Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

Uff jeg er forever typecastet 🙊 🍌

Ja det er du🍌💦😂😂😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AliceNextDoor skrev (Akkurat nå):

Troika hadde ikke vært dumt nå. Hvor kan jeg hente denne?

Ligger vel i kofferten hans 😏

Skrevet
Agent smith skrev (49 minutter siden):

Episode 225

Nå var det @Sjokoladepenge sin tur til å lage Testament, hun har mest sjokolade og sånn såklart 

@Frøkenfryden får after eight, til å spise på sengekanten

@Hoppetaujenta 

Får helnøtt fordi hun er hel i nøtta

@Entern får likørsjokolade for smakens skyld

@Cid får krembanan  fordi bananen hans er full av krem

@Kvakkekyllingen får sjokoladeegg med sjokoladekylling inni

@Peanut får fruktnøtt for variasjonens skyld 

@Villfisker får kvikk lunsj fordi han nesten aldri har tid til å spise lunsj

@Embla Othea får safarikjeks med sjokoladesmak

@Anonymburker får sports lunch

Fordi han er en sporty fyr som trener mye

@AliceNextDoor @jukkapalme og @Athena Catalina får en troika på deling

@Ford3000 får smil fordi hun alltid er glad

@TinaEmilie98 får sjokoladerøyk 

@Helene1982 får new energy fordi hun har vært litt sliten i det siste

Du får trøndersodd 

Skrevet
Cid skrev (10 timer siden):

Kloppen?

Gapestokk du mener?

Du får first price versjonen 

666 lb life

Hev det rett i søppel hvor det hører hjemme 

6-69 lb life

Skrevet
Frøkenfryden skrev (12 timer siden):

Damn kvinne! 

Det er futt i meg

• Liker 1
Skrevet
Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Det er futt i meg

Skulle tro du startet dagen med metal, akkurat som meg 😎

Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

Ozzy?

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Ozzy?

Nei i dag hører jeg på et gammelt svensk melodisk black/death metal band, Sacramentum 😈 Spesifikt første plata deres, "Far Away From The Sun" 😈Pleier å høre death metal når jeg jobber men ville ha noe litt snillere i dag ☺️

Men Ozzy er totalt konge altså, særlig i Black Sabbath på 70-tallet. Fantastisk vokalist 😊 Black Sabbath er jo et av mine absolutte favorittband og det har det vært siden du ble født sånn omtrent ☺️

Band jeg har likt siden Cid ble født eller deromkring:

Black Sabbath

Jethro Tull*

Venom

Bathory

☺️

*=ikke metal, de har vært innom bluesrock, hardrock, progrock og folkrock, jeg liker folk/folkrock platene deres best 😊

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Nei i dag hører jeg på et gammelt svensk melodisk black/death metal band, Sacramentum 😈 Spesifikt første plata deres, "Far Away From The Sun" 😈Pleier å høre death metal når jeg jobber men ville ha noe litt snillere i dag ☺️

Men Ozzy er totalt konge altså, særlig i Black Sabbath på 70-tallet. Fantastisk vokalist 😊 Black Sabbath er jo et av mine absolutte favorittband og det har det vært siden du ble født sånn omtrent ☺️

Band jeg har likt siden Cid ble født eller deromkring:

Black Sabbath

Jethro Tull*

Venom

Bathory

☺️

*=ikke metal, de har vært innom bluesrock, hardrock, progrock og folkrock, jeg liker folk/folkrock platene deres best 😊

Er ikke Black Sabbath Ozzy?

Skrevet (endret)
Cid skrev (5 minutter siden):

Er ikke Black Sabbath Ozzy?

Ozzy var vokalist i Black Sabbath på 70-tallet, de røk uklar rundt 1980 (sannsynligvis pga Ozzys ekstreme dopbruk) og gikk hver sin vei, Ozzy startet solokarriere og Black Sabbath hadde forskjellige andre vokalister (bl.a. Ronny James Dio, en kjernekar :) dessverre død :().

Men Sabbath uten Ozzy og Ozzy uten Sabbath er ikke det samme. Begge ble mer standard heavy metal på en måte. Selv om noen av Sabbaths og Ozzys 80-talls plater er veldig bra (av 80-talls Sabbath foretrekker jeg "Heaven and Hell" og "The Headless Cross") :) 

70-talls Sabbath er noe helt spesielt da :) fortsatt nye unge band som hermer etter dem, særlig innen sjangrene Traditional Doom Metal og Stoner Metal/Rock. :) 

De har hatt et par reunions, sist for et par tre år siden da de lagde ny plate sammen :) 

Sorry for all pratinga er veldig fan :) 

Vet ikke om du hadde likt Sabbath eller om det hadde blitt for dystert og tungt. :( 

Endret av Entern
  • Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (17 timer siden):

Tenkte meg det

Jeg skjønner ikke at de ikke stopper opp etter 150 kg og erkjenner at det er noe riv ruskende galt. 600 kg er mange kalorier det

Å erkjenne det er jo en sak, men å klare å gjøre noe med det er noe helt annet. Erkjennelsen kommer nok lenge før 150. 

Uten at jeg skal starte en stor diskusjon rundt det - men overvekt er litt mer komplekst enn mange vil ha det til. Teori og praksis er liksom ikke likt.  

Skrevet

Tusen takk for at noen tenkte på meg.....og så vidt jeg kan se så ligger det også en stor fruktnøtt
og det er OGSÅ helt tilfeldigvis en av de beste sjokoladene som jeg liker. TAKK! :hoppe: 

Skrevet (endret)
Entern skrev (44 minutter siden):

Ozzy var vokalist i Black Sabbath på 70-tallet, de røk uklar rundt 1980 (sannsynligvis pga Ozzys ekstreme dopbruk) og gikk hver sin vei, Ozzy startet solokarriere og Black Sabbath hadde forskjellige andre vokalister (bl.a. Ronny James Dio, en kjernekar :) dessverre død :().

Men Sabbath uten Ozzy og Ozzy uten Sabbath er ikke det samme. Begge ble mer standard heavy metal på en måte. Selv om noen av Sabbaths og Ozzys 80-talls plater er veldig bra (av 80-talls Sabbath foretrekker jeg "Heaven and Hell" og "The Headless Cross") :) 

70-talls Sabbath er noe helt spesielt da :) fortsatt nye unge band som hermer etter dem, særlig innen sjangrene Traditional Doom Metal og Stoner Metal/Rock. :) 

De har hatt et par reunions, sist for et par tre år siden da de lagde ny plate sammen :) 

Sorry for all pratinga er veldig fan :) 

Vet ikke om du hadde likt Sabbath eller om det hadde blitt for dystert og tungt. :( 

Det var mange fine opplysninger for folk som ikke vet slikt. Entern har mye bra musikksmak 
og selveste Hoppetaujenta var på ozzy-konsert i oslo for en del år siden...og da sto hun så langt foran
at Ozzy kastet vann som traff og Zakk nesten traff med klysene sine. :regn: Det var tider det! 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det var mange fine opplysninger for folk som ikke vet slikt. Entern har mye bra musikksmak 
og selveste Hoppetaujenta var på ozzy-konsert i oslo for en del år siden...og da sto hun så langt foran
at Ozzy kastet vann som traff og Zakk nesten traff med klysene sine. :regn: Det var tider det! 

Takker for fine ord 😊

Håper konserten var bra 😀

Skrevet
Titania skrev (12 minutter siden):

Å erkjenne det er jo en sak, men å klare å gjøre noe med det er noe helt annet. Erkjennelsen kommer nok lenge før 150. 

Uten at jeg skal starte en stor diskusjon rundt det - men overvekt er litt mer komplekst enn mange vil ha det til. Teori og praksis er liksom ikke likt.  

Jeg er helt enig med deg. Det vanskeligste er kanskje ikke å innse det, men å gjøre noe med det.

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Hører mest på listepop jeg

• Nyttig 1
Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt enig med deg. Det vanskeligste er kanskje ikke å innse det, men å gjøre noe med det.

Gode støttespillere og det å ville det nok selv er nok heller nærmere en oppskrift for å få gjort noe med det :) Sånn er i hvertfall jeg skrudd sammen, og jeg har fortsatt 40-60 kg som må bort 😅 Og vil man ikke, skal det mye til for at det går også.

• Hjerte 1
Skrevet
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Hører mest på listepop jeg

30 år siden jeg sluttet å følge med på lister 😄 men hører på litt pop og, veldig glad i Susanne Sundfør ☺️

Skrevet (endret)

Entern skrev (11 minutter siden):

Takker for fine ord 😊

Håper konserten var bra 😀

Det var jo en opplevelse. Det må jeg si og Ozzy sto frem som i bedre form enn i denne serien sin på tv, hvor han ofte var veldig ustø og snøvlende. De må ha kjørt i ham en det stabiliserende midler, for låtene kom som de skulle. Alle vi foran hadde ikke noe valg vi måtte bare følge mengden av folk som HOPPET!
:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: 
Jeg var totalt utslitt etterpå. 

Det er slitsomt å ha folk som kaster seg over en for å forsøke å komme seg fremover, hadde en som hang på bag`en min og det ble fryktelig tungt etter hvert. Han flyttet seg ikke. :angry: Så kom det sko (traff mitt hode) som sparket i fra der de svømte på toppen av menneskemengden....og så kom det diverse dusjer med halvlitere eller urinprøver, hva vet jeg, og jeg var søkkblaut av litt av hvert. Musikalsk så var det slett ikke så verst, artig å se dem på nært hold, men...jeg foretrekker å sitte tørt og greit i min stue, med lyd i ørene. Jeg tror jeg har vært på min siste store hoppe-opp-og-ned-konsert, for det blir slitsomt å bruke så mye krefter foran scenen. Å kjempe mot det digre, bevegelige menneskedyret med veldig mange hoder. Alle vil noe annet enn en selv og en går i kampmodus.

Det blir liksom ikke det samme å sitte i stol langt bak og ha kikkert med. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...