Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #7861 Skrevet 21. september 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Endret 21. september 2022 av Agent smith
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #7862 Skrevet 21. september 2022 Entern skrev (2 minutter siden): I dag blir det kjempelang dag 😮 Mulig det vil ta i alle fall 2 timer til før jeg er ferdig 😮 Blir så mye overtid at jeg lurer på om det er lovlig 😮 Men vil så innmari bli ferdig, så drittlei pendling og mas 😮 Drammen ennå? Føler med deg! Tungt å sitte men man vil få det overstått! Jeg skal mekke pizza og skulle ønske jeg kunne sende pils og pizza med foodora-bud til deg🥲
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #7863 Skrevet 21. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Oh my freaking gawd, folk lager problemer som ikke egentlig eksisterer altså Bra du rakk lese. Ser stengt ut nå😂 ja det var helt koko!!
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #7864 Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (47 minutter siden): Mener det faktisk🙂👍Ikke fjas! 🙂
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #7865 Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Bra du rakk lese. Ser stengt ut nå😂 ja det var helt koko!! Har lest litt, men rakk ikke å svare😭
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #7866 Skrevet 21. september 2022 Sommer2464 skrev (21 minutter siden): Jeg hater visjon Norge og tror ikke på helbredelse så litt unøyaktig kanskje? Ja det er jo bare fjas for der meste da
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #7867 Skrevet 21. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Har lest litt, men rakk ikke å svare😭 Ååå!! Ta det her!
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #7868 Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Å😢 Ja men jeg tar det med ro, er for gammel til å la meg stresse opp av sånt nå
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #7869 Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ååå!! Ta det her! Rakk ikke å lese nok, leste bare hovedinnlegget
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #7870 Skrevet 21. september 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (7 timer siden): Endret 21. september 2022 av Agent smith
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #7871 Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Det hjelper veldig i alle fall! Pizza også. Tror mann tilgir meg med pizza og alkoholfri øl etterpå💙 Er han vonbroten?
Entern Skrevet 21. september 2022 #7872 Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Drammen ennå? Føler med deg! Tungt å sitte men man vil få det overstått! Jeg skal mekke pizza og skulle ønske jeg kunne sende pils og pizza med foodora-bud til deg🥲 Ja Drammen Som er en ok by altså og fine folk her men så lei pendling og mas og min medarbeider er typen som liker å sutre og surve særlig over kvinner og kvinnelige sjefer men som i tillegg er totalt tafatt og helt uten tæl til individuelt arbeid, så nå lot jeg han dra hjem tidlig selv om det blir hardt slit. Har ikke 100% tillit til hans faglige evner uansett og dagen er stressende nok uten å måtte beskymre meg vedrørende sutrete latsabber 😡 betegnende nok, selv om han visste det var et par ting han kunne gjort tilbød han seg selvsagt IKKE å gjøre disse tingene. Han er ikke verre enn resten av teamet da og IKKE verste medarbeider på teamet heller (den verste på teamet er EKSTREMT mye verre 😮). Bare så det er sagt. Og er helt ok ellers. Vi har felles interesser og en del meninger vi er enig om. Argh. Sliten, lei, stresset, sint 😞
Entern Skrevet 21. september 2022 #7873 Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Drammen ennå? Føler med deg! Tungt å sitte men man vil få det overstått! Jeg skal mekke pizza og skulle ønske jeg kunne sende pils og pizza med foodora-bud til deg🥲 Så snilt tenkt snille Fryden 😄☺️ 1
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #7874 Skrevet 21. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Rakk ikke å lese nok, leste bare hovedinnlegget Jeg sa at eks var høflig og grei og at det var helt ok at hun eksen ikke svarte mer og lot det ligge. @DundreMilfin sa dama var for skjør til å henge på fetlife og mase @TheHairyToothfairyspurte om TS ble født innpakka i bobleplast. jeg drikker vin i sola og koser meg. Ferie jo! 2
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #7875 Skrevet 21. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Nå husker ikke jeg hvem det var som skulle se på ananasen din Alle vil men vi snakket om Franzen😂
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #7876 Skrevet 21. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Så snilt tenkt snille Fryden 😄☺️ Uten leveringstillegg!! 😂 1
Entern Skrevet 21. september 2022 #7877 Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Uten leveringstillegg!! 😂 Hurra 😄 Må jobbe. Snakkes! 1
Gjest Agent smith Skrevet 21. september 2022 #7878 Skrevet 21. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Ja Drammen Som er en ok by altså og fine folk her men så lei pendling og mas og min medarbeider er typen som liker å sutre og surve særlig over kvinner og kvinnelige sjefer men som i tillegg er totalt tafatt og helt uten tæl til individuelt arbeid, så nå lot jeg han dra hjem tidlig selv om det blir hardt slit. Har ikke 100% tillit til hans faglige evner uansett og dagen er stressende nok uten å måtte beskymre meg vedrørende sutrete latsabber 😡 betegnende nok, selv om han visste det var et par ting han kunne gjort tilbød han seg selvsagt IKKE å gjøre disse tingene. Han er ikke verre enn resten av teamet da og IKKE verste medarbeider på teamet heller (den verste på teamet er EKSTREMT mye verre 😮). Bare så det er sagt. Og er helt ok ellers. Vi har felles interesser og en del meninger vi er enig om. Argh. Sliten, lei, stresset, sint 😞 Kjipt, men noen ganger får man gjort mye mer alene enn sammen med dårlige kollegaer
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2022 #7879 Skrevet 21. september 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Jeg sa at eks var høflig og grei og at det var helt ok at hun eksen ikke svarte mer og lot det ligge. @DundreMilfin sa dama var for skjør til å henge på fetlife og mase @TheHairyToothfairyspurte om TS ble født innpakka i bobleplast. jeg drikker vin i sola og koser meg. Ferie jo! Jeg fant en pizza
Frøkenfryden Skrevet 21. september 2022 #7880 Skrevet 21. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg fant en pizza Ååå! Det skal jeg lage etterpå😍 eeeh ferdig bunn og saus👍 Ikke lage men montere😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå