Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #261 Skrevet 6. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Snart tom for ideer, håper dere gir enda mer av dere selv fremover, trenger stoff til nye episoder Jeg gir jernet snart.. hold ut folks! 👍
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #262 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): Og så klappet hun til meg 😂😂😂
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #263 Skrevet 7. mai 2022 Episode 10! Dagen etter en svært vellykket nakenrave. Ingen ble gravide denne gangen takket være peniskremene til @AthenaRavenLuna og kondomene og dildoene til @Fløff @Entern prøvde å imponere damene ved å skrive løkkeskrift med piggen sin men likevel fikk han ikke brakt genene videre denne kvelden. @Frøkenfryden sto for det meste å observerte de andre, hun letet etter stoff til den nye boken sin: naken utvendig,naken innvendig. @Kvakkekyllingen brukte mesteparten av tiden til å stirre på bleike neser som sto tett opp. Omsider var det tid for avreise til sydligere strøk igjen. @Frøkenfryden hadde med lidenskapelig hytteost, og @TheHairyToothfairy hadde med 14 ulike typer ketsjup som vi skulle kose oss med på turen hjem Akkurat i det vi skulle dra dukket @-Missi- opp i taxi og utbrøt: æ jæ for seint ute?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #264 Skrevet 7. mai 2022 (endret) lurven skrev (37 minutter siden): Episode 10! Dagen etter en svært vellykket nakenrave. Ingen ble gravide denne gangen takket være peniskremene til @AthenaRavenLuna og kondomene og dildoene til @Fløff @Entern prøvde å imponere damene ved å skrive løkkeskrift med piggen sin men likevel fikk han ikke brakt genene videre denne kvelden. @Frøkenfryden sto for det meste å observerte de andre, hun letet etter stoff til den nye boken sin: naken utvendig,naken innvendig. @Kvakkekyllingen brukte mesteparten av tiden til å stirre på bleike neser som sto tett opp. Omsider var det tid for avreise til sydligere strøk igjen. @Frøkenfryden hadde med lidenskapelig hytteost, og @TheHairyToothfairy hadde med 14 ulike typer ketsjup som vi skulle kose oss med på turen hjem Akkurat i det vi skulle dra dukket @-Missi- opp i taxi og utbrøt: æ jæ for seint ute? Ååå nå ble det gøy pause!! Følte meg truffet🙈Takk😃😃😂😂 Endret 7. mai 2022 av Frøkenfryden
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #265 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ååå nå ble det gøy pause!! Følte meg truffet🙈Takk😃😃😂😂 Pauseunderholdning. Er arbeidsdagen snart ferdig?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #266 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Pauseunderholdning. Er arbeidsdagen snart ferdig? Ja!! Heldige meg😃. Trengte det eehm… nei, tror den blir lang. Mulig Mann må være litt foreldeunderholder noen timer her.. Takk som spør🙂👍🏻
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #267 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Ja!! Heldige meg😃. Trengte det eehm… nei, tror den blir lang. Mulig Mann må være litt foreldeunderholder noen timer her.. Takk som spør🙂👍🏻 Får du avspasering neste uke da? Slik at du kan være litt sammen med foreldrene dine
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #268 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 10! Dagen etter en svært vellykket nakenrave. Ingen ble gravide denne gangen takket være peniskremene til @AthenaRavenLuna og kondomene og dildoene til @Fløff @Entern prøvde å imponere damene ved å skrive løkkeskrift med piggen sin men likevel fikk han ikke brakt genene videre denne kvelden. @Frøkenfryden sto for det meste å observerte de andre, hun letet etter stoff til den nye boken sin: naken utvendig,naken innvendig. @Kvakkekyllingen brukte mesteparten av tiden til å stirre på bleike neser som sto tett opp. Omsider var det tid for avreise til sydligere strøk igjen. @Frøkenfryden hadde med lidenskapelig hytteost, og @TheHairyToothfairy hadde med 14 ulike typer ketsjup som vi skulle kose oss med på turen hjem Akkurat i det vi skulle dra dukket @-Missi- opp i taxi og utbrøt: æ jæ for seint ute? Så mange neser!! Mon tro hvorfor de er så bleke og står rett opp 🤔🤔 Hvilken ketchup vant kåringen forresten??
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #269 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 10! Dagen etter en svært vellykket nakenrave. Ingen ble gravide denne gangen takket være peniskremene til @AthenaRavenLuna og kondomene og dildoene til @Fløff @Entern prøvde å imponere damene ved å skrive løkkeskrift med piggen sin men likevel fikk han ikke brakt genene videre denne kvelden. @Frøkenfryden sto for det meste å observerte de andre, hun letet etter stoff til den nye boken sin: naken utvendig,naken innvendig. @Kvakkekyllingen brukte mesteparten av tiden til å stirre på bleike neser som sto tett opp. Omsider var det tid for avreise til sydligere strøk igjen. @Frøkenfryden hadde med lidenskapelig hytteost, og @TheHairyToothfairy hadde med 14 ulike typer ketsjup som vi skulle kose oss med på turen hjem Akkurat i det vi skulle dra dukket @-Missi- opp i taxi og utbrøt: æ jæ for seint ute? Hvor var Cid?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #270 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (28 minutter siden): Får du avspasering neste uke da? Slik at du kan være litt sammen med foreldrene dine Mandag😃👍🏻
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #271 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (39 minutter siden): Hvor var Cid? På sykehuset, etter å ha blitt banka av @Frøkenfryden
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #272 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): På sykehuset, etter å ha blitt banka av @Frøkenfryden Var verdt det da 🤕
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #273 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): På sykehuset, etter å ha blitt banka av @Frøkenfryden 😮 blitt så stressa at jeg utagerer😮😆
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #275 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (2 timer siden): Var verdt det da 🤕 😂😂😂 Håper sykepleierne er greie med deg🤪
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #276 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😂😂😂 Håper sykepleierne er greie med deg🤪 Nei fordi de kjenner visstnok deg og satt ikke pris på stuntet mitt 🥺
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #278 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): 🏃♂️ Hvor mange mil har du sprunget tilsammen i dag? 😆😁
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #279 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Hvor mange mil har du sprunget tilsammen i dag? 😆😁 10.000
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #280 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): 10.000 😱 Det er jo flere mil enn skrittene jeg har gått i dag 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå