Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ford3000 skrev (1 time siden):

Episode 350

Soundtrack: Don’t Panic - Coldplay

Såpeoperaens lille troll del 2 

Hun svettet, pulsen var høy. Etter seg kom hele gjengen i såpeoperaen med høygafler og ild. @Agent smith skrek høyt “ta den heksa! Hun skal brenne!!!”  @Ciaran og Ciara fant frem hver sin drage og fløy over henne mens de kastet flammepiler etter henne. Hun kom seg inn i en hule, ute av syne, tenkte hun, men lite visste hun at @Cid satt i hula og gråt fordi hun hadde utgitt seg for noen hun ikke helt var. Cid ropte gråtkvalt så høyt han maktet at hun satt i hula og den første som dukket opp var @TheHairyToothfairy, klar med harpunen sin, meget klar for hvaljakt. Tross størrelsen på landhvalen klarte han å misse og hun løp så fort hun klarte inn i skogen. @Embla Othea og @Kvakkekyllingen satt klare med hver sin store stein. De ville jo treffe heksa, få æren sammen i å ta henne. Dragene fløy fortsatt over byen, kanskje de klarte å både se og treffe henne med pilene sine. @CAPS LOCK skulle banke henne og @tånegla hadde løpt så lenge i sine svette sokker at det ble tortur i form av tåfis til dessert. Alle skulle ta henne, hun skulle ikke slippe unna. Alle de andre unevnte i såpeoperaen letet lenge og satte til slutt fyr på huset hennes mens de jublet.

Hun våknet brått opp, kaldsvett og helt panisk opp i sengen sin. Det var visst bare et mareritt. Eller...?

Eyh, jeg bommer aldri. Kan ikke huske å ha jaktet på hekser, men jeg har ligget med et par 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Blir spesielt neste århundre når man kan se innlegg på nettet som forfedrene sine skrev 😅

Det har du rett i, kan jo få angst av mindre skumle tanker 

• Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (5 timer siden):

I natt drømte jeg at jeg lagde episode her.  Var koselig 🤗

La drømmene bli virkelighet 

Skrevet
Agent smith skrev (3 minutter siden):

La drømmene bli virkelighet 

👍👍🥰🥰

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 time siden):

Det har du rett i, kan jo få angst av mindre skumle tanker 

Om 200 år tenker de sikkert, for noen sjuke jævler som levde på den tiden, glad samfunnet har gått fremover 

Gjest Agent smith
Skrevet
Ford3000 skrev (2 timer siden):

Episode 350

Soundtrack: Don’t Panic - Coldplay

Såpeoperaens lille troll del 2 

Hun svettet, pulsen var høy. Etter seg kom hele gjengen i såpeoperaen med høygafler og ild. @Agent smith skrek høyt “ta den heksa! Hun skal brenne!!!”  @Ciaran og Ciara fant frem hver sin drage og fløy over henne mens de kastet flammepiler etter henne. Hun kom seg inn i en hule, ute av syne, tenkte hun, men lite visste hun at @Cid satt i hula og gråt fordi hun hadde utgitt seg for noen hun ikke helt var. Cid ropte gråtkvalt så høyt han maktet at hun satt i hula og den første som dukket opp var @TheHairyToothfairy, klar med harpunen sin, meget klar for hvaljakt. Tross størrelsen på landhvalen klarte han å misse og hun løp så fort hun klarte inn i skogen. @Embla Othea og @Kvakkekyllingen satt klare med hver sin store stein. De ville jo treffe heksa, få æren sammen i å ta henne. Dragene fløy fortsatt over byen, kanskje de klarte å både se og treffe henne med pilene sine. @CAPS LOCK skulle banke henne og @tånegla hadde løpt så lenge i sine svette sokker at det ble tortur i form av tåfis til dessert. Alle skulle ta henne, hun skulle ikke slippe unna. Alle de andre unevnte i såpeoperaen letet lenge og satte til slutt fyr på huset hennes mens de jublet.

Hun våknet brått opp, kaldsvett og helt panisk opp i sengen sin. Det var visst bare et mareritt. Eller...?

Jeg kasta deg i ovnen min, ikke fordi du er heks, men fordi jeg frøys så fælt og var tom for ved 

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Om 200 år tenker de sikkert, for noen sjuke jævler som levde på den tiden, glad samfunnet har gått fremover 

I 2122 når man ser en YouTube video fra 2022 så kommer det vel til å se like gammelt ut for de som videoer fra 1922 gjør for oss :P

Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

I 2122 når man ser en YouTube video fra 2022 så kommer det vel til å se like gammelt ut for de som videoer fra 1922 gjør for oss :P

Ja lurer på hvordan det blir, antar at det blir en form for hologram teknologi i 2122

I 1922 kunne man kun se film på kino

TVen var ikke oppfunnet engang 

Skrevet
Agent smith skrev (6 minutter siden):

Eller de misunner oss fordi bilene våre hadde eksosanlegg!

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

:nikke::nikke:

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Eller de misunner oss fordi bilene våre hadde eksosanlegg!

Ja eksosanlegg vil nok ikke eksisterer om 200 år. Men kanskje vil din Volvo leve som en eldgammel veteranbil på den tiden

Skrevet
Agent smith skrev (4 minutter siden):

Ja eksosanlegg vil nok ikke eksisterer om 200 år. Men kanskje vil din Volvo leve som en eldgammel veteranbil på den tiden

Og vi har flyvende biler som i jetsons 

Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Og vi har flyvende biler som i jetsons 

Tviler veldig på at flyvende biler blir en realitet, de det er ganske upraktisk 

Skrevet

Tviler veldig på at flyvende biler blir en realitet, de det er ganske upraktisk 

Hva med jetpacks?

Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Hva med jetpacks?

Det hadde vært kult

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Det hadde vært kult

Sett på jetsons før?

Skrevet
Agent smith skrev (10 minutter siden):

Spørs hvilken av dem du tenker på. Jeg dauer sikkert i den raske av dem

• Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Sett på jetsons før?

Nei hva handler dem om

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Spørs hvilken av dem du tenker på. Jeg dauer sikkert i den raske av dem

Ja men bilen vil leve videre lenge etter at du er borte

Skrevet

Ja men bilen vil leve videre lenge etter at du er borte

Da må jeg sørge for at hun er perfekt, da

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...