Boetica Skrevet 5 timer siden #30941 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (Akkurat nå): Merkelig nok så fortalte hun den aldri til meg...Syns det var så rart navn så trodde det var bare noe hun fant på 😂. Jeg har lest boka om Dankert-Anna to ganger 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #30942 Del Skrevet 4 timer siden Boetica skrev (19 minutter siden): Jeg har lest boka om Dankert-Anna to ganger 😂 Er det ekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #30943 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Boetica skrev (54 minutter siden): Jeg har lest boka om Dankert-Anna to ganger 😂 Jeg har prøvd å få tak i den uten hell 😂. Den er ikke lett å oppdrive... Endret 4 timer siden av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 4 timer siden #30944 Del Skrevet 4 timer siden Boetica skrev (52 minutter siden): Ja 🙈og nå får jeg det ikke bort. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4 timer siden #30945 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (39 minutter siden): Er det ekte? Ja dette er en sann historie om et beinhardt liv i Finnmark under krigen. Hun fødte ungene sine alene, tok seg en kopp brennevin med pepper i, og jobbet videre… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4 timer siden #30946 Del Skrevet 4 timer siden Irak skrev (25 minutter siden): Jeg har prøvd å få tak i den uten hell 😂. Den er ikke lett å oppdrive... Prøv biblioteket. De bruker å ha sånne bøker i kjellermagasinet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #30947 Del Skrevet 4 timer siden Boetica skrev (9 minutter siden): Ja dette er en sann historie om et beinhardt liv i Finnmark under krigen. Hun fødte ungene sine alene, tok seg en kopp brennevin med pepper i, og jobbet videre… Lever hun eller er bildet fra 70 tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 4 timer siden #30948 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Lever hun eller er bildet fra 70 tallet? Bildet er fra 70-tallet. Hun ble intervjuet av en journalist i Hjemmet, og så ble det bok av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #30949 Del Skrevet 3 timer siden Boetica skrev (15 minutter siden): Bildet er fra 70-tallet. Hun ble intervjuet av en journalist i Hjemmet, og så ble det bok av det. Hun lever ikke nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #30950 Del Skrevet 3 timer siden Boetica skrev (25 minutter siden): Prøv biblioteket. De bruker å ha sånne bøker i kjellermagasinet. Takk for tipset 👌. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3 timer siden #30951 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (46 minutter siden): Hun lever ikke nå? Nei hun døde for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #30952 Del Skrevet 2 timer siden Irak skrev (8 timer siden): Det er han her 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #30953 Del Skrevet 2 timer siden Boetica skrev (26 minutter siden): Nei hun døde for mange år siden. Ville hun vært sånn over 100 nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 2 timer siden #30954 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (15 timer siden): Hvis kg brukerne var et pålegg. @TheHairyToothfairy Skagensalat. @Frøkenfryden Apetina Original White Cheese. @Titania Stjernebacon. @Fighter83 Rekesalat. @Maskinfører Kalkunkorv. @Polly Ester Ansjosfilet. @powerpuffen Rømmesild. @MarianneE Ribberull. @Lur Venn Fleskepølse. @Cid Soft Flora - Lett. @KnekkeBørre Dansk Greddost. @MegJa Majones. @SVK Servelat. @Ane Rikke Nugatti. @Hoppetaujenta Syltetøy. @FrankDrebin 2 1/2 Spekeskalker. @Peanut Mestersalami. @Sola de Pepperoni. @Ford3000 HaPå. @Disney Adult Trønderfår. @Irak Selbu Blå. @Boetica Polarkaviar. @jukkapalme Waldorfsalat. @Freyja Valkyrie Hamburgerrygg. @Gladikaffe Fårepølse. @Perine Grønnsakspålegg Avakado. Hahaha! Takk! Nå lo jeg høyt her, så utrolig bra ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 1 time siden #30955 Del Skrevet 1 time siden Jeg er imponert over fantasien deres, @Lur Venn og @Cid! 😂😂😂 (eller, kanskje det ikke er fantasi? Hmmmm….) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #30956 Del Skrevet 1 time siden Ane Rikke skrev (Akkurat nå): Jeg er imponert over fantasien deres, @Lur Venn og @Cid! 😂😂😂 (eller, kanskje det ikke er fantasi? Hmmmm….) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 54 minutter siden #30957 Del Skrevet 54 minutter siden Cid skrev (1 time siden): Ville hun vært sånn over 100 nå? Hakke peiling 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå