TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2022 #14241 Skrevet 25. november 2022 Agent smith skrev (46 minutter siden): Nånå nååååh. Du må skille jobb og privatliv Her føler jeg at jeg burde ha priviligert fordel som general! 1
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2022 #14242 Skrevet 25. november 2022 Agent smith skrev (49 minutter siden): Du får frie tøyler til å konfiskere eiendelene til fangene Storbjeff! Dette kan jeg like 1
Gjest Agent smith Skrevet 25. november 2022 #14243 Skrevet 25. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Her føler jeg at jeg burde ha priviligert fordel som general! Ok. Men ingen tortur
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2022 #14244 Skrevet 25. november 2022 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Jeg har bare fryktelige muskelkramper i "dalstråka innafor" nå, ettersom jeg nok har brukt for mye muskler i de supersterke hoppelårene mine. Jeg må ha healing og massasje for å løsne musklene opp igjen og det der skal jeg ALDRI gjøre mere! Jeg lover! Agent smith skrev (8 timer siden): Episode 318 @Agent smith og @TheHairyToothfairy hadde vært på studietur til Nord korea og sibir. Og leiren var endelig klar til å åpne. Her kommer en oversikt over de straffedømte og hva de soner for @Hoppetaujenta for å ha ligget med samlet bein i et forsøk på å bli gravid, men uten å ha sex først. @Cid fordi han var pervo tidligere, og siden det er et diktatur har loven tilbakevirkende kraft @Entern fordi han har med seg kvinnfolk som er under 30 år hjem @Athena Catalina fordi hun er mystisk @Kvakkekyllingen fordi hun har lagt egg uten å være gift. @AliceNextDoor fordi hun stakk fra nabogutten @jukkapalme på grunn av at hun har brukt palmeolje under matlaging @Peanut drepte naboen @Ciaran og Ciara fordi de bråker om natta @SVK fordi han er for snill @Villfisker tjuvfiske @CAPS LOCK skrevet med store bokstaver i alle innleggene sine på Facebook @tånegla kloret mannen sin @Boetica nektet å dele godteposen sin @Dr. A. Kula biti ukjente folk i halsen på åpen gate @Zenobia hacking @Sommer2464 apostlenes ugjerninger @LiseTV ubetalt Tv lisens @Ford3000 traktor puling @Adobyen fanget damer med lasso, ble anmeldt av fru luna @Titania gikk med refleks fra kondomeriet i fullt dagslys @MarianneE for å ha gjort 5 unevnelige ting @Sola de unnlot å bruke solkrem i solarium @TinaEmilie98 røyket på kreftavdelingen @Sjokoladepenge betalt med falske penger i butikken @Embla Othea stjålet farsmelk @Maskinfører kjørt radiobiler på tusenfryd, til tross for at han ikke har førerkort på de @Kruset gått med to ulike sokker @Gladikaffe drukket te @Polly Ester brukt klær av bomull Cassidy Tvillingene bare digger denne episoden vi.😍😍🤩🤩
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2022 #14245 Skrevet 25. november 2022 Agent smith skrev (52 minutter siden): Ok. Men ingen tortur Neida, skal ikke spille noe Coldplay, Nickelback eller julesanger for de innsatte 1
Gjest Cid Skrevet 25. november 2022 #14246 Skrevet 25. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Neida, skal ikke spille noe Coldplay, Nickelback eller julesanger for de innsatte Coldplay er jo nydelig ❤️
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2022 #14247 Skrevet 25. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Coldplay er jo nydelig ❤️ Coldplay er for musikk det samme som selvmord er for livslykke!
Gjest Cid Skrevet 25. november 2022 #14248 Skrevet 25. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Coldplay er for musikk det samme som selvmord er for livslykke! Er favoritt bandet mitt de og jeg får ikke lyst til å begå selvmord 🤪
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. november 2022 #14249 Skrevet 25. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden): Neida, skal ikke spille noe Coldplay, Nickelback eller julesanger for de innsatte Det var betryggende å høre ❤️
Gjest Cid Skrevet 25. november 2022 #14250 Skrevet 25. november 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Det var betryggende å høre ❤️ Jeg kommer nok til å lure inn noen sanger
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. november 2022 #14251 Skrevet 25. november 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg kommer nok til å lure inn noen sanger Herr neshorn og fru flodhest er på jakt etter deg, nå.
Gjest Cid Skrevet 25. november 2022 #14252 Skrevet 25. november 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Herr neshorn og fru flodhest er på jakt etter deg, nå. 😲🏃♂️ 🚁
Polly Ester Skrevet 25. november 2022 #14253 Skrevet 25. november 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Jasså, kan De synge også? Har øvd på "Jeg vandrer med freidig mooooot, vårt skip er lett og rapp vår fot". Agent smith skrev (2 timer siden): Ja det er lov 😁 Kan til og med føre til redusert straff det Livstid minus 1 dag? 1
Gjest Cid Skrevet 25. november 2022 #14254 Skrevet 25. november 2022 Bare jeg som liker Coldplay her? 😛
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2022 #14255 Skrevet 25. november 2022 Cassidy Tvillingene digger Coldplay vi.😍😍🤩🤩
Gjest Cid Skrevet 25. november 2022 #14256 Skrevet 25. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger Coldplay vi.😍😍🤩🤩 Paradise er min favoritt sang
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2022 #14257 Skrevet 25. november 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Paradise er min favoritt sang Viva La Vida er vår Favorittsang av Coldplay.🥰🥰
Gjest Cid Skrevet 25. november 2022 #14258 Skrevet 25. november 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Viva La Vida er vår Favorittsang av Coldplay.🥰🥰 De kan fint spille Paradise i begravelsen min (ikke at jeg tror at der finnes noe paradis etter døden)
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2022 #14259 Skrevet 25. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): De kan fint spille Paradise i begravelsen min (ikke at jeg tror at der finnes noe paradis etter døden) Cassidy Tvillingene tror heller ikke på noe paradis etter døden. For vi er ateister begge to. Men Paradise av Coldplay er en nydelig sang.🥰🥰
TheHairyToothfairy Skrevet 25. november 2022 #14260 Skrevet 25. november 2022 Cid skrev (44 minutter siden): Er favoritt bandet mitt de og jeg får ikke lyst til å begå selvmord 🤪 Hehe, bare mobber. Jeg er nok på motsatt ende, for meg funker det ikke helt. Men jeg hører garantert på lye du ville synes var heseblesende å høre på 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå