TheHairyToothfairy Skrevet 19. september 2022 #7721 Skrevet 19. september 2022 Cid skrev (19 minutter siden): Drama som i Hotel Cæsar? Nei, spennende drama!
Gjest Cid Skrevet 19. september 2022 #7722 Skrevet 19. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nei, spennende drama! Syntes ikke du Cæsar var noe spennende?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. september 2022 #7723 Skrevet 19. september 2022 Cid skrev (20 minutter siden): Som Spotify? Musikken fra Spotify blir registrert der om du vil, ja. https://www.last.fm/user/CadillacJack Her kan du faktisk følge meg realtime med hva jeg hører på, og se hvilken musikkvaner jeg har
TheHairyToothfairy Skrevet 19. september 2022 #7724 Skrevet 19. september 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Syntes ikke du Cæsar var noe spennende? Neih. Ingen biljakter, bare masse sutring om hvem som var dum med hvem etc. Jeg liker ikke serier generelt så det der traff ikke meg. Btw, husker du Syndikatet-historiene?
Gjest Cid Skrevet 19. september 2022 #7725 Skrevet 19. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Neih. Ingen biljakter, bare masse sutring om hvem som var dum med hvem etc. Jeg liker ikke serier generelt så det der traff ikke meg. Btw, husker du Syndikatet-historiene? Nei hva var det?
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2022 #7726 Skrevet 20. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Musikken fra Spotify blir registrert der om du vil, ja. https://www.last.fm/user/CadillacJack Her kan du faktisk følge meg realtime med hva jeg hører på, og se hvilken musikkvaner jeg har Olav Stedje❤️ 1
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #7727 Skrevet 20. september 2022 (endret) Episode ca 190. Nå var det på tide at folkene skulle promotere profesjonen eller yrket sitt om du vil. ( vet ikke hva alle jobber med så finner på litt) @Frøkenfryden Eg krympar hjernen din mot betaling (psykolog) @TheHairyToothfairy jeg passer på døra di (Dørvakt) @Entern jeg flytter papirene dine ( byråkrat) @AliceNextDoor elsk din nabo som deg selv, har spesialisert meg på å snakke om vanskelige nabo følelser (psykolog) @Ford3000 en traktor trenger også pleie og kjærlighet ( traktorfører) @Peanut cashew og wasabi gjør deg blid (Operatør på peanøtt fabrikken) @Athena Catalina jeg verner om de svake (Vernepleier) @Villfisker vi er faste i fisken (Jobber i fiskebutikk) @Kvakkekyllingen vi hjelper gæmliser (Hjelpepleier) @Sommer2464 vi helbreder via TVen eller radioen din (Visjon Norge). @Titania Ring oss hvis du vil slå av en prat (Kundeservice) @MarianneE ikke kom innom butikken hvis du ikke skal kjøpe noe ( klesbutikk) @TinaEmilie98 røyk får deg avslappet og kul (Rullingsfabrikken) Endret 20. september 2022 av Agent smith
Entern Skrevet 20. september 2022 #7728 Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode ca 190. Nå var det på tide at folkene skulle promotere profesjonen eller yrket sitt om du vil. ( vet ikke hva alle jobber med så finner på litt) @Frøkenfryden Eg krympar hjernen din mot betaling (psykolog) @TheHairyToothfairy jeg passer på døra di (Dørvakt) @Entern jeg flytter papirene dine ( byråkrat) @AliceNextDoor elsk din nabo som deg selv, har spesialisert meg på å snakke om vanskelige nabo følelser (psykolog) @Ford3000 en traktor trenger også pleie og kjærlighet ( traktorfører) @Peanut cashew og wasabi gjør deg blid (Operatør på peanøtt fabrikken) @Athena Catalina jeg verner om de svake (Vernepleier) @Villfisker vi er faste i fisken (Jobber i fiskebutikk) @Kvakkekyllingen vi hjelper gæmliser (Hjelpepleier) @Sommer2464 vi helbreder via TVen eller radioen din (Visjon Norge). @Titania Ring oss hvis du vil slå av en prat (Kundeservice) @MarianneE ikke kom innom butikken hvis du ikke skal kjøpe noe ( klesbutikk) @TinaEmilie98 røyk får deg avslappet og kul (Rullingsfabrikken) Hahaha 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2022 #7729 Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (11 timer siden): Skal franzen også svømme Han klarte det
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #7731 Skrevet 20. september 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Han klarte det 🥳
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. september 2022 #7732 Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (25 minutter siden): Episode ca 190. Nå var det på tide at folkene skulle promotere profesjonen eller yrket sitt om du vil. ( vet ikke hva alle jobber med så finner på litt) @Frøkenfryden Eg krympar hjernen din mot betaling (psykolog) @TheHairyToothfairy jeg passer på døra di (Dørvakt) @Entern jeg flytter papirene dine ( byråkrat) @AliceNextDoor elsk din nabo som deg selv, har spesialisert meg på å snakke om vanskelige nabo følelser (psykolog) @Ford3000 en traktor trenger også pleie og kjærlighet ( traktorfører) @Peanut cashew og wasabi gjør deg blid (Operatør på peanøtt fabrikken) @Athena Catalina jeg verner om de svake (Vernepleier) @Villfisker vi er faste i fisken (Jobber i fiskebutikk) @Kvakkekyllingen vi hjelper gæmliser (Hjelpepleier) @Sommer2464 vi helbreder via TVen eller radioen din (Visjon Norge). @Titania Ring oss hvis du vil slå av en prat (Kundeservice) @MarianneE ikke kom innom butikken hvis du ikke skal kjøpe noe ( klesbutikk) @TinaEmilie98 røyk får deg avslappet og kul (Rullingsfabrikken) Haha 👍👍 Athena sin hadde passet meg perfekt 🥳
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #7733 Skrevet 20. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Haha 👍👍 Athena sin hadde passet meg perfekt 🥳 Er du vernepleier?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. september 2022 #7734 Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Er du vernepleier? Jepp 👍
Gjest Agent smith Skrevet 20. september 2022 #7735 Skrevet 20. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Jepp 👍 Åh sorry, trodde du var hjelpepleier og sånn
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. september 2022 #7736 Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (39 minutter siden): Åh sorry, trodde du var hjelpepleier og sånn Ikke noe problem 😄 Nå skal jeg verne noen litt 🥳
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2022 #7737 Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode ca 190. Nå var det på tide at folkene skulle promotere profesjonen eller yrket sitt om du vil. ( vet ikke hva alle jobber med så finner på litt) @Frøkenfryden Eg krympar hjernen din mot betaling (psykolog) @TheHairyToothfairy jeg passer på døra di (Dørvakt) @Entern jeg flytter papirene dine ( byråkrat) @AliceNextDoor elsk din nabo som deg selv, har spesialisert meg på å snakke om vanskelige nabo følelser (psykolog) @Ford3000 en traktor trenger også pleie og kjærlighet ( traktorfører) @Peanut cashew og wasabi gjør deg blid (Operatør på peanøtt fabrikken) @Athena Catalina jeg verner om de svake (Vernepleier) @Villfisker vi er faste i fisken (Jobber i fiskebutikk) @Kvakkekyllingen vi hjelper gæmliser (Hjelpepleier) @Sommer2464 vi helbreder via TVen eller radioen din (Visjon Norge). @Titania Ring oss hvis du vil slå av en prat (Kundeservice) @MarianneE ikke kom innom butikken hvis du ikke skal kjøpe noe ( klesbutikk) @TinaEmilie98 røyk får deg avslappet og kul (Rullingsfabrikken) Det gjer eg! Og til og med på nynorsk😃
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2022 #7738 Skrevet 20. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Olav Stedje❤️ En av Norges beste. Lært mye bra av ham! 1
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2022 #7739 Skrevet 20. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode ca 190. Nå var det på tide at folkene skulle promotere profesjonen eller yrket sitt om du vil. ( vet ikke hva alle jobber med så finner på litt) @Frøkenfryden Eg krympar hjernen din mot betaling (psykolog) @TheHairyToothfairy jeg passer på døra di (Dørvakt) @Entern jeg flytter papirene dine ( byråkrat) @AliceNextDoor elsk din nabo som deg selv, har spesialisert meg på å snakke om vanskelige nabo følelser (psykolog) @Ford3000 en traktor trenger også pleie og kjærlighet ( traktorfører) @Peanut cashew og wasabi gjør deg blid (Operatør på peanøtt fabrikken) @Athena Catalina jeg verner om de svake (Vernepleier) @Villfisker vi er faste i fisken (Jobber i fiskebutikk) @Kvakkekyllingen vi hjelper gæmliser (Hjelpepleier) @Sommer2464 vi helbreder via TVen eller radioen din (Visjon Norge). @Titania Ring oss hvis du vil slå av en prat (Kundeservice) @MarianneE ikke kom innom butikken hvis du ikke skal kjøpe noe ( klesbutikk) @TinaEmilie98 røyk får deg avslappet og kul (Rullingsfabrikken) Passer på vinduer også, mot tillegg
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2022 #7740 Skrevet 20. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): En av Norges beste. Lært mye bra av ham! Kjenner du ham? Holdt konsert For oss i barnehagen! Fryden 5 .. husker det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå