Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8461 Skrevet 27. september 2022 Titania skrev (19 minutter siden): Må bare spørre - er det tagge-feil i siste episode @Agent smith? 🙈 Eller er det med vilje at @titana som ikke har vært innlogget på 10 år fikk en plass Aaargh, det skulle selvfølgelig være deg, alle disse bokstavene gjør at jeg går i surr
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2022 #8462 Skrevet 27. september 2022 Såpeoperaer er ofte glatte og da kan man bli forvirret og i ubalanse og...gå i surr. Det er forståelig. 1
Gjest Cid Skrevet 27. september 2022 #8463 Skrevet 27. september 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Ikke si sånn!!!!!🥺 Spøkte Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Næmmen Cid?!? Hørt på makan. Du er den morsomste og mest utholdende på hele forumet jo. Vi faller sammen som et korthus om ikke du er her. Hurra for Cid og hans elleville, illeluktende påfunn! 🧨 Takk for det men tror at Smith hadde klart å gjøre det moro her om jeg dro
Titania Skrevet 27. september 2022 #8464 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Aaargh, det skulle selvfølgelig være deg, alle disse bokstavene gjør at jeg går i surr De er noen luringer disse bokstavene slik de sniker seg inn eller unna her og der Uansett bra episode 😄
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8465 Skrevet 27. september 2022 Titania skrev (1 minutt siden): De er noen luringer disse bokstavene slik de sniker seg inn eller unna her og der Uansett bra episode 😄 Ja det går litt fort i hodet mitt noen ganger, selv om man ikke skulle tro det. Og Takk
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2022 #8466 Skrevet 27. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Takk for det men tror at Smith hadde klart å gjøre det moro her om jeg dro Dere gjør det moro her på hvert deres vis. Begge er uunnværlige. 2
Frøkenfryden Skrevet 27. september 2022 #8467 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Kokosüsse, kokosnuss er noe annet, nå må du ikke blande begreper her Uproft ass, må skille klinten fra hveten og nüsse fra nuss 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. september 2022 #8468 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 207 @hjärterdam sitt testamente Hun har desverre en mann som bruker alle pengene deres på biler av både liten og stor størrelse, så det eneste hun eier er en kortstokk. @Cid får hjerter to, fordi han er så glad i toern @DundreMilfin får hjerter seks, fordi hun er så glad i sex @AliceNextDoor får hjerter tre, fordi hun carvet inn initialene sine i et tre sammen med nabogutten for 24 år siden. @TheHairyToothfairy får selvfølgelig hjerterdame @Frøkenfryden får kløverdame fordi hun er dronningen av salat @Embla Othea får kløver fire fordi hun er glad i sjokolade @Entern får spar to, fordi han har spart toern til en spesiell anledning @Kvakkekyllingen får spar seks, fordi hun sparer sexen til ekteskapet @Villfisker får spardame fordi han sparer til dame. @titana får spar ti fordi hun er flink til å spare tid. @Titania er det så klart @tånegla får ruter ti fordi hun har ti rutete ting på føttene sine @Athena Catalina får ruter ni fordi hun har ni ruter i huset sitt @jukkapalme får ruter to, fordi hun har to rutete kokosnøtter @Boetica får ruterdame fordi hun alltid er i rute @Anonymburker får sparkongen fordi han er kongen av sparing @Agent smith får selvfølgelig Ace of spades😁 Haha 🤣 Nei hjelpes. Ække sant.
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8469 Skrevet 27. september 2022 Frøkenfryden skrev (55 minutter siden): Uproft ass, må skille klinten fra hveten og nüsse fra nuss Hun er vel mer sånn: skille klitten fra hveten🤪
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8470 Skrevet 27. september 2022 Cid skrev (1 time siden): Spøkte Takk for det men tror at Smith hadde klart å gjøre det moro her om jeg dro Jeg kan ikke ta over din rolle
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8471 Skrevet 27. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (14 minutter siden): Haha 🤣 Nei hjelpes. Ække sant. Thøs!
Gjest Cid Skrevet 27. september 2022 #8472 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke ta over din rolle Ei heller min kropp
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8473 Skrevet 27. september 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Ei heller min kropp Men jeg tar gjerne din kopp
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. september 2022 #8474 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Thøs! 🥳🥳
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8475 Skrevet 27. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): 🥳🥳 Hva har du i munnen der
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8476 Skrevet 27. september 2022 Episode 207 @Ciaran og Ciara har også skrevet Testament De er jo veldig unge så de har kun leker og spill å gi bort. @Frøkenfryden får barbiedokkene @Titania får zeldas eventyr til xbox @TheHairyToothfairy får lekebilene @Kvakkekyllingen får en kyllingbamse @Entern får yatzy @Helene1982 får akebrettet @tånegla får neglelakk @Villfisker får fiskespillet @Lacuna får playmo @Cid får Donald og minnies Mus på nye eventyr til Nintendo switch @Ford3000 får en leketraktor @Adobyen får modelleire @Embla Othea får en pakke safari kjeks
Gjest Adobyen Skrevet 27. september 2022 #8477 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Episode 207 @Ciaran og Ciara har også skrevet Testament De er jo veldig unge så de har kun leker og spill å gi bort. @Frøkenfryden får barbiedokkene @Titania får zeldas eventyr til xbox @TheHairyToothfairy får lekebilene @Kvakkekyllingen får en kyllingbamse @Entern får yatzy @Helene1982 får akebrettet @tånegla får neglelakk @Villfisker får fiskespillet @Lacuna får playmo @Cid får Donald og minnies Mus på nye eventyr til Nintendo switch @Ford3000 får en leketraktor @Adobyen får modelleire @Embla Othea får en pakke safari kjeks Åh, så snille @Ciaran og Ciaraer som tenker på meg 😘😘 (det ser så gøy ut med modelleire)
Gjest Cid Skrevet 27. september 2022 #8478 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Episode 207 @Ciaran og Ciara har også skrevet Testament De er jo veldig unge så de har kun leker og spill å gi bort. @Frøkenfryden får barbiedokkene @Titania får zeldas eventyr til xbox @TheHairyToothfairy får lekebilene @Kvakkekyllingen får en kyllingbamse @Entern får yatzy @Helene1982 får akebrettet @tånegla får neglelakk @Villfisker får fiskespillet @Lacuna får playmo @Cid får Donald og minnies Mus på nye eventyr til Nintendo switch @Ford3000 får en leketraktor @Adobyen får modelleire @Embla Othea får en pakke safari kjeks Spoiler: Mikke gikk tur med Minnie og så fikk Mikke mus
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8479 Skrevet 27. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Spoiler: Mikke gikk tur med Minnie og så fikk Mikke mus Donald fikk også, det var 3kant
Gjest Cid Skrevet 27. september 2022 #8480 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Donald fikk også, det var 3kant Donald ble invitert av Dolly til Dolly for pizza
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå