Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

lurven skrev (1 time siden):

Snart tom for ideer, håper dere gir enda mer av dere selv fremover, trenger stoff til nye episoder

Jeg gir jernet snart.. hold ut folks! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 time siden):

Og så klappet hun til meg :scorpis:

😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Episode 10!

Dagen etter en svært vellykket nakenrave.

Ingen ble gravide denne gangen takket være peniskremene til @AthenaRavenLuna og kondomene og dildoene til @Fløff

@Entern prøvde å imponere damene ved å skrive løkkeskrift med piggen  sin men likevel fikk han ikke brakt genene videre denne kvelden.

@Frøkenfryden sto for det meste å observerte de andre, hun letet etter stoff til den nye boken sin: naken utvendig,naken innvendig.

@Kvakkekyllingen brukte mesteparten av tiden til å stirre på bleike neser som sto tett opp.

Omsider var det tid for avreise til sydligere strøk igjen.

@Frøkenfryden hadde med lidenskapelig hytteost, og @TheHairyToothfairy hadde med 14 ulike typer ketsjup som vi skulle kose oss med på turen hjem

Akkurat i det vi skulle dra dukket @-Missi- opp i taxi og utbrøt: æ jæ for seint ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (37 minutter siden):

Episode 10!

Ingen ble gravide denne gangen takket være peniskremene til @AthenaRavenLuna og kondomene og dildoene til @Fløff

@Entern prøvde å imponere damene ved å skrive løkkeskrift med piggen  sin men likevel fikk han ikke brakt genene videre denne kvelden.

@Frøkenfryden sto for det meste å observerte de andre, hun letet etter stoff til den nye boken sin: naken utvendig,naken innvendig.

@Kvakkekyllingen brukte mesteparten av tiden til å stirre på bleike neser som sto tett opp.

@Frøkenfryden hadde med lidenskapelig hytteost, og @TheHairyToothfairy hadde med 14 ulike typer ketsjup som vi skulle kose oss med på turen hjem

Akkurat i det vi skulle dra dukket @-Missi- opp i taxi og utbrøt: æ jæ for seint ute?

Ååå nå ble det gøy pause!! Følte meg truffet🙈Takk😃😃😂😂

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Ååå nå ble det gøy pause!! Følte meg truffet🙈Takk😃😃😂😂

Pauseunderholdning.

Er arbeidsdagen snart ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (7 minutter siden):

Pauseunderholdning.

Er arbeidsdagen snart ferdig?

Ja!! Heldige meg😃. Trengte det

eehm… nei, tror den blir lang. Mulig Mann må være litt foreldeunderholder noen timer her.. Takk som spør🙂👍🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Ja!! Heldige meg😃. Trengte det

eehm… nei, tror den blir lang. Mulig Mann må være litt foreldeunderholder noen timer her.. Takk som spør🙂👍🏻 

Får du avspasering neste uke da? Slik at du kan være litt sammen med foreldrene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Episode 10!

Så mange neser!! Mon tro hvorfor de er så bleke og står rett opp 🤔🤔

Hvilken ketchup vant kåringen forresten?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 10!

Hvor var Cid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (28 minutter siden):

Får du avspasering neste uke da? Slik at du kan være litt sammen med foreldrene dine

Mandag😃👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sykehuset, etter å ha blitt banka av @Frøkenfryden

😮 blitt så stressa at jeg utagerer😮😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 timer siden):

Var verdt det da :) 🤕

😂😂😂 Håper sykepleierne er greie med deg🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

😂😂😂 Håper sykepleierne er greie med deg🤪

Nei fordi de kjenner visstnok deg og satt ikke pris på stuntet mitt 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (1 time siden):

🏃‍♂️

Hvor mange mil har du sprunget tilsammen i dag? 😆😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden):

Hvor mange mil har du sprunget tilsammen i dag? 😆😁

10.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Cid skrev (Akkurat nå):

10.000

😱 Det er jo flere mil enn skrittene jeg har gått i dag 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...