Gå til innhold

Teoriprøven ble ikke registrert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I dag bestod jeg teoriprøven, men på vegvesenet så står teoriprøven som ikke bestått. Pleier det å ta litt tid før den registreres som bestått? Kjenner jeg blir stresset siden jeg heller ikke fikk med meg noe papir eller annet som viser at jeg har bestått.

Anonymkode: 6899f...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fikk kvittering på bestått forrige mnd. Sikker på du fikk bestått? Tok et par dager før det dukket opp på vegvesen

Anonymkode: 8b62b...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fikk kvittering på bestått forrige mnd. Sikker på du fikk bestått? Tok et par dager før det dukket opp på vegvesen

Ja helt sikker, hadde bare én feil. Men det er noe heng i systemet deres. Skulle bli oppdatert i løpet av dagen, så satser på det snart er i orden. Hvor fikk du kvitteringen? Mail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja helt sikker, hadde bare én feil. Men det er noe heng i systemet deres. Skulle bli oppdatert i løpet av dagen, så satser på det snart er i orden. Hvor fikk du kvitteringen? Mail?

Fikk et a4-ark 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Fikk et a4-ark 

Så rart! Hvor var det? Jeg spurte om jeg skulle snakke med noen før jeg gikk, men han sa nei, at jeg fikk oppsummering på Digipost. Men det har jeg ikke fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk ingen kvittering, men fikk melding fra Altinn rett etterpå om at jeg hadde fått post/dokument fra Statens vegvesen. Der lå resultatet, med tidsbruk og antall feil. Det ble også kjapt registrert på "Min sine" på nettsiden til Statens vegvesen. 

Dette kan nok variere veldig fra sted til sted. Hvis det ikke er i orden i løpet av noen dager, så bør du ta kontakt. De har deg nok i systemet. 

Anonymkode: 292bf...1da

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok teorien forrige uke og jeg fikk ikke papirer på at det var bestått. Han sa det ble registrert digitalt. Fikk melding fra Altinn bare noen minutter senere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få bekreftelse på skjerm med tommel opp deretter skal du henvende deg til megga i skranken ( hvis de har megge da )  som skriver ut resultatene til deg og som du kan henge opp i glass og ramme på stueveggen 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (På 1.5.2022 den 1.26):

Du skal få bekreftelse på skjerm med tommel opp deretter skal du henvende deg til megga i skranken ( hvis de har megge da )  som skriver ut resultatene til deg og som du kan henge opp i glass og ramme på stueveggen 🙂 

Jeg fikk en koselig megge på vegvesen. Hun sa jeg har et fint navn og hun kom fra samme sted som meg ( innflyttere begge oss) . Hun unnskyldte seg da jeg måtte tilbake til fotoboksen fordi jeg hadde håret foran ørene på første bildet. Forøvrig ser jeg ut som en psycho øksemorder på førerkortbildet. Jeg spøker om at jeg vil miste førerkortet, bare for å kunne få et normalt bilde 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor i all verden omtaler dere en hel yrkesgruppe som megger? Så hyggelig måte å snakke om folk på.. 

Anonymkode: 7b60c...5b9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Laraa skrev (3 timer siden):

Jeg fikk en koselig megge på vegvesen. Hun sa jeg har et fint navn og hun kom fra samme sted som meg ( innflyttere begge oss) . Hun unnskyldte seg da jeg måtte tilbake til fotoboksen fordi jeg hadde håret foran ørene på første bildet. Forøvrig ser jeg ut som en psycho øksemorder på førerkortbildet. Jeg spøker om at jeg vil miste førerkortet, bare for å kunne få et normalt bilde 😅

Bildet er jo lagret i systemene deres, så jeg tror dessverre at det ikke vil hjelpe å miste kortet du har nå🙈

Anonymkode: 82e30...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bildet er jo lagret i systemene deres, så jeg tror dessverre at det ikke vil hjelpe å miste kortet du har nå🙈

Anonymkode: 82e30...b2b

Usj, Søren altså 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Laraa skrev (På 5/5/2022 den 12.15):

Du kan alltid ta nytt bilde på trafikkstasjonen og bestille nytt kort. 80 kr for bilde og 200 kr kortet. Trenger ingen grunn så lenge du betaler for deg :)

Anonymkode: 71e14...ab4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/5/2022 at 12:15 PM, Laraa said:

Det er bare å gå til nærmeste trafikkstasjon og spørre om du kan oppdatere bildet på førerkortet. Det må jo uansett oppdateres innimellom.
Da betaler du for bildene fra fotoboksen de har der og for bestilling av nytt kort. Stell deg FØR du kommer frem, slik at du ser ut slik du ønsker.
Totalt rundt 300 kroner og litt ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 23.20):

I dag bestod jeg teoriprøven, men på vegvesenet så står teoriprøven som ikke bestått. Pleier det å ta litt tid før den registreres som bestått? Kjenner jeg blir stresset siden jeg heller ikke fikk med meg noe papir eller annet som viser at jeg har bestått.

Jeg fikk beskjed med en gang, på e-boks at jeg hadde bestått. Er du sikker på at du ikke blingset?

Anonymkode: b5f2b...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...