TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16361 Skrevet 22. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ah, huff 😕 Det skjønner jeg godt! Noen andre liker meg kanskje 🙂 Ikke sikkert jeg deler asså Agent smith skrev (3 minutter siden): Men jeg hadde spist henne og du spiste meg, så nå blir du forgiftet sånn second hand Pft, du er jo innelukket i en eske! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. desember 2022 #16362 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ikke sikkert jeg deler asså Pft, du er jo innelukket i en eske! 😢 Da får jeg ligge der ubrukt og ensom da 🤣
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16363 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ikke sikkert jeg deler asså Pft, du er jo innelukket i en eske! Ja men regner med at du skal ta meg på styrten til kvelds
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16364 Skrevet 22. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😢 Da får jeg ligge der ubrukt og ensom da 🤣 Du er vel ikke ubrukt du😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. desember 2022 #16365 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Du er vel ikke ubrukt du😁 Hva?? Jeg er en ny påskekyllingmarsipan som ingen har trykket i sin munn 😢 😁
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16366 Skrevet 22. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Hva?? Jeg er en ny påskekyllingmarsipan som ingen har trykket i sin munn 😢 😁 😆 Du havner ikke i noens munn før påske
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. desember 2022 #16367 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 😆 Du havner ikke i noens munn før påske 😢 jaja. Den som venter på noe godt.
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16368 Skrevet 22. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 😢 jaja. Den som venter på noe godt. 😁😆
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16369 Skrevet 22. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): 😢 Da får jeg ligge der ubrukt og ensom da 🤣 Jeg kan knapt ta på deg uten at jeg får kløe i fingrene! (Den setningen blir rar om den tas ut av kontekst) 1 1
Embla Othea Skrevet 22. desember 2022 #16370 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (27 minutter siden): Best før, ofte god etter Ikke med melk 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. desember 2022 #16371 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): Jeg kan knapt ta på deg uten at jeg får kløe i fingrene! (Den setningen blir rar om den tas ut av kontekst) 😂😂 Unnskyld. Du kan bruke hansker 😁
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16372 Skrevet 22. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden): 😂😂 Unnskyld. Du kan bruke hansker 😁 Oooh, god idé! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. desember 2022 #16373 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Oooh, god idé! Takker. Blir verre med å spise meg. Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg med
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #16374 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): 😆 Du havner ikke i noens munn før påske TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Jeg kan knapt ta på deg uten at jeg får kløe i fingrene! (Den setningen blir rar om den tas ut av kontekst) 1
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16375 Skrevet 22. desember 2022 Episode 361 Roen hadde senket seg på sosioprat gården etter gårsdagens dramatiske hendelser Ingen anonymezombier var @Åse @Frøkenfryden var fortsatt svært så sint på @Agent smith fordi han hadde lekt med badedrakten hennes, han hadde tidligere vært hennes beste venn, men hun hadde grenser. Ikke engang @Ciaran og Ciara sin nattbakst hjalp på humøret. Og hun ble drevet rett i armene på @TheHairyToothfairy. De hadde ikke noen intim relasjon, men et helt spesielt vennskap Dette gjorde agenten svært sjalu Og han bestemte seg for at tanny måtte dø. Han lurte tanny med seg bak låven under påskudd om at han skulle få se høna til @Kvakkekyllingen Men tannfeen var ikke dum, han hadde luktet lunta og kjent @Musa på gangen Han slo agenten hardt med flat hånd, agenten begynte å gråte sårt. Ja han gråt faktisk så høyt at de anonymezombiene hørte det og gikk til angrep.... Continues...
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #16376 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (23 minutter siden): Episode 361 Roen hadde senket seg på sosioprat gården etter gårsdagens dramatiske hendelser Ingen anonymezombier var @Åse @Frøkenfryden var fortsatt svært så sint på @Agent smith fordi han hadde lekt med badedrakten hennes, han hadde tidligere vært hennes beste venn, men hun hadde grenser. Ikke engang @Ciaran og Ciara sin nattbakst hjalp på humøret. Og hun ble drevet rett i armene på @TheHairyToothfairy. De hadde ikke noen intim relasjon, men et helt spesielt vennskap Dette gjorde agenten svært sjalu Og han bestemte seg for at tanny måtte dø. Han lurte tanny med seg bak låven under påskudd om at han skulle få se høna til @Kvakkekyllingen Men tannfeen var ikke dum, han hadde luktet lunta og kjent @Musa på gangen Han slo agenten hardt med flat hånd, agenten begynte å gråte sårt. Ja han gråt faktisk så høyt at de anonymezombiene hørte det og gikk til angrep.... Continues... Haha, og så nøttehøna da! Han med allergi og alt! man kødder ikke med badedrakta mi🤨 1 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. desember 2022 #16377 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (44 minutter siden): Episode 361 Roen hadde senket seg på sosioprat gården etter gårsdagens dramatiske hendelser Ingen anonymezombier var @Åse @Frøkenfryden var fortsatt svært så sint på @Agent smith fordi han hadde lekt med badedrakten hennes, han hadde tidligere vært hennes beste venn, men hun hadde grenser. Ikke engang @Ciaran og Ciara sin nattbakst hjalp på humøret. Og hun ble drevet rett i armene på @TheHairyToothfairy. De hadde ikke noen intim relasjon, men et helt spesielt vennskap Dette gjorde agenten svært sjalu Og han bestemte seg for at tanny måtte dø. Han lurte tanny med seg bak låven under påskudd om at han skulle få se høna til @Kvakkekyllingen Men tannfeen var ikke dum, han hadde luktet lunta og kjent @Musa på gangen Han slo agenten hardt med flat hånd, agenten begynte å gråte sårt. Ja han gråt faktisk så høyt at de anonymezombiene hørte det og gikk til angrep.... Continues... 😱 🌲🌳🌴🎄 Høna mi ser sånn ut.
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16378 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (59 minutter siden): Episode 361 Roen hadde senket seg på sosioprat gården etter gårsdagens dramatiske hendelser Ingen anonymezombier var @Åse @Frøkenfryden var fortsatt svært så sint på @Agent smith fordi han hadde lekt med badedrakten hennes, han hadde tidligere vært hennes beste venn, men hun hadde grenser. Ikke engang @Ciaran og Ciara sin nattbakst hjalp på humøret. Og hun ble drevet rett i armene på @TheHairyToothfairy. De hadde ikke noen intim relasjon, men et helt spesielt vennskap Dette gjorde agenten svært sjalu Og han bestemte seg for at tanny måtte dø. Han lurte tanny med seg bak låven under påskudd om at han skulle få se høna til @Kvakkekyllingen Men tannfeen var ikke dum, han hadde luktet lunta og kjent @Musa på gangen Han slo agenten hardt med flat hånd, agenten begynte å gråte sårt. Ja han gråt faktisk så høyt at de anonymezombiene hørte det og gikk til angrep.... Continues... Jævla til sutring på deg bare for litt fik og deng! Men ok, la oss drepe zombier og kose oss 1
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16379 Skrevet 22. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Takker. Blir verre med å spise meg. Det kan jeg desverre ikke hjelpe deg med Jeg vet ikke hva jeg skal svare deg på det. Og jeg som kan spise en fersken i timesvis!
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. desember 2022 #16380 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): Jeg vet ikke hva jeg skal svare deg på det. Og jeg som kan spise en fersken i timesvis! 🍑🍑
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå