Entern Skrevet 11. oktober 2022 #10581 Skrevet 11. oktober 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Takk, ikke alltid lett å oversett til Norsk. Men mange tekster er jo morsommere/teitere på norsk Ja, husker Lørdagsbarnetimen pleide å oversette populære popsanger til norsk, sånn ca rundt 1990. Vår gøy.😁 Kjærleik bryr meg ikkje, bryr meg ikkje! Kjærleik bryr meg ikkje! 1
Entern Skrevet 11. oktober 2022 #10582 Skrevet 11. oktober 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Håper du kommer tilbake en dag da jeg synes til tilføyer mye bra til kg Du er så snill alltid ☺️ 1
Gjest Cid Skrevet 11. oktober 2022 #10583 Skrevet 11. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Du er så snill alltid ☺️ Jeg synes dette siste året har vært det beste året på kg av alle de nesten 9 årene jeg har vært her
Entern Skrevet 11. oktober 2022 #10584 Skrevet 11. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes dette siste året har vært det beste året på kg av alle de nesten 9 årene jeg har vært her Så fint ☺️ Glad du stort sett koser deg her ☺️ 1
Gjest Agent smith Skrevet 11. oktober 2022 #10585 Skrevet 11. oktober 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Ja, husker Lørdagsbarnetimen pleide å oversette populære popsanger til norsk, sånn ca rundt 1990. Vår gøy.😁 Kjærleik bryr meg ikkje, bryr meg ikkje! Kjærleik bryr meg ikkje! Aah scenedukkene😁
Entern Skrevet 11. oktober 2022 #10586 Skrevet 11. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Aah scenedukkene😁 Ja 😁 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. oktober 2022 #10587 Skrevet 11. oktober 2022 Entern skrev (2 timer siden): Ja 😁 👍👍 1
Gjest Agent smith Skrevet 12. oktober 2022 #10588 Skrevet 12. oktober 2022 Episode 245 Her kommer litt om bakgrunnen til noen til @AliceNextDoor s familietre Alice ble født i Rammstein i Tyskland på midten av 80 tallet og er et resultat av en heftig romanse mellom alice cooper, alice in chains og alice in wonderland. @Villfisker kan spore sitt slektstre tilbake til kambrium perioden, da mennesker og fisk skilte lag, hans tidligste forfedre lignet mest på fisk, men gradvis har de blitt mer menneskelignende, det eneste som henger igjen er at han fortsatt har rogn i påsan. Kjente mennesker i hans familie: Tante-isla fischer Grandonkel- will smith @tånegla hun er den yngste av 10 søsken Det er 5 par tvillingsøsken i familien De går bare under navnene: Lilletå-tvillingene Ringtå- tvillingene Langtå-tvillingene Peketå-tvillingene -stortåtvillingene Foreldrene heter beinar og lårhild
Frøkenfryden Skrevet 12. oktober 2022 #10589 Skrevet 12. oktober 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): Episode 245 Her kommer litt om bakgrunnen til noen til @AliceNextDoor s familietre Alice ble født i Rammstein i Tyskland på midten av 80 tallet og er et resultat av en heftig romanse mellom alice cooper, alice in chains og alice in wonderland. @Villfisker kan spore sitt slektstre tilbake til kambrium perioden, da mennesker og fisk skilte lag, hans tidligste forfedre lignet mest på fisk, men gradvis har de blitt mer menneskelignende, det eneste som henger igjen er at han fortsatt har rogn i påsan. Kjente mennesker i hans familie: Tante-isla fischer Grandonkel- will smith @tånegla hun er den yngste av 10 søsken Det er 5 par tvillingsøsken i familien De går bare under navnene: Lilletå-tvillingene Ringtå- tvillingene Langtå-tvillingene Peketå-tvillingene -stortåtvillingene Foreldrene heter beinar og lårhild Hihi🙃 likar @AliceNextDoorsin👍 1
Gjest Cid Skrevet 12. oktober 2022 #10590 Skrevet 12. oktober 2022 Agent smith skrev (På 11.10.2022 den 16.29): Kryptisk🤔 Jeg forsto den men jeg skal ikke si noe mer om det 🤫 Dumt når folk som har vært mye aktiv her blir lei og drar 😕
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2022 #10591 Skrevet 12. oktober 2022 Cassidy Tvillingene synes også at det er dumt når folk som har vært aktive her lenge drar vi.😞😞
Gjest Cid Skrevet 12. oktober 2022 #10592 Skrevet 12. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er dumt når folk som har vært aktive her lenge drar vi.😞😞 Dere har bare vært her en måned da, når dere har vært her i noen måneder så vil det kjennes godt når folk som har vært her hele tiden forlater kg, jeg har vært her i nesten 9 år og opplevd mange brukere som har slettet seg selv
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2022 #10593 Skrevet 12. oktober 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Dere har bare vært her en måned da, når dere har vært her i noen måneder så vil det kjennes godt når folk som har vært her hele tiden forlater kg, jeg har vært her i nesten 9 år og opplevd mange brukere som har slettet seg selv Men Cassidy Tvillingene har opplevd det på Diskusjon.no. At brukere som vi ble godt kjente med forsvant fra forumet, og det synes vi var trist da.😞😞 1
Gjest Cid Skrevet 12. oktober 2022 #10594 Skrevet 12. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (57 minutter siden): Men Cassidy Tvillingene har opplevd det på Diskusjon.no. At brukere som vi ble godt kjente med forsvant fra forumet, og det synes vi var trist da.😞😞 Jeg synes kg er langt bedre enn diskusjon.no
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2022 #10595 Skrevet 12. oktober 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Jeg synes kg er langt bedre enn diskusjon.no Cassidy Tvillingene liker godt begge forumene vi.👦👧 1
Gjest Cid Skrevet 12. oktober 2022 #10596 Skrevet 12. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker godt begge forumene vi.👦👧 Jeg var der før men har dårlige erfaringer, mange var stygge mot meg
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2022 #10597 Skrevet 12. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg var der før men har dårlige erfaringer, mange var stygge mot meg Cassidy Tvillingene opplevde også litt av det da vi var nye på Diskusjon.no. Men nå har vi det bra der, fordi vi har 3 gode forumkompiser der inne som vi har det mye gøy sammen med. 1
Gjest Cid Skrevet 12. oktober 2022 #10598 Skrevet 12. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene opplevde også litt av det da vi var nye på Diskusjon.no. Men nå har vi det bra der, fordi vi har 3 gode forumkompiser der inne som vi har det mye gøy sammen med. Jeg opplevde dette i de få årene jeg var der men bra for dere at dere liker forumet 👍
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2022 #10599 Skrevet 12. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg opplevde dette i de få årene jeg var der men bra for dere at dere liker forumet 👍 Cassidy Tvillingene håper at vi to også får flere gode forumkompiser her på KG også vi.🥰🥰👦👧👍👍 1
Entern Skrevet 12. oktober 2022 #10600 Skrevet 12. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at vi to også får flere gode forumkompiser her på KG også vi.🥰🥰👦👧👍👍 Det håper jeg og 😊😊 dere er koselige og holder liv i sosialprat om natten 😊😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå