Ford3000 Skrevet 4. oktober 2022 #9241 Skrevet 4. oktober 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Skal prøves Keep me updated 😄 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. oktober 2022 #9242 Skrevet 4. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Åå herregud jeg dør 😂👍 tok litt tid før jeg skjønte den, sørlendinger er litt treige 😄
Ford3000 Skrevet 4. oktober 2022 #9243 Skrevet 4. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): I 2035 er det så varmt pga klimaendringer at alt fettet vil smelte bort uansett Gleder meg allerede! 😄
Gjest Agent smith Skrevet 4. oktober 2022 #9244 Skrevet 4. oktober 2022 AliceNextDoor skrev (58 minutter siden): Da er den garantert spist opp av en svensk lastebilsjåfør før den går ut av havnen. Det var litt leit. Det verste er at jeg fikk faktisk et lite Troika-cravings på ekte. Dette er ikke greit, lurvesmith. Åå det var leit, men har ringt min venninne frauke som bor i braunscweig, har du mulighet til å komme deg dit
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2022 #9245 Skrevet 4. oktober 2022 Entern skrev (43 minutter siden): Skal prøves Er god😃 1
Embla Othea Skrevet 4. oktober 2022 #9246 Skrevet 4. oktober 2022 Embla skal spise kjøttkaker til middag ☺️
Entern Skrevet 4. oktober 2022 #9247 Skrevet 4. oktober 2022 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Embla skal spise kjøttkaker til middag ☺️ Alltid godt 😊
Embla Othea Skrevet 4. oktober 2022 #9248 Skrevet 4. oktober 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Alltid godt 😊 😄👍 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. oktober 2022 #9249 Skrevet 4. oktober 2022 Episode 226 @Embla Othea sitt Testament Hun eier ikke så mye fordi hun har spist opp mesteparten men noe ble igjen fordi hun ikke rakk å spise opp alt @Entern får safarikjeks med torvmyrsmak @Hoppetaujenta får 2 vafler med crème @Cid får massasjepalmeolje @Frøkenfryden får safarikjeks med laksesmak @AliceNextDoor får vafler med sjokoladesmak @Kvakkekyllingen får vaffeljernet @jukkapalme får råpalmeolje @SVK får safarikjeks med kaffesmak @Villfisker får safarikjeks med innbakt torskerogn @Titania får strømpebuksen hennes, for det var det eneste klesplagget hun ikke hadde spist opp @Agent smith får en blodig dorull men den gir han videre til frelsesarmeen
Entern Skrevet 4. oktober 2022 #9250 Skrevet 4. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Episode 226 @Embla Othea sitt Testament Hun eier ikke så mye fordi hun har spist opp mesteparten men noe ble igjen fordi hun ikke rakk å spise opp alt @Entern får safarikjeks med torvmyrsmak @Hoppetaujenta får 2 vafler med crème @Cid får massasjepalmeolje @Frøkenfryden får safarikjeks med laksesmak @AliceNextDoor får vafler med sjokoladesmak @Kvakkekyllingen får vaffeljernet @jukkapalme får råpalmeolje @SVK får safarikjeks med kaffesmak @Villfisker får safarikjeks med innbakt torskerogn @Titania får strømpebuksen hennes, for det var det eneste klesplagget hun ikke hadde spist opp @Agent smith får en blodig dorull men den gir han videre til frelsesarmeen Hurra 😄
Embla Othea Skrevet 4. oktober 2022 #9251 Skrevet 4. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 226 @Embla Othea sitt Testament Hun eier ikke så mye fordi hun har spist opp mesteparten men noe ble igjen fordi hun ikke rakk å spise opp alt @Entern får safarikjeks med torvmyrsmak @Hoppetaujenta får 2 vafler med crème @Cid får massasjepalmeolje @Frøkenfryden får safarikjeks med laksesmak @AliceNextDoor får vafler med sjokoladesmak @Kvakkekyllingen får vaffeljernet @jukkapalme får råpalmeolje @SVK får safarikjeks med kaffesmak @Villfisker får safarikjeks med innbakt torskerogn @Titania får strømpebuksen hennes, for det var det eneste klesplagget hun ikke hadde spist opp @Agent smith får en blodig dorull men den gir han videre til frelsesarmeen Jeg skal frityrkoke deg Sprø og fin 1
Gjest Agent smith Skrevet 4. oktober 2022 #9252 Skrevet 4. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg skal frityrkoke deg Sprø og fin Hvem?😲
Gjest Cid Skrevet 4. oktober 2022 #9253 Skrevet 4. oktober 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Episode 226 @Embla Othea sitt Testament Hun eier ikke så mye fordi hun har spist opp mesteparten men noe ble igjen fordi hun ikke rakk å spise opp alt @Entern får safarikjeks med torvmyrsmak @Hoppetaujenta får 2 vafler med crème @Cid får massasjepalmeolje @Frøkenfryden får safarikjeks med laksesmak @AliceNextDoor får vafler med sjokoladesmak @Kvakkekyllingen får vaffeljernet @jukkapalme får råpalmeolje @SVK får safarikjeks med kaffesmak @Villfisker får safarikjeks med innbakt torskerogn @Titania får strømpebuksen hennes, for det var det eneste klesplagget hun ikke hadde spist opp @Agent smith får en blodig dorull men den gir han videre til frelsesarmeen Oluf Palme?
Gjest Villfisker Skrevet 4. oktober 2022 #9254 Skrevet 4. oktober 2022 Agent smith skrev (34 minutter siden): Episode 226 @Embla Othea sitt Testament Hun eier ikke så mye fordi hun har spist opp mesteparten men noe ble igjen fordi hun ikke rakk å spise opp alt @Entern får safarikjeks med torvmyrsmak @Hoppetaujenta får 2 vafler med crème @Cid får massasjepalmeolje @Frøkenfryden får safarikjeks med laksesmak @AliceNextDoor får vafler med sjokoladesmak @Kvakkekyllingen får vaffeljernet @jukkapalme får råpalmeolje @SVK får safarikjeks med kaffesmak @Villfisker får safarikjeks med innbakt torskerogn @Titania får strømpebuksen hennes, for det var det eneste klesplagget hun ikke hadde spist opp @Agent smith får en blodig dorull men den gir han videre til frelsesarmeen Kult. Pynterogn på toppen da 😂
Entern Skrevet 4. oktober 2022 #9255 Skrevet 4. oktober 2022 Agent smith skrev (35 minutter siden): Hvem?😲 Deg vel
Gjest Agent smith Skrevet 4. oktober 2022 #9256 Skrevet 4. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Deg vel 🥴
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. oktober 2022 #9257 Skrevet 4. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 226 @Embla Othea sitt Testament Hun eier ikke så mye fordi hun har spist opp mesteparten men noe ble igjen fordi hun ikke rakk å spise opp alt @Entern får safarikjeks med torvmyrsmak @Hoppetaujenta får 2 vafler med crème @Cid får massasjepalmeolje @Frøkenfryden får safarikjeks med laksesmak @AliceNextDoor får vafler med sjokoladesmak @Kvakkekyllingen får vaffeljernet @jukkapalme får råpalmeolje @SVK får safarikjeks med kaffesmak @Villfisker får safarikjeks med innbakt torskerogn @Titania får strømpebuksen hennes, for det var det eneste klesplagget hun ikke hadde spist opp @Agent smith får en blodig dorull men den gir han videre til frelsesarmeen Elsker vafler! Passet utmerket 🤩
Anonymburker Skrevet 4. oktober 2022 #9258 Skrevet 4. oktober 2022 Agent smith skrev (9 timer siden): @Anonymburker får sports lunch Fordi han er en sporty fyr som trener mye Det artige er at jeg kjøpte meg en i dag😆
Gjest Agent smith Skrevet 4. oktober 2022 #9259 Skrevet 4. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Elsker vafler! Passet utmerket 🤩 🥳🥳
Gjest Agent smith Skrevet 4. oktober 2022 #9260 Skrevet 4. oktober 2022 (endret) Anonymburker skrev (9 minutter siden): Det artige er at jeg kjøpte meg en i dag😆 😄😄 Det er jo den beste sjokoladen Endret 4. oktober 2022 av Agent smith
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå