Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #16501 Skrevet 24. desember 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Sånt tenker ikke jeg over da Skjønner🙂👍 1
Embla Othea Skrevet 24. desember 2022 #16502 Skrevet 24. desember 2022 Ønsker alle på sosioprat en fin jul ❤️ 1
Gjest Agent smith Skrevet 24. desember 2022 #16503 Skrevet 24. desember 2022 Frøkenfryden skrev (15 timer siden): Det er jo jomfrufødsel din frekkas! 😮🧑🎄 😆
Gjest Agent smith Skrevet 24. desember 2022 #16504 Skrevet 24. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (20 timer siden): Jeg er imponert, du er jo den forfatteren, mister! Takk takk🙂
Gjest Agent smith Skrevet 24. desember 2022 #16505 Skrevet 24. desember 2022 Episode 365 Fortsettelsen av the walking @Cid Gruppen beveget seg sakte mot @Rosewoodbury På veien dit møtte de en dame som frådet rundt munnen, de trodde hun var en anonymzombie Men det var bare @Embla Othea som hadde drukket for mye farsmelk De snek seg inn i byen og befridde @Peanut, @MarianneE, @CAPS LOCK , @Zenobia og @Gladikaffe fra den slemme guvernøren @Rosakatt Så dro alle til et fengsel som ble kalt sosioprat og husmor. Der hadde ikke anonyme zombier adgang. Så de var trygge, men det var et gyllent bur, for mrd en gang de beveget seg utenfor, på andre deler av forumet var de fritt villt...
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #16506 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (28 minutter siden): Episode 365 Fortsettelsen av the walking @Cid Gruppen beveget seg sakte mot @Rosewoodbury På veien dit møtte de en dame som frådet rundt munnen, de trodde hun var en anonymzombie Men det var bare @Embla Othea som hadde drukket for mye farsmelk De snek seg inn i byen og befridde @Peanut, @MarianneE, @CAPS LOCK , @Zenobia og @Gladikaffe fra den slemme guvernøren @Rosakatt Så dro alle til et fengsel som ble kalt sosioprat og husmor. Der hadde ikke anonyme zombier adgang. Så de var trygge, men det var et gyllent bur, for mrd en gang de beveget seg utenfor, på andre deler av forumet var de fritt villt... Bortsett fra Fryden, hun solte seg i Rampelyslikes😎 1
Gjest Agent smith Skrevet 24. desember 2022 #16507 Skrevet 24. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Bortsett fra Fryden, hun solte seg i Rampelyslikes😎 Ja hva er rekorden din?
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #16508 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Ja hva er rekorden din? 67😎 1
Gjest Agent smith Skrevet 24. desember 2022 #16509 Skrevet 24. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 67😎 Hva skrev du da
Rosakatt Skrevet 24. desember 2022 #16510 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (37 minutter siden): Episode 365 Fortsettelsen av the walking @Cid Gruppen beveget seg sakte mot @Rosewoodbury På veien dit møtte de en dame som frådet rundt munnen, de trodde hun var en anonymzombie Men det var bare @Embla Othea som hadde drukket for mye farsmelk De snek seg inn i byen og befridde @Peanut, @MarianneE, @CAPS LOCK , @Zenobia og @Gladikaffe fra den slemme guvernøren @Rosakatt Så dro alle til et fengsel som ble kalt sosioprat og husmor. Der hadde ikke anonyme zombier adgang. Så de var trygge, men det var et gyllent bur, for mrd en gang de beveget seg utenfor, på andre deler av forumet var de fritt villt... Fikk jeg ikke beholde dem litt lengre, siden det er julaften? 😔🤴 1
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2022 #16511 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (14 minutter siden): Hva skrev du da Var sarkastisk mot mannen til fotballefrue😙 1
Gjest Agent smith Skrevet 24. desember 2022 #16512 Skrevet 24. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Var sarkastisk mot mannen til fotballefrue😙 Det er sånt folk liker veit du😁
Gjest Agent smith Skrevet 24. desember 2022 #16513 Skrevet 24. desember 2022 (endret) Rosakatt skrev (15 minutter siden): Fikk jeg ikke beholde dem litt lengre, siden det er julaften? 😔🤴 Nei for du har anonymehoder i akvariet ditt. Endret 24. desember 2022 av Agent smith
Titania Skrevet 24. desember 2022 #16514 Skrevet 24. desember 2022 Embla Othea skrev (På 22.12.2022 den 19.14): Run motherfucker run Nomy? 😁 Agent smith skrev (På 23.12.2022 den 23.07): En lite pause i zombieapokalypsen Episode 363 Puleevangeliet Det hendte i dager at jomfruen @Kvakkekyllingen ble med egg, og hun måtte flykte fra den onde kongen i av Trøndelag @Bjarne @Brøndbo Hun dro rundt i hele Norge for å finne et hus hun kunne legge egget sitt. Først var hun i Porsgrunn hos @MarianneE men hun hadde ikke plass, så dro hun å Banka på i Skien hos @Athena Catalina men hun var på jobb. Hun var også innom ballefjord hos @Ford3000 men det var ikke plass i traktoren Turen gikk videre til Oslo, først prøvde hun hos @Peanut men hun hadde solgt huset og dreiv å vaska ut og hadde ikke lyst til å skitne til huset med eggehvitte I et siste desperat forsøk ringte hun på hos @Hoppetaujenta Jeg har ikke plass i leiligheten sa hun, men har litt plass ute i garasjen Egget var allerede halveis ute, så fortet seg å presse det ut mellom gamle tepper, en hullete skurebøtte og en punktert sykkel. Plutselig dukket en engel fra mortensrud opp, det var @Frøkenfryden Sjå jomfruen har født ein kyllinggut De ble enige om å kalle han @Cid Dagen etter dukket det opp tre Fæle menn fra et land langt borte Der var @TheHairyToothfairy, @Agent smith og @Adobyen De hadde med gaver Red bull, spekepølse og @Titania Woohoo, jeg er gave 🥳 1
Rosakatt Skrevet 24. desember 2022 #16515 Skrevet 24. desember 2022 Agent smith skrev (32 minutter siden): Nei for du har anonymehoder i akvariet ditt. Det var slik når jeg fant det 😔(🙂) 1
Gjest Cid Skrevet 24. desember 2022 #16516 Skrevet 24. desember 2022 Titania skrev (25 minutter siden): Nomy? 😁 Woohoo, jeg er gave 🥳 Nomy?
Ciaran og Ciara Skrevet 25. desember 2022 #16517 Skrevet 25. desember 2022 Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Jo, enig i det, men...jeg syns det blir dumt at alle skal insistere på å være ungdommelig rynkefrie hele livet. Liker bedre at folk godtar livet som det er og er seg selv sånn som man blir. Akkurat som jeg gjør. Ingen kunstigheter skal i denne jenta her. 👍👍
Ciaran og Ciara Skrevet 25. desember 2022 #16518 Skrevet 25. desember 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 365 Fortsettelsen av the walking @Cid Gruppen beveget seg sakte mot @Rosewoodbury På veien dit møtte de en dame som frådet rundt munnen, de trodde hun var en anonymzombie Men det var bare @Embla Othea som hadde drukket for mye farsmelk De snek seg inn i byen og befridde @Peanut, @MarianneE, @CAPS LOCK , @Zenobia og @Gladikaffe fra den slemme guvernøren @Rosakatt Så dro alle til et fengsel som ble kalt sosioprat og husmor. Der hadde ikke anonyme zombier adgang. Så de var trygge, men det var et gyllent bur, for mrd en gang de beveget seg utenfor, på andre deler av forumet var de fritt villt... Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
Titania Skrevet 25. desember 2022 #16519 Skrevet 25. desember 2022 Cid skrev (6 timer siden): Nomy? Artist, som synger run motherfucker, run 1
Embla Othea Skrevet 25. desember 2022 #16520 Skrevet 25. desember 2022 Agent smith skrev (9 timer siden): Episode 365 Fortsettelsen av the walking @Cid Gruppen beveget seg sakte mot @Rosewoodbury På veien dit møtte de en dame som frådet rundt munnen, de trodde hun var en anonymzombie Men det var bare @Embla Othea som hadde drukket for mye farsmelk De snek seg inn i byen og befridde @Peanut, @MarianneE, @CAPS LOCK , @Zenobia og @Gladikaffe fra den slemme guvernøren @Rosakatt Så dro alle til et fengsel som ble kalt sosioprat og husmor. Der hadde ikke anonyme zombier adgang. Så de var trygge, men det var et gyllent bur, for mrd en gang de beveget seg utenfor, på andre deler av forumet var de fritt villt... 😁 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå