Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2022 #16361 Skrevet 22. desember 2022 Nå får jeg lyst til å si Åneida bare fordi, men vet ikke helt hvorfor. Så da blir det sånn.
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16362 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Kan jeg heller få være sånn pulebukk? Nei, du skal jo kle deg ut og være noe annet
Embla Othea Skrevet 22. desember 2022 #16363 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Kan jeg heller få være sånn pulebukk? Du får ikke julebukk for å få godteri, du får julebukk for å få puling
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16364 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (58 minutter siden): Nei, du skal jo kle deg ut og være noe annet Ååå😔
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16365 Skrevet 22. desember 2022 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Du får ikke julebukk for å få godteri, du får julebukk for å få puling 🥳🥳🥳
Embla Othea Skrevet 22. desember 2022 #16366 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 🥳🥳🥳 Tragisk fordi ingen vil ha deg
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16367 Skrevet 22. desember 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Tragisk fordi ingen vil ha deg Fordi jeg er gammal
Embla Othea Skrevet 22. desember 2022 #16368 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Fordi jeg er gammal Gammal og grå Farsmelken din har forresten gått ut på dato
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16369 Skrevet 22. desember 2022 Episode 360 @Dawn of the @Cid De hadde løpt gjennom skogen hele natten, @Cid, @Polly Ester, @Boetica, @TheHairyToothfairy og alle de andre. De kom frem til en gård, der tok @Frøkenfryden i mot dem med åpne ben og armer. Gamlefryden og kona bodde også der, men han var mer skeptisk til denne brokete gjengen med god grunn Gamlefryden sa at de kunne bli en natt, men der var alt, tannfeen ble engstelig og prøvde å overbevise han om at de måtte ha et trygt sted å gjemme seg for @Anonyme brukere @Frøkenfryden konfronterte @Agent smith med den savnede badedrakten, han prøvde å le det vekk, da ble fryden sint og hoppet på han, Hun kaster han gjennom veggen til låven, til alles store sjokk var den full av anonyme zombiebrukere. @TheHairyToothfairy , @Cid , @Peanut og @MarianneE gikk umiddelbart i kampmodus og begynte å drepe. Nei ikkje drep dei gråt @Frøkenfryden Dei e sjuke, eg kan kurera dei. Drit og dra sa @Ford3000 og kjørte over de med traktoren sin. Continues...
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16370 Skrevet 22. desember 2022 Embla Othea skrev (13 minutter siden): Gammal og grå Farsmelken din har forresten gått ut på dato Best før, ofte god etter
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #16371 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 360 @Dawn of the @Cid De hadde løpt gjennom skogen hele natten, @Cid, @Polly Ester, @Boetica, @TheHairyToothfairy og alle de andre. De kom frem til en gård, der tok @Frøkenfryden i mot dem med åpne ben og armer. Gamlefryden og kona bodde også der, men han var mer skeptisk til denne brokete gjengen med god grunn Gamlefryden sa at de kunne bli en natt, men der var alt, tannfeen ble engstelig og prøvde å overbevise han om at de måtte ha et trygt sted å gjemme seg for @Anonyme brukere @Frøkenfryden konfronterte @Agent smith med den savnede badedrakten, han prøvde å le det vekk, da ble fryden sint og hoppet på han, Hun kaster han gjennom veggen til låven, til alles store sjokk var den full av anonyme zombiebrukere. @TheHairyToothfairy , @Cid , @Peanut og @MarianneE gikk umiddelbart i kampmodus og begynte å drepe. Nei ikkje drep dei gråt @Frøkenfryden Dei e sjuke, eg kan kurera dei. Drit og dra sa @Ford3000 og kjørte over de med traktoren sin. Continues... Jeg er så sykt sammensatt!!🤣😘🥳
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16372 Skrevet 22. desember 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg er så sykt sammensatt!!🤣😘🥳 😁🥳
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16373 Skrevet 22. desember 2022 (endret) . Endret 24. januar 2023 av TheHairyToothfairy Borte! 1 1
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16374 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Episode 360 @Dawn of the @Cid De hadde løpt gjennom skogen hele natten, @Cid, @Polly Ester, @Boetica, @TheHairyToothfairy og alle de andre. De kom frem til en gård, der tok @Frøkenfryden i mot dem med åpne ben og armer. Gamlefryden og kona bodde også der, men han var mer skeptisk til denne brokete gjengen med god grunn Gamlefryden sa at de kunne bli en natt, men der var alt, tannfeen ble engstelig og prøvde å overbevise han om at de måtte ha et trygt sted å gjemme seg for @Anonyme brukere @Frøkenfryden konfronterte @Agent smith med den savnede badedrakten, han prøvde å le det vekk, da ble fryden sint og hoppet på han, Hun kaster han gjennom veggen til låven, til alles store sjokk var den full av anonyme zombiebrukere. @TheHairyToothfairy , @Cid , @Peanut og @MarianneE gikk umiddelbart i kampmodus og begynte å drepe. Nei ikkje drep dei gråt @Frøkenfryden Dei e sjuke, eg kan kurera dei. Drit og dra sa @Ford3000 og kjørte over de med traktoren sin. Continues... GET SOME, GET SOME, GET SOME!
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2022 #16375 Skrevet 22. desember 2022 Det er en stor og velsmakende gjeng dette her og jeg liker oransje krokodiller, ja!
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16376 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Det ble så mye godteri. Alt for mye godteri. Det ble så mye julegodteri at alle sammen var blitt det de spiste. @Agent smith var blitt en hel eske smarties @Cid ble en stor KitKat @Frøkenfryden forvandlet seg til jordbærgele-smågodt @Hoppetaujenta ble til Krokodiller. Orange, for de er best! @Kvakkekyllingen fant seg selv i form av påskemarsipan, ikke fordi hun ikke visste forskjell på høytidene, men fordi hun ville være påskekylling og ikke marsipangris. @SVK ble en diger Toblerone @AliceNextDoor var allerede godt i veg med å bli en god pakke Hubba Bubba, jordbærsmak såklart! @MarianneE kunne gjort det enkelt og blitt mariannedrops, men det ble hun ikke - hun ble en herlig forførende Japp @Titania ble en deilig Troika @Peanut ble det alle ville ha og trengte; en Snickers @Athena Catalina ble en forlokkende solskinnsbolle @Ford3000 ble røde Ferrari-biler @TheHairyToothfairy ble bare tjukk, for han spiste opp alle sammen 🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. desember 2022 #16377 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Det ble så mye godteri. Alt for mye godteri. Det ble så mye julegodteri at alle sammen var blitt det de spiste. @Agent smith var blitt en hel eske smarties @Cid ble en stor KitKat @Frøkenfryden forvandlet seg til jordbærgele-smågodt @Hoppetaujenta ble til Krokodiller. Orange, for de er best! @Kvakkekyllingen fant seg selv i form av påskemarsipan, ikke fordi hun ikke visste forskjell på høytidene, men fordi hun ville være påskekylling og ikke marsipangris. @SVK ble en diger Toblerone @AliceNextDoor var allerede godt i veg med å bli en god pakke Hubba Bubba, jordbærsmak såklart! @MarianneE kunne gjort det enkelt og blitt mariannedrops, men det ble hun ikke - hun ble en herlig forførende Japp @Titania ble en deilig Troika @Peanut ble det alle ville ha og trengte; en Snickers @Athena Catalina ble en forlokkende solskinnsbolle @Ford3000 ble røde Ferrari-biler @TheHairyToothfairy ble bare tjukk, for han spiste opp alle sammen Ååå 😋 Nå fikk jeg lyst på sjokolade! Håper jeg smakte godt som påskemarsipan 😁
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16378 Skrevet 22. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ååå 😋 Nå fikk jeg lyst på sjokolade! Håper jeg smakte godt som påskemarsipan 😁 Jeg spiste ikke deg, allergisk mot mandel og sånn . Nekter å dø for deg!
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16379 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg spiste ikke deg, allergisk mot mandel og sånn . Nekter å dø for deg! Men jeg hadde spist henne og du spiste meg, så nå blir du forgiftet sånn second hand
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. desember 2022 #16380 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Jeg spiste ikke deg, allergisk mot mandel og sånn . Nekter å dø for deg! Ah, huff 😕 Det skjønner jeg godt! Noen andre liker meg kanskje 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå