Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8441 Skrevet 27. september 2022 DundreMilfin skrev (4 minutter siden): Herregud 😂 Nå gidder jeg ikke mer av denne slutshamingen 😤 Det er den rollen du har fått her på sosialprat😄 Vi liker deg sånn og prøver ikke å shame deg
Embla Othea Skrevet 27. september 2022 #8442 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (14 minutter siden): Episode 207 @hjärterdam sitt testamente Hun har desverre en mann som bruker alle pengene deres på biler av både liten og stor størrelse, så det eneste hun eier er en kortstokk. @Cid får hjerter to, fordi han er så glad i toern @DundreMilfin får hjerter seks, fordi hun er så glad i sex @AliceNextDoor får hjerter tre, fordi hun carvet inn initialene sine i et tre sammen med nabogutten for 24 år siden. @TheHairyToothfairy får selvfølgelig hjerterdame @Frøkenfryden får kløverdame fordi hun er dronningen av salat @Embla Othea får kløver fire fordi hun er glad i sjokolade @Entern får spar to, fordi han har spart toern til en spesiell anledning @Kvakkekyllingen får spar seks, fordi hun sparer sexen til ekteskapet @Villfisker får spardame fordi han sparer til dame. @titana får spar ti fordi hun er flink til å spare tid. @tånegla får ruter ti fordi hun har ti rutete ting på føttene sine @Athena Catalina får ruter ni fordi hun har ni ruter i huset sitt @jukkapalme får ruter to, fordi hun har to rutete kokosnøtter @Boetica får ruterdame fordi hun alltid er i rute @Anonymburker får sparkongen fordi han er kongen av sparing @Agent smith får selvfølgelig Ace of spades😁 😂👍du er morsom ass
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8443 Skrevet 27. september 2022 Embla Othea skrev (8 minutter siden): 😂👍du er morsom ass Takk, blir glad hvis jeg kan få andre til å le
Embla Othea Skrevet 27. september 2022 #8444 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Takk, blir glad hvis jeg kan få andre til å le Det klarer du 🥰 1
Gjest Cid Skrevet 27. september 2022 #8445 Skrevet 27. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Jeg aner ikke 🤣 Jeg brukte å leke at gulvet var lava når jeg var liten Agent smith skrev (53 minutter siden): Episode 207 @hjärterdam sitt testamente Hun har desverre en mann som bruker alle pengene deres på biler av både liten og stor størrelse, så det eneste hun eier er en kortstokk. @Cid får hjerter to, fordi han er så glad i toern @DundreMilfin får hjerter seks, fordi hun er så glad i sex @AliceNextDoor får hjerter tre, fordi hun carvet inn initialene sine i et tre sammen med nabogutten for 24 år siden. @TheHairyToothfairy får selvfølgelig hjerterdame @Frøkenfryden får kløverdame fordi hun er dronningen av salat @Embla Othea får kløver fire fordi hun er glad i sjokolade @Entern får spar to, fordi han har spart toern til en spesiell anledning @Kvakkekyllingen får spar seks, fordi hun sparer sexen til ekteskapet @Villfisker får spardame fordi han sparer til dame. @titana får spar ti fordi hun er flink til å spare tid. @tånegla får ruter ti fordi hun har ti rutete ting på føttene sine @Athena Catalina får ruter ni fordi hun har ni ruter i huset sitt @jukkapalme får ruter to, fordi hun har to rutete kokosnøtter @Boetica får ruterdame fordi hun alltid er i rute @Anonymburker får sparkongen fordi han er kongen av sparing @Agent smith får selvfølgelig Ace of spades😁 Hjertet var rette staden kan du si Agent smith skrev (30 minutter siden): Takk, blir glad hvis jeg kan få andre til å le Finnes ikke noe bedre i verden 😄
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2022 #8446 Skrevet 27. september 2022 Entern skrev (1 time siden): Og begge involverer Atle Antonsen!!!😆 Ligger på youtube... noe av det i alle fall... 1
Gjest Cid Skrevet 27. september 2022 #8447 Skrevet 27. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ligger på youtube... noe av det i alle fall... Anton lol
Entern Skrevet 27. september 2022 #8448 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): 😲😲 Den der Bård peiser løs på Atle er temmelig drøy men den med Harald tar kaka, Haralds svenske tjej får sånne Eksorsisten reaksjoner når hun får orgasme 🤣 Hele episoden er drøy, må ses 🤣
Entern Skrevet 27. september 2022 #8449 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (56 minutter siden): Takk, blir glad hvis jeg kan få andre til å le Da kan du gå rundt og være glad hele dagen 😊 1
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8450 Skrevet 27. september 2022 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ligger på youtube... noe av det i alle fall... Skal sjekke det ut
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8451 Skrevet 27. september 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Den der Bård peiser løs på Atle er temmelig drøy men den med Harald tar kaka, Haralds svenske tjej får sånne Eksorsisten reaksjoner når hun får orgasme 🤣 Hele episoden er drøy, må ses 🤣 Høres ut som noe for meg ja
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8452 Skrevet 27. september 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Da kan du gå rundt og være glad hele dagen 😊 🥳
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8453 Skrevet 27. september 2022 Cid skrev (35 minutter siden): Jeg brukte å leke at gulvet var lava når jeg var liten Hjertet var rette staden kan du si Finnes ikke noe bedre i verden 😄 😄
Gjest Agent smith Skrevet 27. september 2022 #8454 Skrevet 27. september 2022 Embla Othea skrev (57 minutter siden): Det klarer du 🥰 🙂
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2022 #8455 Skrevet 27. september 2022 Mhm...jeg er også enig i at Mr. Agenten har fått seg en særstilling som tull, tøys og fabulerende ministermenneske på KG. Selvskreven fanfare med hurrarop innimellom fra meg. 🎺 Han leve:....Rrra...rrra....rrra...rra...rrrrraaaaaaaaaaa! 1
Gjest Cid Skrevet 27. september 2022 #8456 Skrevet 27. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Mhm...jeg er også enig i at Mr. Agenten har fått seg en særstilling som tull, tøys og fabulerende ministermenneske på KG. Selvskreven fanfare med hurrarop innimellom fra meg. 🎺 Han leve:....Rrra...rrra....rrra...rra...rrrrraaaaaaaaaaa! Og da trengs ikke jeg lenger
Titania Skrevet 27. september 2022 #8457 Skrevet 27. september 2022 Må bare spørre - er det tagge-feil i siste episode @Agent smith? 🙈 Eller er det med vilje at @titana som ikke har vært innlogget på 10 år fikk en plass 1
Entern Skrevet 27. september 2022 #8458 Skrevet 27. september 2022 Cid skrev (20 minutter siden): Og da trengs ikke jeg lenger Ikke si sånn!!!!!🥺
Entern Skrevet 27. september 2022 #8459 Skrevet 27. september 2022 Agent smith skrev (30 minutter siden): Høres ut som noe for meg ja Garantert 👍 Ligger i NRK arkivet
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2022 #8460 Skrevet 27. september 2022 (endret) Cid skrev (25 minutter siden): Og da trengs ikke jeg lenger Næmmen Cid?!? Hørt på makan. Du er den morsomste og mest utholdende på hele forumet jo. Vi faller sammen som et korthus om ikke du er her. Hurra for Cid og hans elleville, illeluktende påfunn! 🧨 Endret 27. september 2022 av Hoppetaujenta 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå