Gjest Agent smith Skrevet 3. januar 2023 #17041 Skrevet 3. januar 2023 (endret) Cid skrev (2 minutter siden): Jeg så på nytt 1-3 nylig så jeg er oppdatert 😄 Dumt @Entern ikke er her, han hadde digget disse 😃 En stund siden jeg har sett de nå. Men liker 1-3 best Endret 3. januar 2023 av Agent smith
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. januar 2023 #17042 Skrevet 3. januar 2023 Agent smith skrev (31 minutter siden): 😲😲😲😲😯 altså Unnshyill mæ. Æ e bare en kvakk som gjør så godt æ kan 🥳
Ciaran og Ciara Skrevet 3. januar 2023 #17043 Skrevet 3. januar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 384 Episode 2 i kg wars Anonymbrukere angriper Original tittel: attack of the anonymus users På et diskusjonsforum, ganske nærme for ikke så veldig lenge siden Ti timer etter kampen på @nabo Blir republikken truet av separatister ledet av den onde grev @SVK (original cunt dooku) Senator padme @Athena Catalina. drar til croissant for å spise Der blir hun forsøkt drept og blir satt under beskyttelse av obi wan @Zenobia og lærlingen hennes @Adobyen skywalker Jedi rådet bestemmer at obi wan @Zenobia skal prøve å finne ut hvem som prøvde å drepe padme I mellomtiden skal @Adobyen eskortere henne til en nabo Der ligger de sammen i all hemmelighet Obi wan kommer til vannplaneten @Ichiko på jakt etter sannheten Der finner han ut at republikken produserer anynome brukere i all hemmelighet Han finner ut at jango tannfett (original @TheHairyToothfairy)er mannen som er ansvarlig for attentatet på padme Han forfølger jango tannfett og klone sønnen hans booba tannfett til diskusjon.no I mellomtiden får @Adobyen en visjon og ser at mora hans er i trøbbel Og han drar til hjemplaneten sin sammen med padme @Athena Catalina. for å redde henne Der får han vite at hun har blitt bortført av @Kvakkekyllingen raiders Han finner henne i leieren til @Kvakkekyllingen der hun dør i armene hans @Adobyen blir gal og dreper hele flokken med kvakkekyllinger På diskusjon.no finner obi wan @Zenobia at grev @SVK har laget en hær av anonyme brukere. Men han blir tatt til fange før hun kan rapportere det til jedi rådet @SVK forklarer til obi wan at den onde @Agent smith Lorden darth @Cidious Har tatt kontroll over senatet Og spør om ikke obi wan kan hjelpe til med å stoppe han. Obi wan nekter @Adobyen og padme drar for å redde obi wan @Zenobia men blir tatt til fange av jango tannfett De blir reddet av @Titania og @måse @Vindu (original mace windu) @Vindu kutter huet av tannfett Obi wan @Zenobia og @Adobyen havner i duell med grev @SVK Han skader obi wan og kutter av armen til @Adobyen, de blir reddet av master @Titania men @SVK klarer å stikke av. @Adobyen får en robotarm og gifter seg med padme @Athena Catalina.. Men @mia83CPO og @R2-D2 som brudepiker Agent smith skrev (7 timer siden): Episode 383 Kg wars etter en idé av @TheHairyToothfairy Episode I Den skjulte truse Originaltittel: the phat home menace Jedi mesteren Qui- @FrankDrebin og lærlingen hans obi wan @Zenobia fikk i oppdrag i fra dronningen på planeten nabo, @AliceNextDoor om å reise til planeten tattoine, der fant de en svært begavet gutt Som het @Adobyen skywalker De merket at kraften var sterk hos han og de tok han med seg for å trene han til å bli en jedi. De tok også med seg en robot han hadde laget som han kalte @mia83 CPO Tilbake på naboplaneten redder de padme @ @Athena Catalina.og @Jar Jar Etter at den onde @Agent smith lorden darth @Cidious har utført en angrep Qui- @FrankDrebin bestemmer seg for å begynne å trene @Adobyen skywalker. Etter nok et angrep må Qui - @FrankDrebin og obi wan @Zenobia sloss mot den onde @Darthe @maulis som de klarer å drepe, men Qui- @FrankDrebin dør desverre og obi wan lover å fortsette å trene opp @Adobyen skywalker Jedi mester @Titania forfremmer obi wan @Zenobia til jediridder. I mellomtiden blir @Peanut ine valgt til konsul over kg universet. Cassidy Tvillingene digger disse to episodene vi.😍😍🤩🤩
TheHairyToothfairy Skrevet 3. januar 2023 #17044 Skrevet 3. januar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 384 Episode 2 i kg wars Anonymbrukere angriper Original tittel: attack of the anonymus users På et diskusjonsforum, ganske nærme for ikke så veldig lenge siden Ti timer etter kampen på @nabo Blir republikken truet av separatister ledet av den onde grev @SVK (original cunt dooku) Senator padme @Athena Catalina. drar til croissant for å spise Der blir hun forsøkt drept og blir satt under beskyttelse av obi wan og lærlingen hennes @Adobyen skywalker Jedi rådet bestemmer at obi wan skal prøve å finne ut hvem som prøvde å drepe padme I mellomtiden skal @Adobyen eskortere henne til en nabo Obi wan kommer til vannplaneten @Ichiko på jakt etter sannheten Der finner han ut at republikken produserer anynome brukere i all hemmelighet Han finner ut at jango tannfett (original @TheHairyToothfairy)er mannen som er ansvarlig for attentatet på padme Han forfølger jango tannfett og klone sønnen hans booba tannfett til diskusjon.no I mellomtiden får @Adobyen en visjon og ser at mora hans er i trøbbel Og han drar til hjemplaneten sin sammen med padme @Athena Catalina. for å redde henne Der får han vite at hun har blitt bortført av @Kvakkekyllingen raiders Han finner henne i leieren til @Kvakkekyllingen der hun dør i armene hans @Adobyen blir gal og dreper hele flokken med kvakkekyllinger På diskusjon.no finner obi wan at grev @SVK har laget en hær av anonyme brukere. Men han blir tatt til fange før hun kan rapportere det til jedi rådet @SVK forklarer til obi wan at den onde @Agent smith Lorden darth @Cidious Har tatt kontroll over senatet Og spør om ikke obi wan kan hjelpe til med å stoppe han. Obi wan nekter @Adobyen og padme drar for å redde obi wan en blir tatt til fange av jango tannfett De blir reddet av @Titania og @måse @Vindu (original mace windu) @Vindu kutter huet av tannfett Obi wanog @Adobyen havner i duell med grev @SVK Han skader obi wan og kutter av armen til @Adobyen, de blir reddet av master @Titania men @SVK klarer å stikke av. @Adobyen får en robotarm og gifter seg med padme @Athena Catalina.. Men @mia83CPO og @R2-D2 som brudepiker Kappe hodet mitt??! Nå kjenner jeg at jeg må bli litt harm! Jeg ba da helt ettertrykkelig kun om en barbering 1
Gjest Cid Skrevet 3. januar 2023 #17045 Skrevet 3. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (17 minutter siden): Kappe hodet mitt??! Nå kjenner jeg at jeg må bli litt harm! Jeg ba da helt ettertrykkelig kun om en barbering Nå får du velge valgfritt mellom et nytt hode da 😁 kan ligne på en kjendis også hvis du ønsker
TheHairyToothfairy Skrevet 3. januar 2023 #17046 Skrevet 3. januar 2023 Cid skrev (41 minutter siden): Nå får du velge valgfritt mellom et nytt hode da 😁 kan ligne på en kjendis også hvis du ønsker Da vil jeg være Kenny Rogers 1
Polly Ester Skrevet 3. januar 2023 #17047 Skrevet 3. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Da vil jeg være Kenny Rogers Med fare for å bli litt morbid (mer enn dere fikk til før meg) så er ikke Mr. Rogers så veldig pen å se på akkurat nå. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 4. januar 2023 #17048 Skrevet 4. januar 2023 Polly Ester skrev (1 time siden): Med fare for å bli litt morbid (mer enn dere fikk til før meg) så er ikke Mr. Rogers så veldig pen å se på akkurat nå. Litt makeup, så er alt på stell 1 1
Gjest Cid Skrevet 4. januar 2023 #17049 Skrevet 4. januar 2023 Polly Ester skrev (1 time siden): Med fare for å bli litt morbid (mer enn dere fikk til før meg) så er ikke Mr. Rogers så veldig pen å se på akkurat nå. Ah tok den 🤪
Gjest Cid Skrevet 4. januar 2023 #17050 Skrevet 4. januar 2023 Hairy & Smith Go to Burger King Finansanalytiker @TheHairyToothfairy blir presset av kollegene sine til å gjøre jobben sin mens de drar vekk for helgen. I mellomtiden så deltar romkameraten hans @Agent smith på et medisinsk skoleintervju, hvor han er høyt kvalifisert, men med vilje feiler det for å unngå å bli akseptert. Hairy er tiltrukket av sin nabo, @hjärterdam, men klarer ikke å innrømme følelsene sine for henne. Etter å ha røyket marihuana og sett en annonse for Burger King, så bestemmer de seg for å kjøpe hamburgere. Etter å ha reist til nærmeste Burger King i Bergen, så finner de ut at det er blitt erstattet av McDonald’s. Den ansatte der informerer dem om en annen Burger King i Askøy. Smith foreslår at de stopper ved universitetet for å kjøpe mer marihuana. Smith kjøper marihuana fra en av studentene, og de blir oppdaget av en av skole vaktene og blir tvunget til å flykte og mister marihuanaen. De gjenopptar kjøreturen, og når Smith stopper for å urinere, så setter en vaskebjørn seg inn i bilen og biter Hairy. Smith tar Hairy til et sykehus for å sjekke han for rabies, Hairy er frisk men Smiths far og eldre bror som jobber der som leger ser dem og Smiths far konfronterer Smith angående det mislykkede medisinske intervjuet. Smith kommer på en unnskyldning og stjeler ID-en fra dem for å få tilgang til medisinsk marihuana. Imidlertid så blir Smith forvekslet med sin bror av de andre legene og blir tvunget til å utføre akuttkirurgi på et skuddoffer. Til Hairy og sykepleiernes forbauselse så redder Smith enkelt pasientens liv i løpet av kort tid, etterpå så forteller pasienten hvordan de skal nå Burger King. Smith oppdager hjärtedam på en kinosal og bestemmer seg for å få oppmerksomheten hennes slik at Hairy kan snakke med henne, men Hairy får panikk og krasjer bilen. De blir reddet av @Cid, en bergingsbil fører dekket med ekle byller, som tar dem med til huset hans for å reparere bilen deres. Hairy og Smith blir forført av Cid sin overraskende forlokkende kone, men etter at Cid foreslår en foursome så flykter Hairy og Smith. Smith plukker opp en haiker som viser seg å være Stian Blipp, som er høy som faen. Hairy og Smith stopper på en bensinstasjon for å få veibeskrivelse, mens de er inne og spør så stikker Stian av med bilen deres. Duoen blir deretter trakassert av en rasistisk politimann for å ha gått over veien på rødt lys. Hairy prøver å slå til Smith fordi at han motarbeidet betjenten, men ender opp med å slå betjenten i stedet noe som resulterer i at han blir arrestert. Smith ringer 112 for å distrahere politiet og bryter seg inn på stasjonen for å frigjøre Hairy. Etter at Hairy og Smith har rømt så møter de en vill gepard. Etter å ha røyket marihuana med den så bestemmer de seg for å ri på den til Burger King. Hairy slår hodet sitt i en gren og ødelegger PC-en sin som inneholder alt arbeidet han nettopp har fullført. Hairy og en motvillig Smith bestemmer seg for å ikke fortsette på turen, men etter å ha møtt en gruppe anonymbrukere som har trakasserer dem så ombestemmer de seg og stjeler bilen deres. En soldat oppdager bilen som kjører fort og jager dem. De blir fanget når de når kanten av en klippe. Hairy og Smith ser en Burger King ikke så langt vekke og bruker en hangglider fra bilen for å nå målet. De er nå ankommet Burger King og skal til å bestille men så innser de at de ikke har noe penger på seg. Stian dukker plutselig opp etter å ha fått lyst på maten der når han hørte dem snakke om det tidligere, han betaler for måltidet som en unnskyldning for å ha stjålet bilen deres, han betaler også for noen "uhell" som hendte i baksetet på bilen. Smith innser at han vil bli lege, men er redd for å tilpasse seg. Hairy legger plutselig merke til kollegene sine som sa at de skulle på en konferanse og etterlot derfor alt arbeidet til han, de er der med to kvinner etter å ha vært ute og fester. Hairt gir dem som hatten passer og truer med å få dem sparket hvis det skjer igjen. Etter å ha returnert til leiligheten deres så møter de hjärtedam, Hairy forteller henne hva han føler for henne og de ender opp med å kysse. Hun fortellee Hairy at hun skal reise til Amsterdam snart men kommer tilbake om ti dager. Når Hairy forteller Smith at hjärtedam skal til Amsterdam så overbeviser Smith han om at de burde dra til Amsterdam for å treffe hjärtedam, og minner han på at marihuana er lovlig i Nederland.
Gjest Adobyen Skrevet 4. januar 2023 #17051 Skrevet 4. januar 2023 (endret) Har dere sett katta mi? @Rosakattvar hos meg et par dager og kommanderte meg til å servere henne dampet kyllingfilét i små hjerteformede biter på en rosa tallerken i min fineste stol. Oppryddingen overlot hun til mennesket sitt…. Jeg sa at hun kanskje trengte bitte litt oppdragelse, så kom hun nok til å bli en god pusekatt med tiden. Jeg tok henne med til garasjen og fortalte at jeg hadde sett en mus der i fjor, så jeg spurte pent om hun ville jakte litt i tilfelle den var der ennå. Da freste hun litt og viftet med halen og strøk fornærmet avsted. Siden har jeg ikke sett snurten av den rosa pelsdotten. På nettsiden til lokalavisen her, har det nettopp kommet en etterlysning fra politimester @Agent smith. «Lastebil med 200 kasser kattemat med kylling er stjålet fra firma @Kvakkekyllingen-engros. Politiet ser etter en katt med førerkort i klasse C» Hva har skjedd? Kom hjem lille pus ❤️ Endret 4. januar 2023 av Adobyen
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. januar 2023 #17052 Skrevet 4. januar 2023 Adobyen skrev (57 minutter siden): Har dere sett katta mi? @Rosakattvar hos meg et par dager og kommanderte meg til å servere henne dampet kyllingfilét i små hjerteformede biter på en rosa tallerken i min fineste stol. Oppryddingen overlot hun til mennesket sitt…. Jeg sa at hun kanskje trengte bitte litt oppdragelse, så kom hun nok til å bli en god pusekatt med tiden. Jeg tok henne med til garasjen og fortalte at jeg hadde sett en mus der i fjor, så jeg spurte pent om hun ville jakte litt i tilfelle den var der ennå. Da freste hun litt og viftet med halen og strøk fornærmet avsted. Siden har jeg ikke sett snurten av den rosa pelsdotten. På nettsiden til lokalavisen her, har det nettopp kommet en etterlysning fra politimester @Agent smith. «Lastebil med 200 kasser kattemat med kylling er stjålet fra firma @Kvakkekyllingen-engros. Politiet ser etter en katt med førerkort i klasse C» Hva har skjedd? Kom hjem lille pus ❤️ Ååå 😢♥️ Håper RosaKatt kommer tilbake snart! Søte pusen!
Gjest Adobyen Skrevet 4. januar 2023 #17053 Skrevet 4. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Ååå 😢♥️ Håper RosaKatt kommer tilbake snart! Søte pusen! Takk, det håper jeg også. Har du hørt noe mer om tyveriet fra butikken din? Er de helt sikre på at tyven var en katt?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar 2023 #17054 Skrevet 4. januar 2023 Cid skrev (11 timer siden): Hairy & Smith Go to Burger King Finansanalytiker @TheHairyToothfairy blir presset av kollegene sine til å gjøre jobben sin mens de drar vekk for helgen. I mellomtiden så deltar romkameraten hans @Agent smith på et medisinsk skoleintervju, hvor han er høyt kvalifisert, men med vilje feiler det for å unngå å bli akseptert. Hairy er tiltrukket av sin nabo, @hjärterdam, men klarer ikke å innrømme følelsene sine for henne. Etter å ha røyket marihuana og sett en annonse for Burger King, så bestemmer de seg for å kjøpe hamburgere. Etter å ha reist til nærmeste Burger King i Bergen, så finner de ut at det er blitt erstattet av McDonald’s. Den ansatte der informerer dem om en annen Burger King i Askøy. Smith foreslår at de stopper ved universitetet for å kjøpe mer marihuana. Smith kjøper marihuana fra en av studentene, og de blir oppdaget av en av skole vaktene og blir tvunget til å flykte og mister marihuanaen. De gjenopptar kjøreturen, og når Smith stopper for å urinere, så setter en vaskebjørn seg inn i bilen og biter Hairy. Smith tar Hairy til et sykehus for å sjekke han for rabies, Hairy er frisk men Smiths far og eldre bror som jobber der som leger ser dem og Smiths far konfronterer Smith angående det mislykkede medisinske intervjuet. Smith kommer på en unnskyldning og stjeler ID-en fra dem for å få tilgang til medisinsk marihuana. Imidlertid så blir Smith forvekslet med sin bror av de andre legene og blir tvunget til å utføre akuttkirurgi på et skuddoffer. Til Hairy og sykepleiernes forbauselse så redder Smith enkelt pasientens liv i løpet av kort tid, etterpå så forteller pasienten hvordan de skal nå Burger King. Smith oppdager hjärtedam på en kinosal og bestemmer seg for å få oppmerksomheten hennes slik at Hairy kan snakke med henne, men Hairy får panikk og krasjer bilen. De blir reddet av @Cid, en bergingsbil fører dekket med ekle byller, som tar dem med til huset hans for å reparere bilen deres. Hairy og Smith blir forført av Cid sin overraskende forlokkende kone, men etter at Cid foreslår en foursome så flykter Hairy og Smith. Smith plukker opp en haiker som viser seg å være Stian Blipp, som er høy som faen. Hairy og Smith stopper på en bensinstasjon for å få veibeskrivelse, mens de er inne og spør så stikker Stian av med bilen deres. Duoen blir deretter trakassert av en rasistisk politimann for å ha gått over veien på rødt lys. Hairy prøver å slå til Smith fordi at han motarbeidet betjenten, men ender opp med å slå betjenten i stedet noe som resulterer i at han blir arrestert. Smith ringer 112 for å distrahere politiet og bryter seg inn på stasjonen for å frigjøre Hairy. Etter at Hairy og Smith har rømt så møter de en vill gepard. Etter å ha røyket marihuana med den så bestemmer de seg for å ri på den til Burger King. Hairy slår hodet sitt i en gren og ødelegger PC-en sin som inneholder alt arbeidet han nettopp har fullført. Hairy og en motvillig Smith bestemmer seg for å ikke fortsette på turen, men etter å ha møtt en gruppe anonymbrukere som har trakasserer dem så ombestemmer de seg og stjeler bilen deres. En soldat oppdager bilen som kjører fort og jager dem. De blir fanget når de når kanten av en klippe. Hairy og Smith ser en Burger King ikke så langt vekke og bruker en hangglider fra bilen for å nå målet. De er nå ankommet Burger King og skal til å bestille men så innser de at de ikke har noe penger på seg. Stian dukker plutselig opp etter å ha fått lyst på maten der når han hørte dem snakke om det tidligere, han betaler for måltidet som en unnskyldning for å ha stjålet bilen deres, han betaler også for noen "uhell" som hendte i baksetet på bilen. Smith innser at han vil bli lege, men er redd for å tilpasse seg. Hairy legger plutselig merke til kollegene sine som sa at de skulle på en konferanse og etterlot derfor alt arbeidet til han, de er der med to kvinner etter å ha vært ute og fester. Hairt gir dem som hatten passer og truer med å få dem sparket hvis det skjer igjen. Etter å ha returnert til leiligheten deres så møter de hjärtedam, Hairy forteller henne hva han føler for henne og de ender opp med å kysse. Hun fortellee Hairy at hun skal reise til Amsterdam snart men kommer tilbake om ti dager. Når Hairy forteller Smith at hjärtedam skal til Amsterdam så overbeviser Smith han om at de burde dra til Amsterdam for å treffe hjärtedam, og minner han på at marihuana er lovlig i Nederland. Adobyen skrev (1 time siden): Har dere sett katta mi? @Rosakattvar hos meg et par dager og kommanderte meg til å servere henne dampet kyllingfilét i små hjerteformede biter på en rosa tallerken i min fineste stol. Oppryddingen overlot hun til mennesket sitt…. Jeg sa at hun kanskje trengte bitte litt oppdragelse, så kom hun nok til å bli en god pusekatt med tiden. Jeg tok henne med til garasjen og fortalte at jeg hadde sett en mus der i fjor, så jeg spurte pent om hun ville jakte litt i tilfelle den var der ennå. Da freste hun litt og viftet med halen og strøk fornærmet avsted. Siden har jeg ikke sett snurten av den rosa pelsdotten. På nettsiden til lokalavisen her, har det nettopp kommet en etterlysning fra politimester @Agent smith. «Lastebil med 200 kasser kattemat med kylling er stjålet fra firma @Kvakkekyllingen-engros. Politiet ser etter en katt med førerkort i klasse C» Hva har skjedd? Kom hjem lille pus ❤️ Cassidy Tvillingene digger disse to der vi.😍😍🤩🤩
Rosakatt Skrevet 4. januar 2023 #17055 Skrevet 4. januar 2023 Adobyen skrev (3 timer siden): Har dere sett katta mi? @Rosakattvar hos meg et par dager og kommanderte meg til å servere henne dampet kyllingfilét i små hjerteformede biter på en rosa tallerken i min fineste stol. Oppryddingen overlot hun til mennesket sitt…. Jeg sa at hun kanskje trengte bitte litt oppdragelse, så kom hun nok til å bli en god pusekatt med tiden. Jeg tok henne med til garasjen og fortalte at jeg hadde sett en mus der i fjor, så jeg spurte pent om hun ville jakte litt i tilfelle den var der ennå. Da freste hun litt og viftet med halen og strøk fornærmet avsted. Siden har jeg ikke sett snurten av den rosa pelsdotten. På nettsiden til lokalavisen her, har det nettopp kommet en etterlysning fra politimester @Agent smith. «Lastebil med 200 kasser kattemat med kylling er stjålet fra firma @Kvakkekyllingen-engros. Politiet ser etter en katt med førerkort i klasse C» Hva har skjedd? Kom hjem lille pus ❤️ Jeg vil inn igjen 😿 Mjau!! 1
Frøkenfryden Skrevet 4. januar 2023 #17056 Skrevet 4. januar 2023 Agent smith skrev (På 3.1.2023 den 11.59): Personlig foretrekker jeg å bli fluffet uten kanel😁 Lagde uten kanel i går, og enig. Stas😃 For et vær, trengs mye fløffa mjølk ass. 1
Frøkenfryden Skrevet 4. januar 2023 #17057 Skrevet 4. januar 2023 Agent smith skrev (På 3.1.2023 den 12.42): Episode 383 Kg wars etter en idé av @TheHairyToothfairy Episode I Den skjulte truse Originaltittel: the phat home menace Jedi mesteren Qui- @FrankDrebin og lærlingen hans obi wan fikk i oppdrag i fra dronningen på planeten nabo, @AliceNextDoor om å reise til planeten tattoine, der fant de en svært begavet gutt Som het @Adobyen skywalker De merket at kraften var sterk hos han og de tok han med seg for å trene han til å bli en jedi. De tok også med seg en robot han hadde laget som han kalte @mia83 CPO Tilbake på naboplaneten redder de padme @ @Athena Catalina.og @Jar Jar Etter at den onde @Agent smith lorden darth @Cidious har utført en angrep Qui- @FrankDrebin bestemmer seg for å begynne å trene @Adobyen skywalker. Etter nok et angrep må Qui - @FrankDrebin og obi wan sloss mot den onde @Darthe @maulis som de klarer å drepe, men Qui- @FrankDrebin dør desverre og obi wan lover å fortsette å trene opp @Adobyen skywalker Jedi mester @Titania forfremmer obi wan til jediridder. I mellomtiden blir @Peanut ine valgt til konsul over kg universet. Oioi, nytt år new shit😃 1
Frøkenfryden Skrevet 4. januar 2023 #17058 Skrevet 4. januar 2023 Rosakatt skrev (7 minutter siden): Jeg vil inn igjen 😿 Mjau!! Gråter du over spilt melk, eller mus eller @Adobyen? 😂 1
Rosakatt Skrevet 4. januar 2023 #17059 Skrevet 4. januar 2023 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Gråter du over spilt melk, eller mus eller @Adobyen? 😂 Alt, er en litt vanskelig katt 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4. januar 2023 #17060 Skrevet 4. januar 2023 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Gråter du over spilt melk, eller mus eller @Adobyen? 😂 🤣🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå