Embla Othea Skrevet 14. desember 2022 #15881 Skrevet 14. desember 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 347 KG har blitt overtatt av Island. Og alle vet hvor nøye de er på språkregler og sånn Derfor må alke brukerne få Islandsk brukernavn @Hoppetaujenta stökk reipi stelpan @Cid sextíu og níu @Entern koma inn @Frøkenfryden sakna gleoina @Athena Catalina aftur kötturin línu @Kvakkekyllingen kvakkajùklingurinn @Peanut hnetu @AliceNextDoor alice í næsta hùsi @jukkapalme yuck lòfa @Ciaran og Ciara tvíburar @SVK mikill drengskapur skip @TheHairyToothfairy loona tannálfurinn @Villfisker villtur fiskimaour @CAPS LOCK hettu læsa @tånegla tànögl @Boetica Vera siofræoi @Zenobia seìnt bi @Ford3000 afram þrjù þúsund @Adobyen adeyjaborg @Titania sjáouanía @Sola de solin þeír @Sjokoladepenge súkkulaoui penninger @Embla Othea föour mjòlkdrykki @Maskinførervélstjòri @Rosakatt bleikur köttur Me dont like… 1
Frøkenfryden Skrevet 14. desember 2022 #15882 Skrevet 14. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 347 KG har blitt overtatt av Island. Og alle vet hvor nøye de er på språkregler og sånn Derfor må alke brukerne få Islandsk brukernavn @Hoppetaujenta stökk reipi stelpan @Cid sextíu og níu @Entern koma inn @Frøkenfryden sakna gleoina @Athena Catalina aftur kötturin línu @Kvakkekyllingen kvakkajùklingurinn @Peanut hnetu @AliceNextDoor alice í næsta hùsi @jukkapalme yuck lòfa @Ciaran og Ciara tvíburar @SVK mikill drengskapur skip @TheHairyToothfairy loona tannálfurinn @Villfisker villtur fiskimaour @CAPS LOCK hettu læsa @tånegla tànögl @Boetica Vera siofræoi @Zenobia seìnt bi @Ford3000 afram þrjù þúsund @Adobyen adeyjaborg @Titania sjáouanía @Sola de solin þeír @Sjokoladepenge súkkulaoui penninger @Embla Othea föour mjòlkdrykki @Maskinførervélstjòri @Rosakatt bleikur köttur Haha. 🥳Men hva er gleoina? 🧐 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. desember 2022 #15883 Skrevet 14. desember 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Me dont like… Da blir du feitur vöffluneyti
Ford3000 Skrevet 14. desember 2022 #15884 Skrevet 14. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 347 KG har blitt overtatt av Island. Og alle vet hvor nøye de er på språkregler og sånn Derfor må alke brukerne få Islandsk brukernavn @Hoppetaujenta stökk reipi stelpan @Cid sextíu og níu @Entern koma inn @Frøkenfryden sakna gleoina @Athena Catalina aftur kötturin línu @Kvakkekyllingen kvakkajùklingurinn @Peanut hnetu @AliceNextDoor alice í næsta hùsi @jukkapalme yuck lòfa @Ciaran og Ciara tvíburar @SVK mikill drengskapur skip @TheHairyToothfairy loona tannálfurinn @Villfisker villtur fiskimaour @CAPS LOCK hettu læsa @tånegla tànögl @Boetica Vera siofræoi @Zenobia seìnt bi @Ford3000 afram þrjù þúsund @Adobyen adeyjaborg @Titania sjáouanía @Sola de solin þeír @Sjokoladepenge súkkulaoui penninger @Embla Othea föour mjòlkdrykki @Maskinførervélstjòri @Rosakatt bleikur köttur Ég hef gaman af stórum dráttarvélum og ég get ekki ljúið 😄 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. desember 2022 #15885 Skrevet 14. desember 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha. 🥳Men hva er gleoina? 🧐 Slufsa😁 Neida det betyr fryden
Frøkenfryden Skrevet 14. desember 2022 #15886 Skrevet 14. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Slufsa😁 Neida det betyr fryden Haha😂😂😂 du altså, di Hufsa😂 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. desember 2022 #15887 Skrevet 14. desember 2022 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Ég hef gaman af stórum dráttarvélum og ég get ekki ljúið 😄 Hvordan får du skrevet den o med x over? Og hva betyr det?
Embla Othea Skrevet 14. desember 2022 #15888 Skrevet 14. desember 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Da blir du feitur vöffluneyti Jeg skal ha meg frabedt å bli kalt feit 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. desember 2022 #15889 Skrevet 14. desember 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Haha😂😂😂 du altså, di Hufsa😂 Hadde nok vært hufsa i mummuiuniverset
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. desember 2022 #15890 Skrevet 14. desember 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Episode 347 KG har blitt overtatt av Island. Og alle vet hvor nøye de er på språkregler og sånn Derfor må alke brukerne få Islandsk brukernavn @Hoppetaujenta stökk reipi stelpan @Cid sextíu og níu @Entern koma inn @Frøkenfryden sakna gleoina @Athena Catalina aftur kötturin línu @Kvakkekyllingen kvakkajùklingurinn @Peanut hnetu @AliceNextDoor alice í næsta hùsi @jukkapalme yuck lòfa @Ciaran og Ciara tvíburar @SVK mikill drengskapur skip @TheHairyToothfairy loona tannálfurinn @Villfisker villtur fiskimaour @CAPS LOCK hettu læsa @tånegla tànögl @Boetica Vera siofræoi @Zenobia seìnt bi @Ford3000 afram þrjù þúsund @Adobyen adeyjaborg @Titania sjáouanía @Sola de solin þeír @Sjokoladepenge súkkulaoui penninger @Embla Othea föour mjòlkdrykki @Maskinførervélstjòri @Rosakatt bleikur köttur Kvakk 😆 Morsomme navn vi har fått. 👍
Gjest Agent smith Skrevet 14. desember 2022 #15891 Skrevet 14. desember 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg skal ha meg frabedt å bli kalt feit Tîk ?
Ford3000 Skrevet 14. desember 2022 #15892 Skrevet 14. desember 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Hvordan får du skrevet den o med x over? Og hva betyr det? Google translate my dear friend 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. desember 2022 #15894 Skrevet 14. desember 2022 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Google translate my dear friend Du liker å dra hjul i butikker men ikke... Det siste ordet fant jeg ikke, finner ikke den O med x over😭
Gjest Agent smith Skrevet 14. desember 2022 #15895 Skrevet 14. desember 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hva betyr det Tøs
Embla Othea Skrevet 14. desember 2022 #15896 Skrevet 14. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Tîk ? Hva betyr det 1
Embla Othea Skrevet 14. desember 2022 #15897 Skrevet 14. desember 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Tøs Volvotøs 1
Ford3000 Skrevet 14. desember 2022 #15898 Skrevet 14. desember 2022 (endret) Agent smith skrev (2 minutter siden): Du liker å dra hjul i butikker men ikke... Det siste ordet fant jeg ikke, finner ikke den O med x over😭 Var ikke det jeg skrev eller får opp når jeg copy-paste rett inn i google translate MEN, kom på at jeg oversatte fra engelsk! Kanskje det er problemet! Endret 14. desember 2022 av Ford3000 kom på noe mer 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. desember 2022 #15899 Skrevet 14. desember 2022 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Var ikke det jeg skrev eller får opp når jeg copy-paste rett inn i google translate MEN, kom på at jeg oversatte fra engelsk! Kanskje det er problemet! Blir aldri helt likt når man oversetter andre veien. Men hvordan får du til o Med x over😭😭😭
Ford3000 Skrevet 14. desember 2022 #15900 Skrevet 14. desember 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Blir aldri helt likt når man oversetter andre veien. Men hvordan får du til o Med x over😭😭😭 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå