TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2022 #8041 Skrevet 24. september 2022 Helene1982 skrev (20 minutter siden): Var det en bugatti 2020-modell tro? litt usikker på om jeg muligens husker feil her 😬 Oh. Faen. Da må jeg begynne spare. Jeg har en modell av en da?
Helene1982 Skrevet 24. september 2022 #8042 Skrevet 24. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Oh. Faen. Da må jeg begynne spare. Jeg har en modell av en da? Er den svart?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2022 #8043 Skrevet 24. september 2022 Helene1982 skrev (7 minutter siden): Er den svart? Lager modeller akkurat som jeg/du vil ha dem
Entern Skrevet 24. september 2022 #8044 Skrevet 24. september 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Ja. Entern har jo masse musikk. Mye metal 🎵🎼 Kan bli interessant 😄 Måtte fordelt dem med litt omhu da… Ville vel gjort noe sånn @Cid får Nightwish og Rhapsody og beslektet materiale fordi det passer, han liker Disney og JRPGs og sånn @Kvakkekyllingen (hei😊) får Conan siden hun har hørt på Conan flere ganger frivillig @TheHairyToothfairy får occult rock (doom metal som er mindre metal og mer rock, gjerne med bluesdame som synger) pluss sludge metal platene (prinsippsak siden han er tøff og sånn) @Frøkenfryden får funeral doom metal og death/doom fordi jeg synes det har terapeutisk verdi, særlig Skepticism @Athena Catalinafår de andre doom metal og goth metal platene pluss så mye black metal hun vil @Hoppetaujenta får speed metal platene og power metal platene som er for tøffe for Cid @Ford3000 får Blind Guardian og thrash metal @Agent smithfår black metal og death metal særlig plater med gnostisk tematikk @Kate Upton får death metal og black metal noe som mangler? Endret 24. september 2022 av Entern 2
Helene1982 Skrevet 24. september 2022 #8045 Skrevet 24. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Lager modeller akkurat som jeg/du vil ha dem jeg /du ønsker oss en svart bugatti med en ballong og en koffert fylt opp av mummikopper. 1 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2022 #8046 Skrevet 24. september 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): jeg /du ønsker oss en svart bugatti med en ballong og en koffert fylt opp av mummikopper. Ballonger er ikke bra for miljøet
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2022 #8047 Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Måtte fordelt dem med litt omhu da… Ville vel gjort noe sånn @Cid får Nightwish og Rhapsody og beslektet materiale fordi det passer, han liker Disney og JRPGs og sånn @Kvakkekyllingen (hei😊) får Conan siden hun har hørt på Conan flere ganger frivillig @TheHairyToothfairy får occult rock (doom metal som er mindre metal og mer rock, gjerne med bluesdame som synger) pluss sludge metal platene (prinsippsak siden han er tøff og sånn) @Frøkenfryden får funeral doom metal og death/doom fordi jeg synes det har terapeutisk verdi, særlig Skepticism @Athena Catalinafår de andre doom metal og goth metal platene pluss så mye black metal hun vil @Hoppetaujenta får speed metal platene og power metal platene som er for tøffe for Cid @Ford3000 får Blind Guardian og thrash metal @Agent smithfår black metal og death metal særlig plater med gnostisk tematikk @Kate Upton får death metal og black metal noe som mangler? Jeg er jo en pusekatt. En tøff pusekatt, men still ❤️
Helene1982 Skrevet 24. september 2022 #8048 Skrevet 24. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ballonger er ikke bra for miljøet ok, da kjører vi yoghurtbegere med fryste erter oppi.
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2022 #8049 Skrevet 24. september 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): ok, da kjører vi yoghurtbegere med fryste erter oppi. Er det frosne erter eller er du bare glad for å se meg?
Entern Skrevet 24. september 2022 #8050 Skrevet 24. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg er jo en pusekatt. En tøff pusekatt, men still ❤️ Katter er tøffe dyr, de er koselige og søte men inni seg er de Conan barbaren 🐱😎 Du hadde likt occult rock platene mine tror jeg, de er veldig bilvennlige stort sett 😎 som sagt, hardrock versjon av doom metal altså snilt, pluss bra bluesdamer Du hadde spesielt likt Avatarium tror jeg Sludge metalen var mer til å ha i hylla sånn «seffern har jeg alle platene til High On Fire» 😉 1
Helene1982 Skrevet 24. september 2022 #8051 Skrevet 24. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Er det frosne erter eller er du bare glad for å se meg? Alt blir fryst i det bittelille fryserommet foran. Jeg har ingen intensjoner om å vise deg min ertestuing.
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2022 #8052 Skrevet 24. september 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Alt blir fryst i det bittelille fryserommet foran. Jeg har ingen intensjoner om å vise deg min ertestuing. Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker med potedes og ertestuing
Entern Skrevet 24. september 2022 #8053 Skrevet 24. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker med potedes og ertestuing Det er alltid godt 😊 1
Helene1982 Skrevet 24. september 2022 #8054 Skrevet 24. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på kjøttkaker med potedes og ertestuing Livet med fjordland er ikke A4. Du må være klar for å klippe poser, for å si det sånn
Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #8055 Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Måtte fordelt dem med litt omhu da… Ville vel gjort noe sånn @Cid får Nightwish og Rhapsody og beslektet materiale fordi det passer, han liker Disney og JRPGs og sånn @Kvakkekyllingen (hei😊) får Conan siden hun har hørt på Conan flere ganger frivillig @TheHairyToothfairy får occult rock (doom metal som er mindre metal og mer rock, gjerne med bluesdame som synger) pluss sludge metal platene (prinsippsak siden han er tøff og sånn) @Frøkenfryden får funeral doom metal og death/doom fordi jeg synes det har terapeutisk verdi, særlig Skepticism @Athena Catalinafår de andre doom metal og goth metal platene pluss så mye black metal hun vil @Hoppetaujenta får speed metal platene og power metal platene som er for tøffe for Cid @Ford3000 får Blind Guardian og thrash metal @Agent smithfår black metal og death metal særlig plater med gnostisk tematikk @Kate Upton får death metal og black metal noe som mangler? Hvem får William?
Entern Skrevet 24. september 2022 #8056 Skrevet 24. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hvem får William? Du og @Hoppetaujenta får delt ansvar 1
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2022 #8057 Skrevet 24. september 2022 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Livet med fjordland er ikke A4. Du må være klar for å klippe poser, for å si det sånn Lastebilmat. Klippet dem ikke, brukte nøkkelen
Entern Skrevet 24. september 2022 #8058 Skrevet 24. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Lastebilmat. Klippet dem ikke, brukte nøkkelen Trodde du brukte tennene til å åpne posene mens du kjørte 😎
TheHairyToothfairy Skrevet 24. september 2022 #8059 Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Trodde du brukte tennene til å åpne posene mens du kjørte 😎 Nei, får da være måte på. Greide ikke bruke microen uansett når jeg kjørte, hehe
Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #8060 Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Du og @Hoppetaujenta får delt ansvar Hun får bakenden?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå