Gå til innhold

Tantramassasje- erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne, orker ikke noe mann nå. Prøvde Tantra for etpar mndr siden, kvinnelig massør...helt himmelsk 🤗. Gir meg alt jeg trenger nå, tar time på kvelden. Etterpå sover jeg som en stein....yoni er helt fantastisk.

Anonymkode: 8024f...aaa

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er kvinne, orker ikke noe mann nå. Prøvde Tantra for etpar mndr siden, kvinnelig massør...helt himmelsk 🤗. Gir meg alt jeg trenger nå, tar time på kvelden. Etterpå sover jeg som en stein....yoni er helt fantastisk.

Takk for svar ❤️

Anonymkode: 01619...e34

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar ❤️

Anonymkode: 01619...e34

Gi det en sjanse :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror diskusjonen blir bedre av  at alle enes om at dette ER kjøp av seksuelle tjenester.

Da trenger ikke "motstanderne" å påpeke det, og "tilhengerne" trenger ikke bortforklare eller rasjonalisere.

Det finnes noen svært, svært få tilbydere som ikke berører kjønnsorganene, men i absolutt all hovedsak skjer dette. La oss derfor legge dét til grunn.

Sånn!

Denne typen seksuelle tjenester hører likevel hjemme på laveste trinn på skalaen. Det selges ikke regulær sex, ikke oralsex eller samleie. Og selv de tilbydere som tar lett på tantra-filosofien og egentlig bare selger erotisk massasje, har klare grenser. 

Jeg har gjort dette rt titalls ganger pg det er ganske lite mystisk. Pen og ren leilighet, fresh og høflig naken ung dame, ligge passiv og motta velværemassasje med mye kroppskontakt og en viss andel berøring mellom bena - i klartekst langsom, sporadisk oljerunking. 

Litt kjedelig på sikt, blir det. Ikke så erotisk heller. Man må se på det som en meditativ time i pene omgivelser, overhodet ikke lurvete og fullstendig trygt. 

Ja, dette kommer inn under sexkjøpsloven, men politiets fokus er med rette annetsteds. Oslo har mafiastyrte småbordeller med svært unge østeuropeiske trafficking-ofre som 24/7 tvinges til 15-minuttere uten kondom og med anal på menyen. 

Anonymkode: 34261...984

Er det virkelig det dersom man går dit for kroppslige utfordringer? Jeg har et godt sexliv med min kjære, så ikke derfor jeg lurer på å prøve tantra. Som mange kvinner lekker jeg imidlertid, og knipeøvelser har ikke hjulpet meg. Operasjon for noen år siden hjalp, men problemet kom tilbake. Jeg har ikke særlig lyst til å ta en operasjon til. Iallefall ikke før annet er forsøkt. Selv om operasjon hjalp ødela det sexliv en ganske lang stund. Ble stramt og vondt nedentil. 

Jeg teller på fingrene angående å teste tantra, men det at det blir kalt seksuelt er hva som får meg til å nøle. Det er jo absolutt ikke for å få seksuell opplevelse jeg ønsker å prøve, men for et fysisk problem som er ganske livsbegrensende. 

Anonymkode: b44e9...851

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kan noen av dere som har prøvd dette i Oslo fortelle hvor dere har vært? Og dere som har vært som par - var det i samme rom? 

Anonymkode: 0cf07...98d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som tilbyr dette i Oslo. Det er ulike grader av det erotiske og du/dere må tenke gjennom hva som passer for dere.

Det "mildeste" handler om mindfullness, nærhet, berøringer, hudkontakt og å slippe spenninger i kroppen knyttet til det intime. Det vil si overfladisk berøring av intime deler, men i begrenset grad seksuelt. Du styrer selv, også grad av nakenhet.

Det mest erotiske innebærer svært nær kroppskontakt (body-to-body-massasje), nakenhet hos den som masseres og massøren, berøring av kjønn (for kvinner også innvending), og mulighet for orgasme hos begge. Men ingen samleie, ikke oralsex. De fleste steder har bare kvinnelige massører, men det finnes unntak. Et ektepar driver den ene salongen.

Husk at ikke alle steder tilbyr dette for kvinner, eller par. Noen gjør det. Det er mulig å velge om dere vil være i samme rom, eller i hvert deres.

Hvis du googler tantra + oslo + par + couple vil du fått opp de relevante treffene.

Hvis du finner noe interessant, send meg gjerne en PM og spør nærmere. Jeg har gjort dette flere ganger og har vært på en del av stedene. Men tenk først over hva du/dere vil ha ut av det.

Endret av Hunmedham
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

La merke til at Monica Josefine, tantra massøsen, faktisk tilbyr yoni massasje til kvinner, men ikke lingam til menn siden dette visstnok bryter med norsk lov.
I tillegg er prisen for kvinner 2 timer for 1.900,- mens det for menn er 2.500,- for samme tidsrom.
Har et bestemt inntrykk av at kvinnelige tantra-massøser nyter å massere kvinner, men avskyr å massere menn.
Så kvinner som benytter seg av dette, gjør behandlerne en stor tjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/7/2022 at 11:31 AM, AnonymBruker said:

Blir massørene kåte?

Anonymkode: b3ba8...a79

Massøsene blir bare kåte når de masserer kvinner, aldri menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Er dette lovlig? Hva hvis de masserer klitoris.

Anonymkode: 33337...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetent skrev (På 23.7.2024 den 19.31):

Massøsene blir bare kåte når de masserer kvinner, aldri menn.

Hvordan vet du det? Jeg har vært 3 ganger og fått yoni-massasje, tipper det bare har vært en vanlig dag på jobben for massøsene 

Anonymkode: f3855...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 11.12):

Får du orgasme av det også?

Anonymkode: 22e7e...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan vet du det? Jeg har vært 3 ganger og fått yoni-massasje, tipper det bare har vært en vanlig dag på jobben for massøsene 

Anonymkode: f3855...9b8

Sexkjøp er sexkjøp 😘

Anonymkode: 643d9...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Sexkjøp er sexkjøp 😘

Anonymkode: 643d9...407

På tide å få fjernet denne sexkjøpsloven. 
Voksne mennesker må få velge hvem de deler kroppen sin med selv... 
Regulering og et politi som jakter på halliker og menneskesmuglere vil gjøre bransjen trygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Noen menn som har fått sædutløsning på tantra? Hvordan masserer de når de gjør yonimassasje? 2minutter eller 30min?

Anonymkode: f8669...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen menn som har fått sædutløsning på tantra? Hvordan masserer de når de gjør yonimassasje? 2minutter eller 30min?

Tenker mest på om jeg skal tørre og gå og hva som er vanlig. Om det er greit eller ikke å få utløsning. Ikke alltid lett å styre om det er seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker mest på om jeg skal tørre og gå og hva som er vanlig. Om det er greit eller ikke å få utløsning. Ikke alltid lett å styre om det er seksuelt.

Du får tilbudet. Det er klart at du da går over i noe ulovlig, og du kan velge å takke nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...