AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #1 Del Skrevet 28. april 2022 Ca 14 dagers lutealfase. Noen som vet om denne vil være lik ved graviditet som uten? Anonymkode: 114b8...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #2 Del Skrevet 29. april 2022 Ingen forskjell før et evt befruktet egg har festet seg og begynt å produsere hcg. Før dette vet ikke kroppen selv om den er gravid heller, og det er de samme hormonene som dominerer (først og fremst progesteron). Det varierer hvor lang tid egget bruker på å vandre ned til livmor og feste seg - mener å ha lest gjennomsnittet er ca 9-10 dager? Så etter dette kan man kanskje merke forskjell om man er veldig sensitiv for hcg (og en tidligtest kan fortelle deg om du har hcg i urinen også). For meg var det tydeligste tidlig-symptomet positiv test og uteblitt mens, mer typiske graviditetshormoner som kvalme og trøtthet kom noen uker senere. Så vil det jo for de fleste være litt variasjoner syklus til syklus hvordan man føler seg. Dette lurte meg mange ganger etter at jeg sluttet på hormonprevansjon, jeg var sikker på at brystene var litt ømmere eller hva det nå måtte være og det måtte jo bety noe? Om jeg var blitt gravid raskere hadde jeg nok tolket det som graviditetssymptomer 2dpo - men det var altså helt tilfeldig 😂 Anonymkode: 0ed61...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå