Gå til innhold

KG såpeopera


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

lurven skrev (36 minutter siden):

Ja, du kan bli med men vet ikke så mye om deg da.😀

Er 41 år. Har samboer, frivillig barnløs. Ligner i følge min samboer på en eldre utgave av Kate Upton, derav nicket. Liker hardrock og metal. Er glad i fotball, øl og whiskey👍🏼 Sånn😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

Episode 11

Siden @-Missi- misset selve nakenravet tok @Entern og @TheHairyToothfairy på seg oppgaven med å nakenrave litt for henne å bussturen hjem. Det var så drøyt at @Frøkenfryden satte hytteost i halsen.

Heldigvis var @Dr. A. Kula med på bussen, han lagde to små luftehull i halsen hennes slik at hun fikk puste.

Plutselig fikk @Entern øye på to store pupper i horisonten, det er @Kate Upton sa han, han har jo radar for sånne ting.

Bussen stoppet og tok henne med,hun hadde en Øl i hver hånd og hadde nettopp vært på fotballkamp.

I mellomtiden var @AthenaRavenLuna å besøkte @Cid på sykehuset.

Hun gråt å ba han om tilgivelse og spurte om han ville komme å bo hos henne igjen  og lovet å ikke lenke han fast og tvangsfore han.

Hun var jo blitt en snill stemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

😲 hva var det da?

Det var selbuskinke. Mye farligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden):

Det var selbuskinke. Mye farligere. 

😲  høres ikke bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
lurven skrev (8 timer siden):

Episode 11

Siden @-Missi- misset selve nakenravet tok @Entern og @TheHairyToothfairy på seg oppgaven med å nakenrave litt for henne å bussturen hjem. Det var så drøyt at @Frøkenfryden satte hytteost i halsen.

Heldigvis var @Dr. A. Kula med på bussen, han lagde to små luftehull i halsen hennes slik at hun fikk puste.

Plutselig fikk @Entern øye på to store pupper i horisonten, det er @Kate Upton sa han, han har jo radar for sånne ting.

Bussen stoppet og tok henne med,hun hadde en Øl i hver hånd og hadde nettopp vært på fotballkamp.

I mellomtiden var @AthenaRavenLuna å besøkte @Cid på sykehuset.

Hun gråt å ba han om tilgivelse og spurte om han ville komme å bo hos henne igjen  og lovet å ikke lenke han fast og tvangsfore han.

Hun var jo blitt en snill stemor

Var jeg nå det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
AthenaRavenLuna skrev (28 minutter siden):

Var jeg nå det :lur:

🤫 alt blir avslørt i neste episode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

🤫 alt blir avslørt i neste episode...

Da er jeg langt langt vekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Cid skrev (3 minutter siden):

Da er jeg langt langt vekke..

Spoiler: du kommer deg ikke vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Episode 12

Endelig parkerte @TheHairyToothfairy bussen og alle gikk tilbake til sine normale liv, @Frøkenfryden var tilbake for å krympe hjerner blant annet.

@Fløff skal bruke uken til å finne nye dildoer og prøve å holde seg unna sylta folk.

Mens @Kate Upton skal bruke uka til å drikke whisky og høre på Mötley crue og sånn.

I mellomtiden lå @Kvakkekyllingen i fosterstilling et annet sted i landet.

@AthenaRavenLuna tok med seg @Cid hjem til grotten sin, der hun tvangsforet han enda verre enn før. Og hun tvang han i tillegg til å se på Odd kamper.

Hun hadde fullført transformasjonen sin til å bli scarlet witch og var nå ondere enn noen gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 13. 

13 er et skummelt tall sa @AthenaRavenLuna, det hviler mye skummelt over slikt et siffer. Jeg lukter ikke lunta, sier @Cid, han sitter nå der og sniffer. 

Mens @Kate Upton bare; tallmagi er jo bare vas, drikk wishkey med meg, ikke hør på slikt fjas! 
@Entern synd det var en dødsgod ide, han var jo nyss restituert fra fredagens oppkast i bidé. 

@Kvakkekyllingen Var nydusjet i mannens kabinett av plast, hun manglet bad men holdt fisken sin fast. Måtte alltid være klar for nytt nakenrave med sosial prat, og nå hadde hun også øvd inn en spagat!

@TheHairyToothfairy kom hårløst kjørende med en ny russebuss til gjengen, han orket ikke se mer barne-tv med drengen. 

I mellomtiden tok @Fløff det rolig og nipper til en iskaffe, hun orket ikke rave, foretrakk å daffe.

@GeitisVille egentlig også drikke kaffe, men så kom russebussen, og hun kjente at dette kan klaffe. Hadde levd snilt for lenge, vasket hus og levde etter regimer så strenge, hun hev seg med i siste liten, og lurte også med @Titania som egentlig var helgesliten.

Samtidig i en skog langt borte…..

 satt @Frøkenfryden på ryggen til @lurven i en bæremeis. Hun hadde spist mye kake i går og var redd det gikk skeis. @lurventrodde hun hadde levd på bare hytteost, og gledet seg til god niste med grove muffins med eplemost.

Hun ropte hei, jeg ser en @Hoppetaujenta, men det var bare @Cid som satt og venta. Han tenkte @lurventrengte støttekontakt på tur. Tilfelle @Frøkenfrydenskulle bli muggen og sur (av all kvargen inni seg). 
 

@-Missi- lurte på hvorfor denne episoden er på rim, 

men det kan være noen avspaserer for å dyrke KGs dreamteam.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (50 minutter siden):

Episode 12

Endelig parkerte @TheHairyToothfairy bussen og alle gikk tilbake til sine normale liv, @Frøkenfryden var tilbake for å krympe hjerner blant annet.

@Fløff skal bruke uken til å finne nye dildoer og prøve å holde seg unna sylta folk.

Mens @Kate Upton skal bruke uka til å drikke whisky og høre på Mötley crue og sånn.

I mellomtiden lå @Kvakkekyllingen i fosterstilling et annet sted i landet.

@AthenaRavenLuna tok med seg @Cid hjem til grotten sin, der hun tvangsforet han enda verre enn før. Og hun tvang han i tillegg til å se på Odd kamper.

Hun hadde fullført transformasjonen sin til å bli scarlet witch og var nå ondere enn noen gang.

 

😃👍🏻😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg burde ergo ta meg en tur til frisøren

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Episode 13. 

13 er et skummelt tall sa @AthenaRavenLuna, det hviler mye skummelt over slikt et siffer. Jeg lukter ikke lunta, sier @Cid, han sitter nå der og sniffer. 

Mens @Kate Upton bare; tallmagi er jo bare vas, drikk wishkey med meg, ikke hør på slikt fjas! 
@Entern synd det var en dødsgod ide, han var jo nyss restituert fra fredagens oppkast i bidé. 

@Kvakkekyllingen Var nydusjet i mannens kabinett av plast, hun manglet bad men holdt fisken sin fast. Måtte alltid være klar for nytt nakenrave med sosial prat, og nå hadde hun også øvd inn en spagat!

@TheHairyToothfairy kom hårløst kjørende med en ny russebuss til gjengen, han orket ikke se mer barne-tv med drengen. 

I mellomtiden tok @Fløff det rolig og nipper til en iskaffe, hun orket ikke rave, foretrakk å daffe.

@GeitisVille egentlig også drikke kaffe, men så kom russebussen, og hun kjente at dette kan klaffe. Hadde levd snilt for lenge, vasket hus og levde etter regimer så strenge, hun hev seg med i siste liten, og lurte også med @Titania som egentlig var helgesliten.

Samtidig i en skog langt borte…..

 satt @Frøkenfryden på ryggen til @lurven i en bæremeis. Hun hadde spist mye kake i går og var redd det gikk skeis. @lurventrodde hun hadde levd på bare hytteost, og gledet seg til god niste med grove muffins med eplemost.

Hun ropte hei, jeg ser en @Hoppetaujenta, men det var bare @Cid som satt og venta. Han tenkte @lurventrengte støttekontakt på tur. Tilfelle @Frøkenfrydenskulle bli muggen og sur (av all kvargen inni seg). 
 

@-Missi- lurte på hvorfor denne episoden er på rim, 

men det kan være noen avspaserer for å dyrke KGs dreamteam.

 

Oi oi oi. I dag er du god. Historie på rim og greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 minutter siden):

Oi oi oi. I dag er du god. Historie på rim og greier

Takk😁 jeg lovde jo komme sterkt tilbake. Tar dette som min terapi mot sorg og kakeorgie😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...