Gjest Cid Skrevet 2. januar 2023 #17001 Skrevet 2. januar 2023 Adobyen skrev (9 minutter siden): Nei da, bare fine @Rosakattsom har jålet seg litt 😂 Skrev det siden fargen minnet meg om det
Gjest Agent smith Skrevet 2. januar 2023 #17002 Skrevet 2. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nåååå them cute pussicatty dålls Faktisk bonda med melkesteameren min i helga så er litt på latte-kjøret😂 Hadde aldri hørt om melkesteamer før nå
Gjest Agent smith Skrevet 2. januar 2023 #17003 Skrevet 2. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (49 minutter siden): Så frekk jeg er 😱 Alle pussyer er velkommen hos meg 😁 😁😄
Frøkenfryden Skrevet 2. januar 2023 #17004 Skrevet 2. januar 2023 Agent smith skrev (7 minutter siden): Hadde aldri hørt om melkesteamer før nå Du gjer det sikkert snuskete🤪 ein puttar melka i ein dings som varmar og fluffar den som på cafe🥳 1
Frøkenfryden Skrevet 2. januar 2023 #17005 Skrevet 2. januar 2023 Adobyen skrev (48 minutter siden): Du får lov å klore litt av og til, he he Raaaooowww😘😘😘 1
Gjest Cid Skrevet 2. januar 2023 #17006 Skrevet 2. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du gjer det sikkert snuskete🤪 ein puttar melka i ein dings som varmar og fluffar den som på cafe🥳 Er det ikke bare å varme den i en gryte?
Frøkenfryden Skrevet 2. januar 2023 #17007 Skrevet 2. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er det ikke bare å varme den i en gryte? Nei da blir det ikkje sånn skum som på kafe. Som du løfter ut og legg på kaffien med skei🙂 1
Gjest Cid Skrevet 2. januar 2023 #17008 Skrevet 2. januar 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nei da blir det ikkje sånn skum som på kafe. Som du løfter ut og legg på kaffien med skei🙂 Blir sånn luksus?
Frøkenfryden Skrevet 2. januar 2023 #17009 Skrevet 2. januar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Blir sånn luksus? Litt😁 Variere kaffen litt og få i meg melk, trenger en del melk pga diagnose jeg har og ny vrier på melka som skal inn er stas👍 1
Gjest Cid Skrevet 2. januar 2023 #17010 Skrevet 2. januar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Litt😁 Variere kaffen litt og få i meg melk, trenger en del melk pga diagnose jeg har og ny vrier på melka som skal inn er stas👍 Embla og agenten vil nok låne den av og til om det går greit
Frøkenfryden Skrevet 2. januar 2023 #17011 Skrevet 2. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Embla og agenten vil nok låne den av og til om det går greit Haha nei. 1
Gjest Cid Skrevet 2. januar 2023 #17012 Skrevet 2. januar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha nei. Og så skal du bruke den igjen etter at de har blandet farsmelk oppi
-Missi- Skrevet 2. januar 2023 #17013 Skrevet 2. januar 2023 Agent smith skrev (På 29.12.2022 den 15.13): Sov du I badekaret😲 Å"stå opp fra badekaret" er en naturlig måte for meg å snakke på med nordlending som språklig opprinnelse☺️ Ikke soving nei men bruker lang tid der, er det beste jeg vet med ansiktsmaske osv selvpleie☺️jeg er nok mer sånn som ligger enn sitter i badekaret gjerne med beina oppover veggen for å få plass 😂så å stå opp fra badekaret blir logisk for meg i mange sammenhenger🤔men er nok mulig en dialekt greie som er så naturlig for min identitet at jeg ikke tenker over at andre skulle fundere over det🤔😇 1 1
Gjest Cid Skrevet 2. januar 2023 #17014 Skrevet 2. januar 2023 -Missi- skrev (1 minutt siden): Å"stå opp fra badekaret" er en naturlig måte for meg å snakke på med nordlending som språklig opprinnelse☺️ Ikke soving nei men bruker lang tid der, er det beste jeg vet med ansiktsmaske osv selvpleie☺️jeg er nok mer sånn som ligger enn sitter i badekaret gjerne med beina oppover veggen for å få plass 😂så å stå opp fra badekaret blir logisk for meg i mange sammenhenger🤔men er nok mulig en dialekt greie som er så naturlig for min identitet at jeg ikke tenker over at andre skulle fundere over det🤔😇 Kjekt å se deg her igjen, godt nyttår
-Missi- Skrevet 2. januar 2023 #17015 Skrevet 2. januar 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Kjekt å se deg her igjen, godt nyttår Godt nyttår ☺️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar 2023 #17016 Skrevet 2. januar 2023 -Missi- skrev (11 minutter siden): Godt nyttår ☺️ Cassidy Tvillingene ønsker deg også et Riktig Godt Nyttår vi -Missi-.🎆🎆🥰🥰 1
-Missi- Skrevet 2. januar 2023 #17017 Skrevet 2. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg også et Riktig Godt Nyttår vi -Missi-.🎆🎆🥰🥰 Godt nyttår 🥳🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. januar 2023 #17018 Skrevet 2. januar 2023 -Missi- skrev (1 minutt siden): Godt nyttår 🥳🥰 🥳🥳🥰🥰 1
Embla Othea Skrevet 3. januar 2023 #17019 Skrevet 3. januar 2023 Agent smith skrev (12 timer siden): Episode 382 Katt søker eier Noen ganger når to katter er veldig glade i hverandre så ligger de sammen... I doggystyle selv om de er katter 9 månedere senere fikk altså @kattemor barn, @far hadde stikki av for lenge siden og var @far away Men uansett fikk hun 4 nydelige katter Hun ga de navnene @Athena Catalina. @Rosakatt @Svart Katt Og @KatteLatte Men selv hadde hun ikke råd til å ta vare på de så hun sendte dem ut i verden De gikk bort til @Kvakkekyllingen og klora på døra. Kan vi få bo her sa de Næi kan itj det schøø, æ har høne De gikk videre og kom til @Cid Kan vi bo her ? Kan ta en av dere sa han @Athena Catalina. forta seg inn De andre gikk videre til de kom til @Embla Othea Hun satte frem noen skåler med melk til de Pføøy sa @Rosakatt det er jo farsmelk La oss gå videre De gikk videre til @Hoppetaujenta Kan vi bo her? Liker katten min svart sa hun. De to andre gikk videre De ringte på hos @Frøkenfryden Ååå @KatteLatte akkurat det jeg hadde bestilt sa hun @Rosakatt gikk videre alene Hun var på gråten Hun gikk ut i veien og ble nesten påkjørt. @TheHairyToothfairy sto på bremsen. Beklager sa han, Kan jeg bo hos deg sa @Rosakatt Jeg liker best brune katter sorry! @Adobyen kom slentrende bort med cowboyhatten på snei. Halla pus! Du kan få bo hos meg😁 Slik hadde det seg at pussyene fikk seg nytt hjem.... Du ass!! 😂 Selvfølgelig måtte det bli farsmelk 1
Gjest Agent smith Skrevet 3. januar 2023 #17020 Skrevet 3. januar 2023 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Du gjer det sikkert snuskete🤪 ein puttar melka i ein dings som varmar og fluffar den som på cafe🥳 En dings som varmer og fluffer melka😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå