Gå til innhold

KG såpeopera


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

Samlet du ikke på boomer-tyggis-klistremerker!?

image.jpeg.3eeb22785a6084ab45685f53e5f7b9c9.jpeg

Nei vi hadde ikke det der jeg kommer fra, er nok jeg som er rar og er dra langtfaanivold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agent smith skrev (3 timer siden):

Jeg elsket bugg, kosta 50 øre da jeg var liten, en gang kjøpte jeg Bugg for 100 kroner 🥳

:hakeslepp:  #1 Regner med du fikk trent kjakene da :ler: (Hvor mange tok du inn samtidig?)

Entern skrev (2 timer siden):

Bugg💙

Nei, nå sitter jeg bare å prokrastinerer her. Over til kodetråden! :reise:

@TheHairyToothfairy In fjas we thrust!!!! (Burde ikke tråden få nytt navn, eller en egen tråd med den tittelen??) Nei, jeg har ikke lest hele fortellingen :cry3:  Unnsyll! Jeg skal gjøre ting nå.

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Bugg!! Og boomer🥰🥰

Boomer har jeg ikke sett før, faktisk. Men Bugg :skya:  mens jeg og en nær slektning danset og mimet til "Yes sir, I can Boogie" av Baccara :skya:

Agent smith skrev (1 minutt siden):

Jeg er en psykopat med voldelige tendenser som liker hunder og turer i skog og mark

:hakeslepp:  #2 *poff ut av tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Åååi, hvor kommer du fra sånn egentlig?

Haha. Jeg tuller 🤣 Æ e da vel trønder! Men mamma er sørlending da 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Zenobia skrev (2 minutter siden):

:hakeslepp:  #1 Regner med du fikk trent kjakene da :ler: (Hvor mange tok du inn samtidig?)

Nei, nå sitter jeg bare å prokrastinerer her. Over til kodetråden! :reise:

@TheHairyToothfairy In fjas we thrust!!!! (Burde ikke tråden få nytt navn, eller en egen tråd med den tittelen??) Nei, jeg har ikke lest hele fortellingen :cry3:  Unnsyll! Jeg skal gjøre ting nå.

Boomer har jeg ikke sett før, faktisk. Men Bugg :skya:  mens jeg og en nær slektning danset og mimet til "Yes sir, I can Boogie" av Baccara :skya:

:hakeslepp:  #2 *poff ut av tråden*

Husker ikke, men de buggene mistet smaken Fort så varte ikke så lenge.

Men nå er det på tide å gå på tur i skogen med bikkja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Agent smith
Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Haha. Jeg tuller 🤣 Æ e da vel trønder! Men mamma er sørlending da 😛

Oi æ vesst itj at ho berit var søring shøøø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Oi æ vesst itj at ho berit var søring shøøø

Ho e det shøøø. Men itj æ. Æ e trønder ææ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (16 minutter siden):

Husker ikke, men de buggene mistet smaken Fort så varte ikke så lenge.

Men nå er det på tide å gå på tur i skogen med bikkja

Har du hund.?.😃😃😃 eller tuller du med psycho-bio-tinder nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (29 minutter siden):

Jeg er en psykopat med voldelige tendenser som liker hunder og turer i skog og mark

Hei, kvinne 41. Skog og mark er ikke greia mi. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (8 timer siden):

Fortsettelsen av episode 187

@Sommer2464 Gud kan være din kompis

@Helene1982 store fordeler kan av og til være store ulemper

@Ford3000 alle burde ha en traktor i livet sitt

@Titania man trenger ikke alltid ta telefonen om sjefen ringer

@Sola de en måne kan lyse opp om den bare får litt solskinn 

@ChiLee chili får deg ikke til å chille

@TinaEmilie98 100 røyk om dagen er bra for magen

@Sjokoladepenge sjokoladepenger har også verdi 

@hjärterdam det er ikke alltid de høyeste kortene vinner

@Embla Othea man kan legge på seg av å se på sjokolade

Ja ja men jeg har nå mange andre kompiser enn Gud selv om jeg verdsetter han mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina
TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden):

De hadde sittet lenge sammen i bussen uten å si noe særlig. Alle var nervøse og alle tenkte for seg selv på hvordan de hadde havnet der de var nå. På vei til Fornebu Arena ikledd prangende klær for anledningen, og alle med ferdige frisyrer og sort dramatisk sminke.

Det hele hadde startet mest som en spøk. De hadde endelig en kveld bestemt seg for å treffes ved Niga Kebab på Karl Johan for en matbit, og @Entern hadde hatt med seg en fløyte han hadde fått kastet på seg av en gatemusikant fordi han hadde spurt om musikanten kunne veksle en tusenlapp. De andre hadde pekt på fløyten og ledd litt, @Entern hadde tatt den til munnen sin mest på moro og blåst. Og til alles forbløffing, spesielt hans egen, så avslørte han der og da et stort musikalsk talent! Alle i gaten hadde stoppet opp og hørt på de nydelige notene han fikk ut av instrumentet sitt, noen hadde til og med kastet småpenger til han. 
@Cid hadde fått ideen først. Enn om de teamet opp med @TheHairyToothfairy , for han hadde satt sine ben i mer enn to gitarer. Tro hvor mange småpenger forbipasserende da hadde kastet på dem? @Agent smith så på kebaben sin og tenkte så det knakte. Han ville ha mer kebab, men var virkelig tom for penger. Dette kunne jo fungere, easy kebabmoney og attpåtil slapp han gjøre noe. Alle tre løp til der Tannfeen var. Det vil si, de løp dit de trodde han var, minst fem seks ganger, siden han sjeldent var lenge på samme sted om han kunne unngå det. Noen mente han var rastløs, onde tunger ville ha det til at det var en taktikk for å slippe unna stevninger og farskapssaker.
Tannfeen hadde vært tilbakeholden, men ikke helt avvisende for ideen til @Cid. Også han ville jo gjerne ha katt i lefse! Men han hadde to betingelser før de skulle gjøre noe slikt som helst! Han forlangte at også @Cid og @Agent smith skulle spille!  Han plasserte smith ved trommene han hadde gjemt på badet i mangel av plass andre steder. Og Cid fikk en bass i armene som han skulle passe godt på da han fikk høre at den hadde g-streng. Men tannfeen var ikke fornøyd og dessuten knaket på en annen plan. Da han hadde hørt @Entern spille en glad og munter trall på fløyten sin så tok han entern på begge skuldrene og så inn i øynene hans. "Du må spille tyngre og dystrere. Dette her blir alt for folkemusikk og koselig, og det er det ikke penger i!"
"Jammen," hadde @Entern sagt, men tenkte seg om. Han likte jo mørkere.
Og mørkere ble det.
Den lille gjengen søkte forsterkninger, og etter en rask audition på hele tre minutter hadde de vraket femten kandidater og sendt bort en forvillet jehovas vitne som egentlig gjorde det ganske bra, men ble avslørt da han spurte om de visste om Jesus. @Entern hadde blitt vill av raseri og tatt vitnet i bukselinningen, og med et røsk hevet han ut på gaten mens han ropte "Jesus er grunge-hippie, vi spiller rock!"
Men en mann hadde stått igjen med en praktfull stemme og sterk presendens, @SVK hadde fått gåsehud-effekten frem hos dem alle sammen og de var klart enige om at @SVKskulle være vokalisten deres. Sammen med han ble bandet økt med ytterligere et par personer, @Daryl Dixonpå synth og athena carolina på andre gitar.

Siden hadde det ballet på seg, de hadde ikke brukt lange tiden på Karl Johan med instrumenter og sang før Politiet hadde jaget dem vekk fordi gaten ble full av mennesker som danset og ikke gikk på jobb slik de skulle. @Frøkenfryden hadde vært på handletur på Grensen, og mens hun stod i en butikk og så på strikket undertøy til herrer hadde hun hørt musikken lokke fra Karl Johan. Hele veien dit hadde hun småløpt og kastet fra seg bæreposene som senket farten hennes. Da hun kom frem til musikantene som stod der og sang, hadde hun hoppet frem og tatt hardt i skjorten til @SVK, og ropt "Jeg vil være manageren deres, jeg lover at dere skal få godt betalt og vaffler!"
Og slik hadde det blitt. Hun var nå bandets manager, og det var bra for de var en urutinert gjeng med mange forskjellige innfall og impulser. @Cid måtte styres vekk fra griske groupies, @Enternmåtte hentes fra krangler og slosskamper med andre band, smith måtte stadig stoppes fra å jage sorte limousiner, og tannfeen måtte hentes ut fra arresten i små lensmannskontor rundt om kring for mistanke om råkjøring og ildspåsettelse. Det var alltid en Tesla som brant der han var, @Daryl Dixon måtte passes på for han var alt for snill og forbarmet seg over alle som sa de hadde det fælt. Det var en fin ting, men det var mange som egentlig bare ville ha penger til kinderegg og vin og å ta selfier med han. @Athena Catalina måtte passes på fordi hun skiftet fort image og stil, og navn. Det kunne fort bli veldig dyrt siden hun skiftet ikke bare ut enkelte plagg, men hele garderober og dermed også stilen på de andre fordi de måtte passe sammen hele gjengen. De ble enige med et kompromiss om at @Titaniavar bandets stylist. De fant til og med en rolle for @TinaEmilie98 - hun var bandets røykmaskin! 

Så måtte de jo ha et navn. Navnet ble diskutert nøye og lenge, og det ble til sist bestemt av en admin ( @Rhodiola )  som kom inn og tok styring ved å moderere bort alle fjase-navnene som "69", "Kebabrullerne", "The FjasMakers".
Bandet ble hentende "The Derailments". Det ble tidlig spekulert på når de skulle varme opp for bandet Train.

De hadde hatt små spillejobber over alt det var penger å hente for små spillerjobber. Lordens. Bryllup på Trøgstad. Klassefest på Smøla. Strikkefestivaler, strippeklubber, på healinggruppe hos Märtha og Durek (det hadde gått strålende, @Cid hadde stukket til skogs sammen med Märtha og de kom ikke hjem før klokken fem på morgenen med kvister i håret og dumme smil. @Entern hadde spurt Durek hvorfor han ikke heller heter Durex, Durek hadde forsøkt temme sinnet sitt, men sprakk da @Agent smith sa at det var fordi Durex er jo det som skal være utenpå "kuken" og dermed var Durex jakken til Durek. Det hadde blitt en liten slosskamp, men @SVK avbrøt denne ved å si at alle skulle ta seg sammen og heller pakke sammen instrumentene inn i band-bilen. Ellers hentet han @TheHairyToothfairy.

En kveld med grandiosa og fun light kunne @Frøkenfrydenfortelle gjengen at nå var det skrapt sammen nok penger til å lage en musikkvideo. Alle hadde en ide om hvordan dette skulle se ut, men ingen ville høre på de andres ideer. Frøkenfryden truet dem alle med likens dresser og å skifte navn på dem til Lasse Derailmentz. Alle satte seg ned på plassene og hørte på det hun videre hadde å fortelle.
Videoen ble spilt inn ombord på danskebåten. Den ble vist første gang på God Morgen Norge hvor @Cid og @Entern gjestet mens de pratet og var hyggelige. Sangen, "In Fjas We Thrust" ble godt mottatt over det ganske land, og de var på en to tre blitt rikskjendiser. De var på fornavn og hils med Staysman, de festet med Rune Rudberg, de havnet i Se&Hør - særlig Cid med romanserykter mellom Märtha og han. "Märthas nye engel", kunne man lese. Senere kunne man lese om bruddet med overskriftet sitert fra Cid; "Fy faen for et mas".

Så var de havnet der da, til den første store konserten. Fornebu Arena, Rammstein hadde varmet opp for dem. Hele salen kokte av god stemning, fett hockeyhår og lukten av skinnjakker. De hadde truffet sitt publikum med storm, og i det tannfeen dro i gang riffene til sangen deres "Pubic Enemy" så kunne man kjenne trykket av brølet fra publikum. Nervøsiteten til det lille store bandet var borte, og de eide scenen. @Athena Catalina eide både gitaren (den var nettopp avbetalt på Svea) og scenen der hun hoppet rundt til musikken så skjørtet flagret og naglene i den lilla skinnjakken hennes klirret i takt. @SVK store og vennlige stemme fylte salen i sang etter sang mens @Agent smith banket vett inn i trommesettet som skinte i chrome og blå mirra-lakk. @Cid hadde gitt opp i å finne g-strengen på bassen sin, så han stod der og headbanget med en nylakket gitar med motiv av en smekker kvinnekropp med g-streng på. Han var strålende fornøyd. @Daryl Dixon hadde fått virkelig tech-dilla og synth-riggen hans var bestående av MOG, Roland KV-serier og Ensoniq-klassikere som alle fikk virkelig jobbe det de kunne mens fingrene hans lokket frem herlige lyder. @Enterntrakterte alle slags fløyter og kom dessuten med sekkepipe i Fields of Athenry-varianten til bandet; hos dem kjent bedre som Åkær'ne i Toten. @Frøkenfryden trippet backstage mens hun hadde dollar-tegn i øynene, det dukket opp så mange deals og tilbud om gig's over hele verden at hun gurglet av glede i rosevin og champis. 
Journalisten @Hoppetaujentakunne i løpet av kvelden skrive at "Sjeldent har jeg hoppet så mye til så mye god musikk!" Terningkast 6y! 

- to be continued. -

Veldig bra 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (37 minutter siden):

Hei, kvinne 41. Skog og mark er ikke greia mi. Lykke til videre!

Ååå det var leit, glemte å si at jeg samler på mummikopper og lager hjemmelaget kvarg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Sommer2464 skrev (30 minutter siden):

Ja ja men jeg har nå mange andre kompiser enn Gud selv om jeg verdsetter han mest.

Ja og han er egentlig mindre dømmende enn folk tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Jeg skrev med min første kjæreste i 9 måneder. Utvekslet aldri nummer og så aldi bilde. HHaha. Høres crazy ut i dag!

Crazy Frog?

TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Det er jo bare å skrive, du har det i deg!

Jeg har planer om å starte en KG Farmen tråd hvor jeg kommer med episoder fra hver uke og så kg torpet 

TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden):

Det ble i følge last.fm en del Manowar på meg den dagen

Er det en type tobakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...