Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2024 #29601 Del Skrevet 8. mars 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kunne fort vært men litt mer.. norsk og traust😂 Synes ikke det er veldig traust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2024 #29602 Del Skrevet 8. mars 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Per Inge kan være stødig han da! 👍 bedre enn Remi Ronny f eks🤠 Remi Ronny sitter i fengsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mars 2024 #29603 Del Skrevet 8. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (57 minutter siden): Den Carina typen er jeg i vert fall ikke 😬 Carina er en dame på 40+ med bein i nesa, som Kan virke litt krass, men hun er hard utenpå og myk inni. Jeg har forøvrig ligget med en carina , men det er mange år siden altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. mars 2024 #29604 Del Skrevet 8. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Sosiopatenes ekte navn har blitt lekket, av en utro tjener @Lurven Per Inge. @SVK Karl Fredrik @TheHairyToothfairy Konrad @Ciaran og Ciara Hans og Grete @Maskinfører Nils Kåre @Hoppetaujenta Henriette @Cid Knut @Peanut Martine @Frøkenfryden Beate @Gladikaffe Merethe og @Ford3000 Frida Bertine. Den utro tjeneren må ha vært på fylla. Drukket noe 69-prosenter meget hardt. Hehe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. mars 2024 #29605 Del Skrevet 8. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Sosiopatenes ekte navn har blitt lekket, av en utro tjener @Lurven Per Inge. @SVK Karl Fredrik @TheHairyToothfairy Konrad @Ciaran og Ciara Hans og Grete @Maskinfører Nils Kåre @Hoppetaujenta Henriette @Cid Knut @Peanut Martine @Frøkenfryden Beate @Gladikaffe Merethe og @Ford3000 Frida Bertine. Dessuten... Sikker på at du hørte rett? Kan ha vært en utro fristerinne du har hørt det av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8. mars 2024 #29606 Del Skrevet 8. mars 2024 2 hours ago, Freyja Valkyrie said: Sosiopatenes ekte navn har blitt lekket, av en utro tjener @Lurven Per Inge. @SVK Karl Fredrik @TheHairyToothfairy Konrad @Ciaran og Ciara Hans og Grete @Maskinfører Nils Kåre @Hoppetaujenta Henriette @Cid Knut @Peanut Martine @Frøkenfryden Beate @Gladikaffe Merethe og @Ford3000 Frida Bertine. Martine ja, hun var en særdeles ufin jente mot Peanut på ungdomsskolen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars 2024 #29607 Del Skrevet 9. mars 2024 Peanut skrev (1 time siden): Martine ja, hun var en særdeles ufin jente mot Peanut på ungdomsskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 9. mars 2024 #29608 Del Skrevet 9. mars 2024 Peanut skrev (2 timer siden): Martine ja, hun var en særdeles ufin jente mot Peanut på ungdomsskolen Merethe oppførte seg som et troll mot Gladikaffe på barneskolen 🧌✌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars 2024 #29609 Del Skrevet 9. mars 2024 Gladikaffe skrev (1 minutt siden): Merethe oppførte seg som et troll mot Gladikaffe på barneskolen 🧌✌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mars 2024 #29610 Del Skrevet 9. mars 2024 Lurven skrev (9 timer siden): Remi Ronny sitter i fengsel Da drar han mye damer i alle fall🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. mars 2024 #29611 Del Skrevet 9. mars 2024 Peanut skrev (9 timer siden): Martine ja, hun var en særdeles ufin jente mot Peanut på ungdomsskolen Gladikaffe skrev (6 timer siden): Merethe oppførte seg som et troll mot Gladikaffe på barneskolen 🧌✌🏻 Unnskyld ♥️Jeg kunne ikke vite det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2024 #29612 Del Skrevet 9. mars 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Da drar han mye damer i alle fall🤠 Ja, men det er stort sett Laila og Birgitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. mars 2024 #29613 Del Skrevet 9. mars 2024 Episode 779 Kosekveld @TheHairyToothfairy hadde jobbet uhorvelig mye I det siste og så frem til en Kosekveld hjemme Han slengte seg ned i den nye @Polly Ester sofaen sin, @Boetica var i ferd med å visne i vindueskarmen, han kikket bort på den, @Ane Rikke hva jeg skal gjøre med deg @Kruset var fylt opp med @Cider, og på bordet foran han sto det en skål med @Peanutter og et rør med @Pringles dynket i @jukkapalmeolje Han la seg på magen med laptoppen foran seg, rompa stakk litt opp, men det fikk så være, nå skulle han være keyboard warrior på det mørke nettet, @CAPS LOCK style . Han endte i stedet opp med å se på søte @Rosakatte videoer Nå koser jeg meg sa han, og lagde kose og smattelyder ... Han våknet brått, @Sola de var i ferd med å gå ned på @Kveldshimmelen. Der ringte på døra, det var naboen @AliceNextDoor , hun hadde med seg Kjell s. Berg Jeg vet jo at du er @Gladikaffe sa hun , og du må ikke spise så mye godis, du får @Baktus i tenna Han satte på en film, det var @SVK Synes han ser litt @Lurven ut, sa @Frøkenfryden, hun var kommet på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. mars 2024 #29614 Del Skrevet 9. mars 2024 1 hour ago, Freyja Valkyrie said: Unnskyld ♥️Jeg kunne ikke vite det. Jeg vet da jo det. Null stress 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. mars 2024 #29615 Del Skrevet 9. mars 2024 25 minutter siden, Lurven said: Episode 779 Kosekveld @TheHairyToothfairy hadde jobbet uhorvelig mye I det siste og så frem til en Kosekveld hjemme Han slengte seg ned i den nye @Polly Ester sofaen sin, @Boetica var i ferd med å visne i vindueskarmen, han kikket bort på den, @Ane Rikke hva jeg skal gjøre med deg @Kruset var fylt opp med @Cider, og på bordet foran han sto det en skål med @Peanutter og et rør med @Pringles dynket i @jukkapalmeolje Han la seg på magen med laptoppen foran seg, rompa stakk litt opp, men det fikk så være, nå skulle han være keyboard warrior på det mørke nettet, @CAPS LOCK style . Han endte i stedet opp med å se på søte @Rosakatte videoer Nå koser jeg meg sa han, og lagde kose og smattelyder ... Han våknet brått, @Sola de var i ferd med å gå ned på @Kveldshimmelen. Der ringte på døra, det var naboen @AliceNextDoor , hun hadde med seg Kjell s. Berg Jeg vet jo at du er @Gladikaffe sa hun , og du må ikke spise så mye godis, du får @Baktus i tenna Han satte på en film, det var @SVK Synes han ser litt @Lurven ut, sa @Frøkenfryden, hun var kommet på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mars 2024 #29616 Del Skrevet 9. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (15 timer siden): Sosiopatenes ekte navn har blitt lekket, av en utro tjener @Lurven Per Inge. @SVK Karl Fredrik @TheHairyToothfairy Konrad @Ciaran og Ciara Hans og Grete @Maskinfører Nils Kåre @Hoppetaujenta Henriette @Cid Knut @Peanut Martine @Frøkenfryden Beate @Gladikaffe Merethe og @Ford3000 Frida Bertine. Mitt ekte navn er Klut Arild Hareide. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mars 2024 #29617 Del Skrevet 9. mars 2024 Lurven skrev (13 timer siden): Remi Ronny sitter i fengsel Hvem er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars 2024 #29618 Del Skrevet 9. mars 2024 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 779 Kosekveld @TheHairyToothfairy hadde jobbet uhorvelig mye I det siste og så frem til en Kosekveld hjemme Han slengte seg ned i den nye @Polly Ester sofaen sin, @Boetica var i ferd med å visne i vindueskarmen, han kikket bort på den, @Ane Rikke hva jeg skal gjøre med deg @Kruset var fylt opp med @Cider, og på bordet foran han sto det en skål med @Peanutter og et rør med @Pringles dynket i @jukkapalmeolje Han la seg på magen med laptoppen foran seg, rompa stakk litt opp, men det fikk så være, nå skulle han være keyboard warrior på det mørke nettet, @CAPS LOCK style . Han endte i stedet opp med å se på søte @Rosakatte videoer Nå koser jeg meg sa han, og lagde kose og smattelyder ... Han våknet brått, @Sola de var i ferd med å gå ned på @Kveldshimmelen. Der ringte på døra, det var naboen @AliceNextDoor , hun hadde med seg Kjell s. Berg Jeg vet jo at du er @Gladikaffe sa hun , og du må ikke spise så mye godis, du får @Baktus i tenna Han satte på en film, det var @SVK Synes han ser litt @Lurven ut, sa @Frøkenfryden, hun var kommet på besøk Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mars 2024 #29619 Del Skrevet 9. mars 2024 Lurven skrev (6 timer siden): Episode 779 Kosekveld @TheHairyToothfairy hadde jobbet uhorvelig mye I det siste og så frem til en Kosekveld hjemme Han slengte seg ned i den nye @Polly Ester sofaen sin, @Boetica var i ferd med å visne i vindueskarmen, han kikket bort på den, @Ane Rikke hva jeg skal gjøre med deg @Kruset var fylt opp med @Cider, og på bordet foran han sto det en skål med @Peanutter og et rør med @Pringles dynket i @jukkapalmeolje Han la seg på magen med laptoppen foran seg, rompa stakk litt opp, men det fikk så være, nå skulle han være keyboard warrior på det mørke nettet, @CAPS LOCK style . Han endte i stedet opp med å se på søte @Rosakatte videoer Nå koser jeg meg sa han, og lagde kose og smattelyder ... Han våknet brått, @Sola de var i ferd med å gå ned på @Kveldshimmelen. Der ringte på døra, det var naboen @AliceNextDoor , hun hadde med seg Kjell s. Berg Jeg vet jo at du er @Gladikaffe sa hun , og du må ikke spise så mye godis, du får @Baktus i tenna Han satte på en film, det var @SVK Synes han ser litt @Lurven ut, sa @Frøkenfryden, hun var kommet på besøk Haha, så det for meg😃😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mars 2024 #29620 Del Skrevet 9. mars 2024 Lurven skrev (11 timer siden): Episode 779 Kosekveld @TheHairyToothfairy hadde jobbet uhorvelig mye I det siste og så frem til en Kosekveld hjemme Han slengte seg ned i den nye @Polly Ester sofaen sin, @Boetica var i ferd med å visne i vindueskarmen, han kikket bort på den, @Ane Rikke hva jeg skal gjøre med deg @Kruset var fylt opp med @Cider, og på bordet foran han sto det en skål med @Peanutter og et rør med @Pringles dynket i @jukkapalmeolje Han la seg på magen med laptoppen foran seg, rompa stakk litt opp, men det fikk så være, nå skulle han være keyboard warrior på det mørke nettet, @CAPS LOCK style . Han endte i stedet opp med å se på søte @Rosakatte videoer Nå koser jeg meg sa han, og lagde kose og smattelyder ... Han våknet brått, @Sola de var i ferd med å gå ned på @Kveldshimmelen. Der ringte på døra, det var naboen @AliceNextDoor , hun hadde med seg Kjell s. Berg Jeg vet jo at du er @Gladikaffe sa hun , og du må ikke spise så mye godis, du får @Baktus i tenna Han satte på en film, det var @SVK Synes han ser litt @Lurven ut, sa @Frøkenfryden, hun var kommet på besøk Jeg elsker hvordan du relaterer til ting jeg har raget over på Facebook, tenk å fremstille meg som smatter! Bommer litt på kaffe og pringler da, men skitt au. Takk for en fin "hjemme hos"-artikkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå