Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #341 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): 😁 Jeg var så redd søppelhaugen og særlig de skumle kjempene da jeg gikk i barnehagen🙈🙈🙈 Litt skummel, enig. Men forstsatt er Joppe i søppelsjakta det mest traumatiske på Tv noen sinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #342 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Litt skummel, enig. Men forstsatt er Joppe i søppelsjakta det mest traumatiske på Tv noen sinne. Vet ikke om jeg husker han 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #343 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Vet ikke om jeg husker han 🤔 Redda Joppeee, død eller levandeee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #344 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Redda Joppeee, død eller levandeee Tror ikke jeg har sett 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #345 Del Skrevet 9. mai 2022 De aller mest traumatiske øyeblikkene kommer uansett alle enten fra 1) Pompel og Pilt eller 2) Brødrene Løvehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #346 Del Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): Annen Rimen ville vært stolt Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #347 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (7 minutter siden): De aller mest traumatiske øyeblikkene kommer uansett alle enten fra 1) Pompel og Pilt eller 2) Brødrene Løvehjerte Mann prøver så hardt å selge inn Pompel og Pilt til meg og je bare:🙄 Nr 2 er👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #348 Del Skrevet 9. mai 2022 Når dere så på joppe og Pompel og pilt og sånn, da så jeg på exorcisten 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #349 Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) lurven skrev (2 minutter siden): Når dere så på joppe og Pompel og pilt og sånn, da så jeg på exorcisten 😬 Første gang jeg så/skulle se Exorcisten sovna jeg 😜 Endret 9. mai 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #350 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Når dere så på joppe og Pompel og pilt og sånn, da så jeg på exorcisten 😬 Haha., mens jeg gjemte meg bak en stol da jeg starta med Derrick.. var ikke helt klar😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #351 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha., mens jeg gjemte meg bak en stol da jeg starta med Derrick.. var ikke helt klar😮 Derrick var mer lugubert enn skummelt da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #352 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Første gang jeg så/skulle se Exorcisten sovna jeg 😜 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #353 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Derrick var mer lugubert enn skummelt da 😄 Husker derrick var veldig mye sint de første årene, men myknet noe etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #354 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Husker derrick var veldig mye sint de første årene, men myknet noe etterhvert Stemmer ganske godt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #355 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Stemmer ganske godt 👍 Husker faktisk 2 episoder ganske godt, etter 30 år😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #356 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): 😲 Jeg har musikk som er skumlere enn den filmen😈💀👹👻🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #357 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Husker faktisk 2 episoder ganske godt, etter 30 år😁 Jeg og, det var en med en sosionomdame som drepte en halliktype og minst to veldig Freudianske 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #358 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (50 minutter siden): Tror ikke jeg har sett 🤔 😮 men du er vel litt eldre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #359 Del Skrevet 9. mai 2022 Det bør muligens i rettferdighetens navn legges til at jeg ikke var edru den gangen jeg sovnet til Eksorsisten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #360 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😮 men du er vel litt eldre ? 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå