Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Psykolog 10 år og nær Holmlia 10 år. Jeg er føkkings Hulken. 

She hulk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

She hulk

Tror den serien kan bli gøyal 😀

  • Liker 2
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

In a young boy’s eyes

Som @DundreMilfin pleier å synge

Kom nettopp på at han bad guyen i blue vervet het frank, tok den ikke med en gang

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Tror den serien kan bli gøyal 😀

Har den ikke kommet ennå?

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Kom nettopp på at han bad guyen i blue vervet het frank, tok den ikke med en gang

Nettopp 😀

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Har den ikke kommet ennå?

Det har den vel sikkert 🤔

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Det har den vel sikkert 🤔

Skal de den snart, groot har også fått sin egen serie.

 

Skrevet
lurven skrev (1 minutt siden):

Skal de den snart, groot har også fått sin egen serie.

 

Groot? Groot! 😀

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Groot? Groot! 😀

Groot er fin

Skrevet
lurven skrev (2 minutter siden):

Groot er fin

Ja 😀

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

I neste episode håper jeg @Entern kommer opp med en spise @Kvakkekyllingen episode

Fytterakkern 😱 aldri 😱

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Fytterakkern 😱 aldri 😱

Takk! Lurven er en slem lurvete mann i kveld. Det er ikke du! 😁

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

😡👿

Bare slapp av, kommer ikke til å skje 😀

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Takk! Lurven er en slem lurvete mann i kveld. Det er ikke du! 😁

😊

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Bare slapp av, kommer ikke til å skje 😀

Takk 👍 Han lager den vel bare selv istedet 😡

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Takk 👍 Han lager den vel bare selv istedet 😡

Da bare ringer jeg HedOpp igjen 😈😈😈

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
lurven skrev (2 minutter siden):

 

shutterstock_231122893_13.jpg

Hvaaa? Rekker du tunge til meg? 👿👿👿👿👿👿 Du kan spise meg på mandag, da er det jobb igjen 😞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...