Gå til innhold

KG såpeopera


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

 

Det var jo en opplevelse. Det må jeg si og Ozzy sto frem som i bedre form enn i denne serien sin på tv, hvor han ofte var veldig ustø og snøvlende. De må ha kjørt i ham en det stabiliserende midler, for låtene kom som de skulle. Alle vi foran hadde ikke noe valg vi måtte bare følge mengden av folk som HOPPET!
:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: 
Jeg var totalt utslitt etterpå. 

Det er slitsomt å ha folk som kaster seg over en for å forsøke å komme seg fremover, hadde en som hang på bag`en min og det ble fryktelig tungt etter hvert. Han flyttet seg ikke. :angry: Så kom det sko (traff mitt hode) som sparket i fra der de svømte på toppen av menneskemengden....og så kom det diverse dusjer med halvlitere eller urinprøver, hva vet jeg, og jeg var søkkblaut av litt av hvert. Musikalsk så var det slett ikke så verst, artig å se dem på nært hold, men...jeg foretrekker å sitte tørt og greit i min stue, med lyd i ørene. Jeg tror jeg har vært på min siste store hoppe-opp-og-ned-konsert, for det blir slitsomt å bruke så mye krefter foran scenen. Å kjempe mot det digre, bevegelige menneskedyret med veldig mange hoder. Alle vil noe annet enn en selv og en går i kampmodus.

Det blir liksom ikke det samme å sitte i stol langt bak og ha kikkert med. 

Er ikke så glad i konserter sjøl og da foretrekker jeg å holde litt avstand til scenen :) Aller helst ha sitteplass :) 

Beste konserten jeg har vært på (Iron Maiden, over 20 år siden) hadde jeg sitteplass :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser man det ja. :) 

I forhold til beste sitteplass, best utsikt og opplevelse av musikken, det var i konserthuset i oslo
av alle ting...Jethro Tull! Der var det kun anledning til å sitte i fornemme stoler og ingen sto i veien foran,
så jeg var meget fornøyd og musikken utsøkt. :klappe: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Cid skrev (12 timer siden):

Kloppen?

Gapestokk du mener?

Du får first price versjonen 

666 lb life

Hev det rett i søppel hvor det hører hjemme 

Kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (44 minutter siden):

30 år siden jeg sluttet å følge med på lister 😄 men hører på litt pop og, veldig glad i Susanne Sundfør ☺️

Hun er flink! Har du hørt when the lord comes

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
AliceNextDoor skrev (2 timer siden):

Troika hadde ikke vært dumt nå. Hvor kan jeg hente denne?

Har sendt din del  med kielferga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Hun er flink! Har du hørt when the lord comes

Nei men skal sjekke ut 😊

Liker omtrent alt hun har laget 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden):

Tusen takk for at noen tenkte på meg.....og så vidt jeg kan se så ligger det også en stor fruktnøtt
og det er OGSÅ helt tilfeldigvis en av de beste sjokoladene som jeg liker. TAKK! :hoppe: 

Fruktnøtten er jo egentlig til @Peanut, kan du dra å levere den til henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden):

Ser man det ja. :) 

I forhold til beste sitteplass, best utsikt og opplevelse av musikken, det var i konserthuset i oslo
av alle ting...Jethro Tull! Der var det kun anledning til å sitte i fornemme stoler og ingen sto i veien foran,
så jeg var meget fornøyd og musikken utsøkt. :klappe: 

Har vært fan av Jethro Tull i 30 år 🥰 håper de spilte mange fine sanger 😊

Jeg liker best platene "Songs From The Wood" og "Heavy Horses" men liker det meste de har laget, både de rarere tingene fra 70-tallet og de litt mer poppete fra 80-tallet 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 minutt siden):

Da får du farsmelk

Dere kan jo kombinere, marinere morskaken i farsmelken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (Akkurat nå):

Høres veldig digg ut

Blir nok hovedretten på 50-årsdagen din 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Hun er flink! Har du hørt when the lord comes

Den er fryktelig fin og veldig trist. Liker henne kjempegodt. 

Agent smith skrev (1 minutt siden):

Fruktnøtten er jo egentlig til @Peanut, kan du dra å levere den til henne

             Å. :(                                Javel.                                                  Får vel gjøre det da. 

Entern skrev (1 minutt siden):

Har vært fan av Jethro Tull i 30 år 🥰 håper de spilte mange fine sanger 😊

Jeg liker best platene "Songs From The Wood" og "Heavy Horses" men liker det meste de har laget, både de rarere tingene fra 70-tallet og de litt mer poppete fra 80-tallet 😊

De spilte mange fine sanger ja og jeg liker også det gamle best, da må jeg også se videoene fra gamledager, for da var de oppfinnsomme og kjempemorsomme. Jeg hopper over å opptre i tightsen hans, men jeg vil også kunne spille fløyte sånn! :biggrin: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Agent smith
Entern skrev (1 minutt siden):

Blir nok hovedretten på 50-årsdagen din 🥳

Ja åsså blir det beinmargsiskrem fra isbjørnkuk til dessert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Den er fryktelig fin og veldig trist. Liker henne kjempegodt. 

             Å. :(                                Javel.                                                  Får vel gjøre det da. 

De spilte mange fine sanger ja og jeg liker også det gamle best, da må jeg også se videoene fra gamledager, for da var de oppfinnsomme og kjempemorsomme. Jeg hopper over å opptre i tightsen hans, men jeg vil også kunne spille fløyte sånn! :biggrin: 

Dere kan jo bytte eventuelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 minutt siden):

Dere kan jo bytte eventuelt 

Eller jeg kan tilby å bytte bort med en kilo økologiske peanøtter heller? :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Eller jeg kan tilby å bytte bort med en kilo økologiske peanøtter heller? :jepp: 

Hun er egentlig allergisk mot nøtter tror jeg, men har du et hoppetau å gi bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...