Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16321 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Fanken meg ikke mange som husker Oksen Anton Jeg vet ikke hvorfor jeg vet om han egentlig siden jeg aldri har sett på tegneserien 😅 Men der er ganske mange filmer og serier jeg vet en del om trass i at jeg aldri har sett de noe som ikke nødvendigvis er en bra ting siden jeg har fått spoilet serier som Sopranos, Breaking Bad og Game of Thrones
TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2022 #16322 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg vet ikke hvorfor jeg vet om han egentlig siden jeg aldri har sett på tegneserien 😅 Men der er ganske mange filmer og serier jeg vet en del om trass i at jeg aldri har sett de noe som ikke nødvendigvis er en bra ting siden jeg har fått spoilet serier som Sopranos, Breaking Bad og Game of Thrones Sopranos ❤️
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16323 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Sopranos ❤️ Tror det er kommet en ny serie som tar for seg en ung Tony
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #16324 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Ikke sikker på hva du mener? Hvordan er ikke så viktig. Men ja, flere av oss prater med hverandre i andre sammenhenger uten at det er relativt Alt er jo relativt! 😂 noe er også relevant😁 1
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #16325 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg prøver å ignorere det som irriterer meg her og heller fokusere på det som jeg synes er kjekt og trivelig sånn som dere og disse trådene 😄 og så har jeg heller minimal kontakt med de på kg jeg ikke er helt fan av jeg har dårlig erfaring med å skulle konstant ignorerer brukere som plager meg så jeg prøver heller å komme godt overens med alle her så godt som det lar seg gjøre Men jeg har de på ignorer så jeg ikke ser alt som blir skrevet, jeg tenker at det er bortkastet energi å irritere seg over ting eller folk på nettet Klokt, forsøker det samme..🙂💛
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #16326 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (45 minutter siden): Tiden var kommet for å gå julebukk. Alle hadde planlagt nøye hvilke kostymer de skulle ha, og alle frydet seg. Også @Frøkenfryden . @Frøkenfryden skulle nemlig kle seg ut som Freud. På seg skulle hun blant annet ha stort løsskjegg, briller og slåbrokk. Det siste var viktig fordi det ville være hennes Freudian Slip! @Cid måtte gå uten sko, med masse arr og kun i singlet fordi han skulle kle seg ut etter sin favorittjulefilm. Han var John McClane fra Die Hard! @Agent smith tenkte også kle seg etter sin favorittfilm, men tok feil av den røde og den blå pillen så han gikk som Neo. @SVK tenkte å satse på noe hvor ingen ville kjenne ham igjen. Da ble det Frodo! @AliceNextDoor ville være heks, sånn som i ekte tyske eventyr. Hun fant syv kortvokste og et eple mens hun dro på jakt etter Snehvit. @Ford3000 kledde seg ut som en Chevrolet C1500! @hjärterdam fant en sid rød kjole, satte håret i flette og ble Lille My! @TheHairyToothfairy ville være fe, og kledde seg ut som en okse! Yaii så moro å stå opp til😂🥳🥰Ååå jeg gleder meg, kommer til å få mye godteri for å si det sånn
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #16327 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Smith er genial, etter at vampen, giacomo, yme, bandit og rofl ble borte så er det godt å ha iaffal en å lage sirkus med. Og fryd er verdens smarteste Ååh
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #16328 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (1 time siden): Enda bedre da at @Agent smith ble aktiv igjen og at @Frøkenfryden ble medlem, tror ikke at det hadde blitt like mye liv her uten de 😁 Og @Entern med. Før så hengte jeg bare i hoppe sin tråd men nå og spesielt med @Agent smith her så blir det full rulle overalt til glede for oss og irritasjon fra andre utenfor sosial prat Takk Alltid raus og snill du💙
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16329 Skrevet 22. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Yaii så moro å stå opp til😂🥳🥰Ååå jeg gleder meg, kommer til å få mye godteri for å si det sånn Skulle ønske at denne tråden ble plukket opp av et tv selskap og gjort om til en tv serie 😄 kunne vært en antologi serie hvor hver episode tok for seg en episode herfra
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16330 Skrevet 22. desember 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk Alltid raus og snill du💙 Jeg liker deg og synes du er veldig trivelig 😃 glad du kom til kg
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16331 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (2 timer siden): Enda bedre da at @Agent smith ble aktiv igjen og at @Frøkenfryden ble medlem, tror ikke at det hadde blitt like mye liv her uten de 😁 Og @Entern med. Før så hengte jeg bare i hoppe sin tråd men nå og spesielt med @Agent smith her så blir det full rulle overalt til glede for oss og irritasjon fra andre utenfor sosial prat Takk, bare glad at noen liker alt tullet jeg finner på
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16332 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Smith er genial, etter at vampen, giacomo, yme, bandit og rofl ble borte så er det godt å ha iaffal en å lage sirkus med. Og fryd er verdens smarteste Nåååh, ikke overdriv unge mann!
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16333 Skrevet 22. desember 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Tiden var kommet for å gå julebukk. Alle hadde planlagt nøye hvilke kostymer de skulle ha, og alle frydet seg. Også @Frøkenfryden . @Frøkenfryden skulle nemlig kle seg ut som Freud. På seg skulle hun blant annet ha stort løsskjegg, briller og slåbrokk. Det siste var viktig fordi det ville være hennes Freudian Slip! @Cid måtte gå uten sko, med masse arr og kun i singlet fordi han skulle kle seg ut etter sin favorittjulefilm. Han var John McClane fra Die Hard! @Agent smith tenkte også kle seg etter sin favorittfilm, men tok feil av den røde og den blå pillen så han gikk som Neo. @SVK tenkte å satse på noe hvor ingen ville kjenne ham igjen. Da ble det Frodo! @AliceNextDoor ville være heks, sånn som i ekte tyske eventyr. Hun fant syv kortvokste og et eple mens hun dro på jakt etter Snehvit. @Ford3000 kledde seg ut som en Chevrolet C1500! @hjärterdam fant en sid rød kjole, satte håret i flette og ble Lille My! @TheHairyToothfairy ville være fe, og kledde seg ut som en okse! Kan jeg heller få være sånn pulebukk?
Gjest Cid Skrevet 22. desember 2022 #16334 Skrevet 22. desember 2022 Agent smith skrev (14 minutter siden): Takk, bare glad at noen liker alt tullet jeg finner på Håper du blir værende her i mange år fremover, jeg vil ikke at tullingen våres skal ta slutt 😄
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16335 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Håper du blir værende her i mange år fremover, jeg vil ikke at tullingen våres skal ta slutt 😄 🥳
Gjest Agent smith Skrevet 22. desember 2022 #16336 Skrevet 22. desember 2022 Episode 359 @hjärterdam bodies @Agent smith ble svært glad for å se @TheHairyToothfairy igjen, og de gned nesen mot hverandre som de pleide å gjøre når de møttes, plutselig hopper agenten flere meter tilbake, du lukter jo våt slufse utbrøt han, har du spist ostepop igjen nå din jævel. Ja sa tannfeen; det holder anonymezombier og innpåslitne @hjärterdamer unna Agenten godtok ikke unnskyldningen og var på full fart mot tannfeen for å sparke han i balla, da dukket plutselig @Athena Catalina opp, hun hadde vært på andre deler av forumet og blitt smittet. Nå kom hun med bitende kommentarer om gjengen som gjemte seg i sosioprat skogen. @TheHairyToothfairy du har liten ostepop hånlo hun Og @Hoppetaujenta du har hoppa til køys med halve sosioprat gjengen Og du da @Cid du promper alt for mye Og @Kvakkekyllingen du Hakke fått fjær på høna di engang, @SVK ble svært forbanna og ville svare henne like frekt tilbake Nææææi, ikke gjør det sa @Titania, du blir du en zombie som henne og da er der ingen vei tilbake. De flyktet gjennom skogen, plutselig kom de frem til en gård.... Continues..
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2022 #16338 Skrevet 22. desember 2022 Fysisk fostring via hoppetauhopping er kun av det gode.
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2022 #16339 Skrevet 22. desember 2022 Cid skrev (3 timer siden): Jeg liker deg og synes du er veldig trivelig 😃 glad du kom til kg Er oppriktig glad du er her også skal du vite. ☺️♥️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå