TheHairyToothfairy Skrevet 22. september 2022 #7941 Skrevet 22. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 193 Tiden var kommet for at @Frøkenfryden (84) skulle skrive testament. @TheHairyToothfairy skulle få suppeskålboller med følsomme ansikt. @Agent smith skulle få revepotta og kaktusen som viser fingeren. Dessuten skylle sønnen hans arve ananasbadedrakten @Cid skulle arve hennes 69 kofferter @DundreMilfin skulle få resten av badedraktene, de hadde mange hull og åpninger fra alle verdens land @hjärterdam skulle få alle mummikoppene bortsett fra den der hemulen har 3kant med mummimamma og mummipappa, den skulle hun ha med seg til den andre siden. @Entern skulle få alle kokebøkene hennes, det var det hemmelige oppskrifter på hvordan lage lakserose og kjøleskapsgrøt @Athena Catalina får godtesnopet @Hoppetaujenta får 9 kilo kvarg og en pose makrell I tomat @Villfisker arver 14 kilo sushi og en ubrukt lakserose @Hoppetaujenta arver alle sesongene av Vera og poirot på DVD @Helene1982 arver nakenbildene av Espen Aas @jukkapalme arver frosketrusa @Titania arver boken kunsten å gi f.. @Kvakkekyllingen arver bilen og huset. Jeg skal minnes FrydeFrøken med glede når jeg slurper bergensk fiskesuppe med reker og potedes ❤️ 2 1
Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #7942 Skrevet 22. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg skal minnes FrydeFrøken med glede når jeg slurper bergensk fiskesuppe med reker og potedes ❤️ Ja hun vil leve evig pga de bollene. De vil folk ha glede av i tusenvis av år
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2022 #7943 Skrevet 22. september 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Episode 193 Tiden var kommet for at @Frøkenfryden (84) skulle skrive testament. @TheHairyToothfairy skulle få suppeskålboller med følsomme ansikt. @Agent smith skulle få revepotta og kaktusen som viser fingeren. Dessuten skylle sønnen hans arve ananasbadedrakten @Cid skulle arve hennes 69 kofferter @DundreMilfin skulle få resten av badedraktene, de hadde mange hull og åpninger fra alle verdens land @hjärterdam skulle få alle mummikoppene bortsett fra den der hemulen har 3kant med mummimamma og mummipappa, den skulle hun ha med seg til den andre siden. @Entern skulle få alle kokebøkene hennes, det var det hemmelige oppskrifter på hvordan lage lakserose og kjøleskapsgrøt @Athena Catalina får godtesnopet @Hoppetaujenta får 9 kilo kvarg og en pose makrell I tomat @Villfisker arver 14 kilo sushi og en ubrukt lakserose @Hoppetaujenta arver alle sesongene av Vera og poirot på DVD @Helene1982 arver nakenbildene av Espen Aas @jukkapalme arver frosketrusa @Titania arver boken kunsten å gi f.. @Kvakkekyllingen arver bilen og huset. Jeg bytter gjerne bort kvargen og makrellen, men mine gode venner Vera og Poarå...de er mine. Jeg mener...tusen takk. 🌹 1
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #7944 Skrevet 22. september 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Episode 193 Tiden var kommet for at @Frøkenfryden (84) skulle skrive testament. @TheHairyToothfairy skulle få suppeskålboller med følsomme ansikt. @Agent smith skulle få revepotta og kaktusen som viser fingeren. Dessuten skylle sønnen hans arve ananasbadedrakten @Cid skulle arve hennes 69 kofferter @DundreMilfin skulle få resten av badedraktene, de hadde mange hull og åpninger fra alle verdens land @hjärterdam skulle få alle mummikoppene bortsett fra den der hemulen har 3kant med mummimamma og mummipappa, den skulle hun ha med seg til den andre siden. @Entern skulle få alle kokebøkene hennes, det var det hemmelige oppskrifter på hvordan lage lakserose og kjøleskapsgrøt @Athena Catalina får godtesnopet @Hoppetaujenta får 9 kilo kvarg og en pose makrell I tomat @Villfisker arver 14 kilo sushi og en ubrukt lakserose @Hoppetaujenta arver alle sesongene av Vera og poirot på DVD @Helene1982 arver nakenbildene av Espen Aas @jukkapalme arver frosketrusa @Titania arver boken kunsten å gi f.. @Kvakkekyllingen arver bilen og huset. HAHAHA! Livet mitt jo!!! 🥳🥳🥳
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #7945 Skrevet 22. september 2022 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg bytter gjerne bort kvargen og makrellen, men mine gode venner Vera og Poarå...de er mine. Jeg mener...tusen takk. 🌹 Jeg har Poirot på dvd🙈🙈 1 1
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #7946 Skrevet 22. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden): Jeg skal minnes FrydeFrøken med glede når jeg slurper bergensk fiskesuppe med reker og potedes ❤️ Åå💙 viktig å huske på at jeg har over 100 år igjen! Mulig suppa di må moses helt på den tiden
TheHairyToothfairy Skrevet 22. september 2022 #7947 Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Åå💙 viktig å huske på at jeg har over 100 år igjen! Mulig suppa di må moses helt på den tiden Nei, jeg skal bli 2304 år og 2 måneder, jeg
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. september 2022 #7948 Skrevet 22. september 2022 Agent smith skrev (42 minutter siden): Episode 193 Tiden var kommet for at @Frøkenfryden (84) skulle skrive testament. @TheHairyToothfairy skulle få suppeskålboller med følsomme ansikt. @Agent smith skulle få revepotta og kaktusen som viser fingeren. Dessuten skylle sønnen hans arve ananasbadedrakten @Cid skulle arve hennes 69 kofferter @DundreMilfin skulle få resten av badedraktene, de hadde mange hull og åpninger fra alle verdens land @hjärterdam skulle få alle mummikoppene bortsett fra den der hemulen har 3kant med mummimamma og mummipappa, den skulle hun ha med seg til den andre siden. @Entern skulle få alle kokebøkene hennes, det var det hemmelige oppskrifter på hvordan lage lakserose og kjøleskapsgrøt @Athena Catalina får godtesnopet @Hoppetaujenta får 9 kilo kvarg og en pose makrell I tomat @Villfisker arver 14 kilo sushi og en ubrukt lakserose @Hoppetaujenta arver alle sesongene av Vera og poirot på DVD @Helene1982 arver nakenbildene av Espen Aas @jukkapalme arver frosketrusa @Titania arver boken kunsten å gi f.. @Kvakkekyllingen arver bilen og huset. Oi 😮 Det var litt av en gave. Kjører du bil fryden? 😄
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #7949 Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Han kan arve koffertene våre😂 Og selge de på eBay
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #7950 Skrevet 22. september 2022 Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Jeg bytter gjerne bort kvargen og makrellen, men mine gode venner Vera og Poarå...de er mine. Jeg mener...tusen takk. 🌹 🍣 TheHairyToothfairy skrev (23 minutter siden): Nei, jeg skal bli 2304 år og 2 måneder, jeg Og 3 dager?
Entern Skrevet 22. september 2022 #7951 Skrevet 22. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg har Poirot på dvd🙈🙈 😊
Frøkenfryden Skrevet 22. september 2022 #7952 Skrevet 22. september 2022 Entern skrev (6 timer siden): Så bra 😄 Jeg måtte lese igjen! Var så bra! Bra bok til @Titania! Haha. Skikkelig flink å merke deg detaljer @Agent smith🙂👍 Håper @Kvakkekyllingen liker rød bil🥳 1
Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #7953 Skrevet 22. september 2022 I morgen kommer tannfeens Testament
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #7954 Skrevet 22. september 2022 Agent smith skrev (52 minutter siden): I morgen kommer tannfeens Testament Hvordan fikk du tak i det?
Gjest Agent smith Skrevet 23. september 2022 #7955 Skrevet 23. september 2022 Cid skrev (6 timer siden): Hvordan fikk du tak i det? Jeg brøt meg inn i huset hans, vet jo at han ikke er hjemme nå.
Gjest Agent smith Skrevet 23. september 2022 #7956 Skrevet 23. september 2022 Episode 194 @TheHairyToothfairy mannen som har brukt opp 3 av sine 9 liv i en alder av 45 og et halvt (!) Har nå skrevet Testament @Frøkenfryden arver hans signerte Olav stedje album fra turneen vi vandrarar saman som de var på sammen i 2014 @DundreMilfin arver en signert Bjørn Eidsvåg truse med fransk åpning som Bjørn har klippet til selv. Denne trusen fikk han etter å ha vært livvakt for mr.eidsvåg på hans mysteriet meg tour i 2008. Tannfeen ville egentlig ikke ha trusen, men tok den imot for å være høflig og fordi den var ubrukt, det er jo en dårlig kjent hemmelighet at eidsvågen aldri bruker truse. @Cid skal få alle hans James bond filmer, både på VHS, Beta, bluray og DVD @Agent smith arver en gammel helsetrøye og et par fake rayban solbriller han kjøpte for 1000 euro på ferie i Tyrkia @Entern skal få alle modellbilene hans Så var tiden kommet for å fordele alle bilene hans @AliceNextDoor får hans porsche Cayenne uten motor @Kvakkekyllingen arver hans Ford Taunus fra 1968 @Villfisker skulle få hans delorean som hadde vært med på mer enn en tidsreise for å si det sånn @Helene1982 får hans bugatti fordi hun elsker fart og spenning @Adobyen skal få hans gule Volvo 240 stasjonsvogn.
Entern Skrevet 23. september 2022 #7957 Skrevet 23. september 2022 Agent smith skrev (19 minutter siden): Episode 194 @TheHairyToothfairy mannen som har brukt opp 3 av sine 9 liv i en alder av 45 og et halvt (!) Har nå skrevet Testament @Frøkenfryden arver hans signerte Olav stedje album fra turneen vi vandrarar saman som de var på sammen i 2014 @DundreMilfin arver en signert Bjørn Eidsvåg truse med fransk åpning som Bjørn har klippet til selv. Denne trusen fikk han etter å ha vært livvakt for mr.eidsvåg på hans mysteriet meg tour i 2008. Tannfeen ville egentlig ikke ha trusen, men tok den imot for å være høflig og fordi den var ubrukt, det er jo en dårlig kjent hemmelighet at eidsvågen aldri bruker truse. @Cid skal få alle hans James bond filmer, både på VHS, Beta, bluray og DVD @Agent smith arver en gammel helsetrøye og et par fake rayban solbriller han kjøpte for 1000 euro på ferie i Tyrkia @Entern skal få alle modellbilene hans Så var tiden kommet for å fordele alle bilene hans @AliceNextDoor får hans porsche Cayenne uten motor @Kvakkekyllingen arver hans Ford Taunus fra 1968 @Villfisker skulle få hans delorean som hadde vært med på mer enn en tidsreise for å si det sånn @Helene1982 får hans bugatti fordi hun elsker fart og spenning @Adobyen skal få hans gule Volvo 240 stasjonsvogn. Hurra 😀😀😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. september 2022 #7958 Skrevet 23. september 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Jeg måtte lese igjen! Var så bra! Bra bok til @Titania! Haha. Skikkelig flink å merke deg detaljer @Agent smith🙂👍 Håper @Kvakkekyllingen liker rød bil🥳 Liker rød bil 😄 Hadde det før.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. september 2022 #7959 Skrevet 23. september 2022 Agent smith skrev (21 minutter siden): Episode 194 @TheHairyToothfairy mannen som har brukt opp 3 av sine 9 liv i en alder av 45 og et halvt (!) Har nå skrevet Testament @Frøkenfryden arver hans signerte Olav stedje album fra turneen vi vandrarar saman som de var på sammen i 2014 @DundreMilfin arver en signert Bjørn Eidsvåg truse med fransk åpning som Bjørn har klippet til selv. Denne trusen fikk han etter å ha vært livvakt for mr.eidsvåg på hans mysteriet meg tour i 2008. Tannfeen ville egentlig ikke ha trusen, men tok den imot for å være høflig og fordi den var ubrukt, det er jo en dårlig kjent hemmelighet at eidsvågen aldri bruker truse. @Cid skal få alle hans James bond filmer, både på VHS, Beta, bluray og DVD @Agent smith arver en gammel helsetrøye og et par fake rayban solbriller han kjøpte for 1000 euro på ferie i Tyrkia @Entern skal få alle modellbilene hans Så var tiden kommet for å fordele alle bilene hans @AliceNextDoor får hans porsche Cayenne uten motor @Kvakkekyllingen arver hans Ford Taunus fra 1968 @Villfisker skulle få hans delorean som hadde vært med på mer enn en tidsreise for å si det sånn @Helene1982 får hans bugatti fordi hun elsker fart og spenning @Adobyen skal få hans gule Volvo 240 stasjonsvogn. Yes!! Nå har jeg en rød bil fra fryden og bil fra 1968! Tusen takk🥳🥳🥳
Gjest Agent smith Skrevet 23. september 2022 #7960 Skrevet 23. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Yes!! Nå har jeg en rød bil fra fryden og bil fra 1968! Tusen takk🥳🥳🥳 Ja du trenger jo mange biler du som kjører 500 mil hver sommerferie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå