Traviata og Martha Stewart, tusen takk for gode ord, det varmer mer enn dere aner! OG veldig hyggelig med SMS fra Peony, TT og Philippa! til dere alle sammen! De to siste døgnene har vært beintøffe og det har vært mange tårer. Jeg møtte opp på Ullevål klokka åtte i dag morges med en stor klump i magen. Jeg ble møtt av en veldig søt sykepleier som tok godt vare på meg og forklarte hva som ville skje. Tiden mens jeg lå og ventet på å få satt narkosen var tøff og jeg lå og snufset og smågråt og tiden gikk fryktelig sakte. Når jeg var ferdig var det ut å snakke med den samme søte sykepleieren. Vi pratet litt om dette med Missed Abortion og hun sa det var ganske vanlig med en ganske tøff tid etterpå, særlig når man har gått så langt som til 12 uker. Sykepleieren hadde hatt to spontanaborter selv så hun var veldig god å snakkemed. Hun saogså at jeg bare skulle be legen min om henvisning til UL rundt uke 8 i neste svangerskap slik at jeg får sjekke at alt er i orden og slipper å være stressa. Så langt har jeg vært heldig og unngått sterke smerter og krysser fingrene for at det fortsetter slik og at blødningene gir seg i løpet av helga. Er ganske så tom og sliten akkurat nå, men ville bare skrive noen ord og si takk for alle varme ord og si fra at jeg har det bra, forholdene tatt i betraktning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2005 #230 Del Skrevet 15. desember 2005 :cry: Kjære Syrinen min - har ikke sett dette før nå jeg. Så utrolig trist at du har mistet den lille spiren din. Fikk helt vondt i magen jeg nå og kan bare forestille meg hva du og din kjære går gjennom. Hørest ut som at du fikk fin oppfølging på sykehuset i dag og at utskrapingen har foregått uten komplikasjoner og store fysiske smerter. Ta dere tid til å sørge sammen, tror det er veldig viktig i en slik prosess. Også håper jeg at dere er ved godt mot om en stund og har lyst til å prøve igjen. Stor fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerbra Skrevet 15. desember 2005 #231 Del Skrevet 15. desember 2005 Så ufattelig trist. Føler med deg, håper du allikevel får en god jul sammen med de du er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. desember 2005 #232 Del Skrevet 15. desember 2005 Nei,nei,nei.....Hva er det jeg leser... Blir så ufattelig trist når sånt skjer.. Finner ikke noe fornuftig å si jeg...Føler med dere og sender dere varme tanker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 15. desember 2005 #233 Del Skrevet 15. desember 2005 Så fint at du har møtt på så flinke og greie mennesker midt oppi dette forferdelige! Det må ha vært et par tøffe dager dette, ja - og det ligger nok en tøff tid fremover for dere også... Husk at vi er her for deg hvis du trenger å prate. Har du fortalt om dette til foreldrene dine? Sikkert fint å ha noen å kunne snakke med om dette nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanora Skrevet 16. desember 2005 #234 Del Skrevet 16. desember 2005 Så flott at du fikk en så fin behandling på sykehuset. Men hvor tøft du må ha hatt det altså Lurer også på det som Peony spør om; om du har fortalt det til noen? Kan kanskje være godt for deg. Krysser fingre for at du unngår smerter og at blødningene gir seg i løpet av helga! En stooor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #235 Del Skrevet 16. desember 2005 Jada, mamma kom for å hjelpe oss å pusse opp på onsdag så hun fikk vite det da og kjørte oss på UL på sykehuset. Når vi var ferdige kom hun og hentet oss og kjørte oss til svigers så vikk vi fortalt det til de også. Og så har jeg sagt det til pappan min også. Det har vært veldig godt å fortelle det, og alle har vært så snille og gode. Søsteren til mannen var innom med lilleniesen i går kveldog det var veldig godt med litt liv i huset. Mamma var innom med blomster i går og tok med Junk Food også, det var det kroppen hadde mest lyst på. Søte pappaen min blir veldig dårlig med ord i slike situasjoner, men kom og koblet opp oppvaskmaskinen og ga meg en klem. Vet ikke helt hvor mange venner vi kommer til å fortelle det til, får nesten bare vente å se tenker jeg. I dag tror jeg kroppen har bestemt seg for å ta fokus bort fra mageregionen, for jeg våknet opp med kjempevondt i halsen og en ekkel hoste. Mannen er heldigvis hjemme så jeg blir dullet godt med og det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. desember 2005 #236 Del Skrevet 16. desember 2005 Godt å høre at du har fått snakket med familien og at de tar seg av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 16. desember 2005 #237 Del Skrevet 16. desember 2005 Hei S! Så fint å lese at du har familien din rundt deg. Tenker masse på dere begge! STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 16. desember 2005 #238 Del Skrevet 16. desember 2005 Så veldig, veldig trist! Godt dere er to - håper dere kommer dere gjennom det hele selv om det er grusomt akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #239 Del Skrevet 16. desember 2005 Tusen takk for gode ord jenter, både her i dagboken og på SMS. Det varmer og gjør veldig godt! Formen i dag er overraskende bra. Jeg blør ikke og har ikke vondt, det er nesten litt merkelig. Jeg kjenner at jeg blir fort sliten og at jeg lett blir svimmel, men det er ikke så rart, har jo mistet en del blod. Rent følelsesmessig er verden en berg-og-dal-bane. Det hele føles så uvirkelig og det kan gå lenge uten at jeg tenker på det og så plutselig kommer tårene. Det føles så blodig urettferdig og gjør så fryktelig vondt. Samtidig så vet jeg jo at dette høyst sannsynlig skjedde fordi SpireLille ikke var levedyktig og at det er så mye vanligere enn vi tror. Både fastlegen, gynekologen og sykepleieren på Ullevål var veldig flinke til å fokusere på det fine midt oppi alt det vonde, nemlig det at jeg og mannen jeg elsker faktisk kan lage barn sammen. Det er jo rett og slett en fantastisk fin ting som det kan være lett å glemme opp i alt dette, men vi er jo faktisk veldig heldigesom i det hele tatt kan bli gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 16. desember 2005 #240 Del Skrevet 16. desember 2005 Så flott at kroppen din ser ut til å takle dette så bra! Du er flink som klarer å se positivt på ting nå, men det er jo helt sant som du sier - nå vet dere at dere klarer å lage et kjærlighetsbarn sammen, og det er en deilig tanke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå