Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Boetica skrev (25 minutter siden):

:sjokkert: 

Åå jeg tenker film.😂😂😂 «Hjelp, det regner julecocker».

«Tre julecocker til Askepott»😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

:danser:Fredagsspesialsåpe.:danser:

Hvordan kan man se på sosiopraternes liv at det er fredag?

@Cid lager opp 69 porsjoner pizza uten ost som han kan ha fersk i kveld, men som blir mer tvilsom utover i uka.. litt som ham selv.

@Titania ber om gruppesexrabatt på bussen😲! (Neida, dette er bare en illustrasjon av meg på fredager:nigo:)

Hun vil be om technicks and chill men turte ikke så hun laget heller pizza og slo på spotifylista med lyden av bankterminaler som virker som en drøm. 

@Athena Freyja Lagde seg kotelett med salat, ris og saus og så på plakaten av Jarle Bernhoft, og hørte på «enjoy the silence med Depeche mode. Og tenkte at det egentlig var godt Jarle var på plakat. Da var han pen, men stille. 

@Hoppetaujenta tok i mot ODA på døra med et forventningsfullt smil. Det var 4 bokser is i posen, hun hadde hatt godte-og snoppstopp (uuups.. Fryden på en fredag igjen:nigo:) nei snope-stopp i 4 dager og det var nok! Hun rev alle lokkene av isene, og trampet på potetgullposen og strødde den knuste chipsen over. Mens hun sa føkk juletradisjoner og slo på Rammstein. 

@jukkapalme tørket omstendelig av palmeoljen på kokosnussene som @Lurven alltid skulle søle de til med i såpa her. «Jeg trenger riktig såpe slik som @Sola de har», sukker hun. Heldigvis kom @TheHairyToothfairy til unnsetning. «Denne tar alt»,  sa han og holdt frem karosserirensen» Med et mysisk fredagssmil hun ikke helt rakk tyde..  Men han hadde rett. Oljen forsvant og nüssene klasket igjen mot hverandre med et hardt «klunk!» slik hun likte det på fredager. Glatte kokosnüsser er ikke noe særlig, sa hun. 

@Lurven dreit i om det var glatt eller klunkete så lenge det var fredag og kokosnüsser var i rommet.

@Boetica latet på KG som om hun kjøpte en liten lekker konfekteske for å nyte, litt @Frøkenfryden-style. Men hadde egentlig kjøpt 5 ferdigstappa fulle julesokker på Europris som hun ikke skulle gi et eneste barn men mumse selv 

@Kvakky hørte om julesokkene til @Boetica og mimret om de dager da det var fredagsrave med @Lurven og en sokk. (De som vet, vet). Men kom på at julesokkene nok ble i største laget for @Lurven så var nok bedre å ta de med hjem til @Kokeplate..

@KnekkeBørre hadde høy sigarføring, skjorte på og et tørkle i halsen, han skulle på fredagsvift. På fancy matsted og ta bilder til KG og imponere @Frøkenfryden med lekre retter.. men han snudde i det han var på vei ut. Han visste bedre enn å forsøke å innynde seg hos kuvertsmørpiker. Han jekket opp 4 pils, bestilte en pizza og ba @Adobyen komme over i stedet. Han kom, med brød til frokost under armen. «Nybakt morrabrød», knegget han. Og krevde overnatting på sofaen, taxi var så dyrt!! Og @Ford3000 nekta hente ham med traktoren også!

For på fredager likte @Ford3000 late som om hun og beveren var med i norske talenter og at dommerne skrøt av fingerferdighetene med girstanga.. .. eller no’ sånt😁

@CAPS LOCK myste gjennom ruta og hørte ungdom med klirrende flasker.. på vei til fest.. han visste det var mye glass å samle på stranda i morgen.. 🥺 Fredag var ikke en bra dag med tanke på rene strender..

@Ciaran og Ciara tulleringte burger king og ba om en twin whopper med double cheeeese. Pleeeaaase!
Burger King slang på røret.  Så lagde de seg sin egen snitzel med pomfri i stedet. 

@MarianneE Svingte seg på kjøkkenet med ekstra flott taco. Julehandelen var i gang i butikken og fet julebonus var i vente. Og så ville hun imponere Husets herre som hun hadde vært gift med like mange år som det er maiskorn i boksen, tenkte hun.

@Peanut Lakket neglene med sirlig med skrift.. Føkk Jodel, stod det. Hun håpet de der inne havnet i skjedekollisjon…

Nydelig spesial! ❤️

Og skremmende treffende.

Jeg avvlyste absolutt reservasjonen på KöD, og kjøpte øl istedet. Årsaken var som nevnt frykten for @Frøkenfryden og hennes sjeleknusende kommentarer. 

Fullstendig korrekt sitter jeg i Hefner-slåbrokken min, med silketørkle knyttet rundt halsen og tøfler i flotteste bøffelfitteleppeskinn. 

@Adobyen er hjertelig velkommen til overnatting. Han skal slippe sofa. Vi har selfølgelig gjesteværelse.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (10 minutter siden):

Åå jeg tenker film.😂😂😂 «Hjelp, det regner julecocker».

«Tre julecocker til Askepott»😆

Da blir hun glad 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Nydelig spesial! ❤️

Og skremmende treffende.

Jeg avvlyste absolutt reservasjonen på KöD, og kjøpte øl istedet. Årsaken var som nevnt frykten for @Frøkenfryden og hennes sjeleknusende kommentarer. 

Fullstendig korrekt sitter jeg i Hefner-slåbrokken min, med silketørkle knyttet rundt halsen og tøfler i flotteste bøffelfitteleppeskinn. 

@Adobyen er hjertelig velkommen til overnatting. Han skal slippe sofa. Vi har selfølgelig gjesteværelse.

Ååå da blir @Adobyen glad!!😁

Bøffelfitteleppeskinn.😂 Føler @Ford3000 kunne sagt noe klokt om det! 

jeg har aldri vært på Köd🙁😲

Men i morgen skal jeg ut og flotte meg. Men menyen er skummel ser jeg😳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (2 minutter siden):

Da blir hun glad 

Ja!

og hun er jo så flink å ri!😁

oi… nei nå Fryden😳😲

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

Nydelig spesial! ❤️

Og skremmende treffende.

Takk forresten. 🥰

Det sto mellom å drikke champagne og skrive såpe. 
..jævla nye fittekostholdsråd😞

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (46 minutter siden):

:duskedame: 
Takk! 

Husk ost og rømme! Eller no sånt:briller2:

Noe av det viktigste på tacoen!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Kan du spille på panfløyta til @Frøkenfryden?

Frøkenfryden skrev (57 minutter siden):

Haha du kom før meg. Måtte spise suppa mi. 
Jeg tenkte å høre om hun vill spille vakkert på harpen min .. og munnspillet ditt🥳

Kan spille på ethvert instrument, SÅ musikalsk er jeg! Fingreteknikken min er upåklagelig! 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...