Gjest Principessa Skrevet 6. desember 2005 #181 Del Skrevet 6. desember 2005 Jaaaa, Heidi vil gjeeeeeerne se bilder! :hoppe: ← Me too!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #182 Del Skrevet 6. desember 2005 Kjære Grooo, Jane Porter, Izaria og Heidi76, takk for at dere stikker innom! Jaaaa, Heidi vil gjeeeeeerne se bilder! :hoppe: Godt at du føler deg litt bedre da. Når skal du til UL? Blir spennende altså! ← Bilder kommer etterhvert, garantert! Har UL time 17 desember, det er jo slettes ikke lenge til! Gleder meg, greier fortsatt ikke helt å tro at det vokser en liten spire inni meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 6. desember 2005 #183 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei! Så spennende det blir med ultralyd om bare noen få dager! Men på en lørdag? Pussig. Privat, da? Håper det ordner seg med jula. Jeg vet litt om hvordan det der er. Gleder meg til jul i år, da, og det er en god følelse! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 6. desember 2005 #184 Del Skrevet 6. desember 2005 Gleder meg til ul den 17. sammen med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #185 Del Skrevet 6. desember 2005 Så spennende det blir med ultralyd om bare noen få dager! Men på en lørdag? Pussig. Privat, da? ← Ja, det er privat. Bestemte oss for å bestille en time etter første kontroll. Legen min sjekket meg ikke i det hele tatt (verken gynekologisk eller noe annat enn blodtrykk og lyttet på hjertet mitt). Har liksom litt vanskelig for å tro helt på at noe vokser inni meg, pluss at jeg jo er litt usikker på termin så da unner vi oss en tidlig UL sånn at jeg er komfortabel med å dele nyheter med familien i jula! :hopper: Gleder meg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. desember 2005 #186 Del Skrevet 6. desember 2005 Heia du!! Så spennende med UL da!!!! Blir helt uvirkelig å plutselig tenke på at jeg kan få oppleve noe sånt...! Må få høre hvordan det går da!! Men hva slags lege er det du har da Må jo undersøke deg!! Fy til legen.... Håper du har det bra og får ei knallfin uke!! Og takk for gratulasjonen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #187 Del Skrevet 6. desember 2005 Gleder meg så til å høre hvordan det var på ultralyd! Er vel ikke så veldig mye du kan se enda, men det er supermoro alikevel! Du kan jo se at noe beveger seg inni der. Jeg var selv på ultralydundersøkelse i uke 8 (tror jeg det var) med eldstemann. Så bare en sort prikk som beveget seg, men det var STORT alikevel! GLED DEG MASSE, SNUPP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #188 Del Skrevet 6. desember 2005 Nå gleder også jeg meg til 17. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. desember 2005 #189 Del Skrevet 7. desember 2005 Tror kjønn begynner å bli synlig på UL i uke 15/16... Gleder meg masse til 17. desember med dere - det blir nok en fantastisk opplevelse! Og JA TAKK - bilder er veeeldig velkomne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #190 Del Skrevet 7. desember 2005 Gøy at dere er entusiatiske med tanke på UL jenter! Jeg gleder meg som en liten unge sjøl. Mannen har akkurat fått delt nyheten med noen han og. Vi har jo ikke fortalt det til noen enda, men jeg har jo delt det med dere her inne,og jeg er jo så heldig at jeg etterhvert har møtt noen av jentene IRL og det har vært veldig godt at noen vet. Mannen har vært helt sprekkferdig og hatt kjempelyst til å fortelle det, men vi ble enige om å vente til etter UL og fortelle det til foreldre før vi forteller til noen andre. Nå pratet han nettopp med en gammel kamerat på nettet som fortalte at de skal ha bebis i juni, så da måtte han jo bare fortelle det! Blir veldig glad for at det er andre i vennekretsen som begynne å få ban også! Og pefekt at noen havne såpass nærme oss i alder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #191 Del Skrevet 7. desember 2005 Tenker nok det var godt å få "lettet litt på trykket" for den sprekkferdige mannen din. Tenk at foreldrene deres kommer til å få verdens beste julegave i år! Blir det første barnebarn for dem eller har de noen fra før? Hvordan går det med flytting/oppussing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 7. desember 2005 #192 Del Skrevet 7. desember 2005 Tenker nok det var godt å få "lettet litt på trykket" for den sprekkferdige mannen din. ← *knis* bare koffert-Izaria som er på besøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #193 Del Skrevet 7. desember 2005 *knis* bare koffert-Izaria som er på besøk.. ← I går var det meg, i dag er det deg Izaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #194 Del Skrevet 8. desember 2005 Så morro at dere har flere i vennekretsen som er igang med å få barn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #195 Del Skrevet 8. desember 2005 Sniker meg innom en kjapp tur fra jobben. Fikk melding fra den stolte far om at vi har fått brev fra Ullevål i dag. Innkallelse til ordinær UL tipper jeg, gleder meg til å åpne når jeg kommer hjem. Tenk, det bor en baby i magen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 8. desember 2005 #196 Del Skrevet 8. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 8. desember 2005 #197 Del Skrevet 8. desember 2005 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 8. desember 2005 #198 Del Skrevet 8. desember 2005 Så gøy med brev fra Ullevål. Der er jeg født! Kan tenke meg at dere gleder dere til ultralyden. Heldigvis er det ikke mange dagene igjen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinen Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #199 Del Skrevet 8. desember 2005 Det var UL-innkallelse ja. Vi har fått time 26. januar, om nøyaktig 7 uker og jeg vil da være 18+2 hvis vi skal gå utfra den terminen vi forløbig forholder oss til, nemlig 28. november. Merker at det synker mer og mer inn at vi faktisk skal bli foreldre. Jeg har fortsatt vansker for å skjønne at det er sant, samtidig som jeg sakte, men sikkert venner meg til tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #200 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Det var UL-innkallelse ja. Vi har fått time 26. januar, om nøyaktig 7 uker og jeg vil da være 18+2 hvis vi skal gå utfra den terminen vi forløbig forholder oss til, nemlig 28. november. Skal si du har tenkt til å gå lenge svanger! Men så gøy med UL da også! Merker at det synker mer og mer inn at vi faktisk skal bli foreldre. Jeg har fortsatt vansker for å skjønne at det er sant, samtidig som jeg sakte, men sikkert venner meg til tanken. Skjønner akkurat hvordan du har det! Jeg har alltid sagt at jeg var veeeldig glad for at man går gravid i ca. 9 mnd. første gangen så man klarer å venne seg til alt og også forberede seg til knøttet skal komme (med nr. 2 derimot kunne man godt hatt noen mnd. mindre på seg...) ← Endret 8. desember 2005 av Jane Porter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå