Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Trenger ikke å ta pause, det har alltid gått litt opp og ned her på sosioprat

Ja men det er blitt mer de siste månedene, @TheHairyToothfairy vet nok hva jeg prater om. Jeg kan ikke gå inn på detaljer da det ville blitt regnet som brukerdebatt men jeg vet at flere her føler det samme

Videoannonse
Annonse
Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Ja men det er blitt mer de siste månedene, @TheHairyToothfairy vet nok hva jeg prater om. Jeg kan ikke gå inn på detaljer da det ville blitt regnet som brukerdebatt men jeg vet at flere her føler det samme

Han er ikke den eneste som vet det, men jeg har valgt å overse det for det meste, jeg er her mest for å fjase

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Han er ikke den eneste som vet det, men jeg har valgt å overse det for det meste, jeg er her mest for å fjase

Samme men merker at jeg savner slik det var tidligere i år

Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

Njaaa, der er det mulig du har misforstått meg litt på hvorfor jeg ikke gidder så mye mer. Det kan hende det er litt motsatt av hva du tenker. Du og psykologene pluss agenten har mye av skylden til at jeg returnerer, det er sant. 

• Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet

Tar seg sikkert opp igjen 

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Njaaa, der er det mulig du har misforstått meg litt på hvorfor jeg ikke gidder så mye mer. Det kan hende det er litt motsatt av hva du tenker. Du og psykologene pluss agenten har mye av skylden til at jeg returnerer, det er sant. 

Jeg er glad for at brukere som deg, agenten, @Entern, @Frøkenfryden, @Athena Catalina, @Kvakkekyllingen og @Hoppetaujenta fortsatt er her da :) spesielt hoppe er viktig for meg å ha her, hun er hoved grunnen til at jeg fikk lyst til å komme tilbake hit sist år, hadde hun slettet seg eller forsvunnet så hadde mest sannsynlig jeg også gjort det ❤️ hun er blitt som kg moren min 😅

Agent smith skrev (Akkurat nå):

Tar seg sikkert opp igjen 

Håper det :) jeg trives godt ellers så det skal en del til for at jeg forsvinner helt igjen, jeg tviler på at det noensinne kan bli så ille som det var i 2019 når jeg forlot kg 

Skrevet
Cid skrev (15 minutter siden):

Sånn er det med livet i det store og hele; det går i bølger og noen ganger er man høyt oppe og surfer avsted...og så kommer bølgedalen og da kan det bli slitsomt/kjedelig, eller noen får lyst til å slutte med alt de holder på med, melde seg ut og heller gjøre noe annet. Hvis en venter til ting går over, så bygger det hyggelige seg opp igjen etter hvert. 

Selv ikke KLM (Kirkvaag, Lystad og Mjøen) hadde det supermorsomt sammen hele tiden. :opplyser:  Vær tålmodig. 

Cid skrev (9 minutter siden):

Jeg er glad for at brukere som deg, agenten, @Entern, @Frøkenfryden, @Athena Catalina, @Kvakkekyllingen og @Hoppetaujenta fortsatt er her da :) spesielt hoppe er viktig for meg å ha her, hun er hoved grunnen til at jeg fikk lyst til å komme tilbake hit sist år, hadde hun slettet seg eller forsvunnet så hadde mest sannsynlig jeg også gjort det ❤️ hun er blitt som kg moren min 😅

Håper det :) jeg trives godt ellers så det skal en del til for at jeg forsvinner helt igjen, jeg tviler på at det noensinne kan bli så ille som det var i 2019 når jeg forlot kg 

:D  ...næmmen lille vennen min da.... :baby: Klart at vi skal holde sammen! Vi er "Friends" i live-utgaven. :nikker: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Sånn er det med livet i det store og hele; det går i bølger og noen ganger er man høyt oppe og surfer avsted...og så kommer bølgedalen og da kan det bli slitsomt/kjedelig, eller noen får lyst til å slutte med alt de holder på med, melde seg ut og heller gjøre noe annet. Hvis en venter til ting går over, så bygger det hyggelige seg opp igjen etter hvert. 

Selv ikke KLM (Kirkvaag, Lystad og Mjøen) hadde det supermorsomt sammen hele tiden. :opplyser:  Vær tålmodig. 

:D  ...næmmen lille vennen min da.... :baby: Klart at vi skal holde sammen! Vi er "Friends" i live-utgaven. :nikker: 

Jeg er Ross og du er Monica :D 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Cid skrev (16 minutter siden):

Takk 🤗 Liker dere koselige folk her inne også 🥰

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg er Ross og du er Monica :D 

Helt ok det. Bare ikke kall meg for Olivia og du er Skippern, så er det ok. De var veldig sære. :fnise: 

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Takk 🤗 Liker dere koselige folk her inne også 🥰

Jeg liker deg også. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Helt ok det. Bare ikke kall meg for Olivia og du er Skippern, så er det ok. De var veldig sære. :fnise: 

Jeg kunne aldri tenkt å matche oss, det blir for rart 😅 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Takk Hoppe 🤗 Du er god 🥰

Skrevet
Agent smith skrev (35 minutter siden):

Prøver samme strategi som deg og det funker..:blunker:

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg kunne aldri tenkt å matche oss, det blir for rart 😅 

Helt enig. Vi er gode forumvenner, men ikke SÅ gode venner at det hadde vært naturlig. :tommelopp2:

Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden):

Takk Hoppe 🤗 Du er god 🥰

Selv takk.   🎄  :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Helt enig. Vi er gode forumvenner, men ikke SÅ gode venner at det hadde vært naturlig. :tommelopp2:

Selv takk.   🎄  :) 

Du har osten uansett og Anton :) 

Skrevet

Du har osten uansett og Anton :) 

Hmm...det kan virke som at osten vår har trukket seg tilbake til andre beitemarker, så jeg vet sannelig ikke. :klo: 
Anton, gamle sjøulk, vil for alltid være en venn, om enn fra litt distanse. Han er litt stabilt ustabil. :ninja: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hmm...det kan virke som at osten vår har trukket seg tilbake til andre beitemarker, så jeg vet sannelig ikke. :klo: 
Anton, gamle sjøulk, vil for alltid være en venn, om enn fra litt distanse. Han er litt stabilt ustabil. :ninja: 

Derfor du sender han etter meg når jeg er rampete? :fnise: 

Skrevet

Ingen kommentar.... :nekte: 

Skrevet
Agent smith skrev (7 timer siden):

Episode 345

Kg versjonen av Øysteins sundes kjekt å ha

Da blir det kjekt å @Titania

Helt siden tidenes litt utpå @Adobyen, da @hjärterdam og @Boetica ble jagd ut av hagen

Har sjølberging vært @tånegla og @Embla Othea

Vi har skaffet oss @Villfisker av alle slag 

Som er @jukkapalme å ha på en regnværsdag

Og det bærer @Entern min preg av.

Jeg har roterende @Blå knapp Med @Cid lanterner

Og @Millimanidrevet @TheHairyToothfairy fjerner, @Villfisker og kortstokke @Maskinfører

Og fire @Anonymburker tintin

Boble @Cid på hjemlån og @StinkySocks på do, de kan nok helt sikkert brukes til @Ichiko

Ref.

Kjekt å @Titania,kjekt å @Titania

Du får nok helt sikkert bruk for det @Hoppetaujenta

Jeg har tennis @Ichiko for tennisbaner, jeg har tennisalbu og tennisbaner også jeg som aldri har satt min @Dr. Ops i en @Peanut

@Kvakkekyllingen der har jeg et barometer, jeg ser aldri på det men jeg vet hva det heter

Og hvis @Adobyen sku kle seg naken så har jeg kikkert.

Vers 2

Så var det en dag under @Gladikaffe kosen at jeg skulle ut med søppelposen 

Og fikk øye på @Gugglo kjent langt nedi søplesekken 

Der fant jeg et par gamle @Polly Ester jeg har savna,

Og tenkte: jøss er det her dere har @Ardwinna

Det var godt dere @Blå knapp med skrekken

Så jeg lirka dem opp og holdt dem bak @Adobyen

Og krøyp langs @Kvakkekyllingen og holdt med i @Frøkenfryden

Og lista meg inn og la dem under @tånegla

Men etter ti minutter kom @Athena Catalina inn å sa : mamma se hva pappa fant i søppelkassa 

Jeg kaster ikke bort en eneste @Trish

Jeg sleppern på @Blå knapp før jeg leggrn på is

Du vet aldri når @Agent smith kan komme til nytte.

Jeg har to frysere fulle av @Rosakatt som blir verneverdig hvis jeg ikke @Entern snart 

Så hvis du har noe gammal @FruN så kan vi bytte

Vers 3

En @Peanut av meg som er kjekk og grei

Skulle bygge seg hus i en haug med grus

@Nevian kjøpte seg traktorgraver

For å spare @Sjokoladepenger

Og traktorn var veldig billig

Og @Entern var ivrig og @FrankDrebin var villig

Og så ble det graving til traktorn ikke orka lenger

På verkstedet sa de beklager beklager så gamle @Polly Ester fins ikke på lager.

Så da var det bare å ringe en troverdig graver som kunne grave ferdig

Og nå står @Kruset der med balkong og baldakin og i hagen står en grave @Maskinfører

Kjekt å @Titania, kjekt å @Titania

Ikke selg den, du får nok bruk forn en vakker dag

Cassidy Tvillingene digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...