Ford3000 Skrevet 2. november 2023 #27781 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): Episode 693 Androgyn aroma @Ciaran og Ciara inviterte til middag i kjelleren sin, de hadde laget velduftende lutefisk som de hadde fisket rett fra bryggen. De satt og hamret på tastaturet med de såre fingrene sine mens de ventet på sosiopratene. @KnekkeBørre kom tidlig som han pleide å gjøre på alle livets arenaer.han hadde tatt med seg flatbrød. @Cid og @Hoppetaujenta dukket opp like etter, de hadde tatt taxi. Her lukter det Godt sa @Frøkenfryden, hva slags krydder har du brukt. La meg være i fred sa @Baktus, jeg stikker på biblioteket Men så omsider var det endelig tid for å sette seg til bords, @Kvakky var veldig sulten så hun tok først, helt usjenert var hun. Vil noen ha Saft spurte @Ford3000 Kommer an på hva slags Saft det er svarte @Adobyen😁 Da tar jeg heller en flaske palmeolje sukket @jukkapalme. Men hun klarte ikke å åpne den, jeg ringer teknikærn fniste @Titania I mellomtiden hadde @Boetica satt seg borti et hjørne med godteposen sin. Da ble @Polly Ester sint, spis opp maten din først! Snipp snapp... Drakk opp all safta, for lutefisk spiser jeg ikke. Sulter ihjel før det. Saft all night long! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #27782 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): Episode 693 Androgyn aroma @Ciaran og Ciara inviterte til middag i kjelleren sin, de hadde laget velduftende lutefisk som de hadde fisket rett fra bryggen. De satt og hamret på tastaturet med de såre fingrene sine mens de ventet på sosiopratene. @KnekkeBørre kom tidlig som han pleide å gjøre på alle livets arenaer.han hadde tatt med seg flatbrød. @Cid og @Hoppetaujenta dukket opp like etter, de hadde tatt taxi. Her lukter det Godt sa @Frøkenfryden, hva slags krydder har du brukt. La meg være i fred sa @Baktus, jeg stikker på biblioteket Men så omsider var det endelig tid for å sette seg til bords, @Kvakky var veldig sulten så hun tok først, helt usjenert var hun. Vil noen ha Saft spurte @Ford3000 Kommer an på hva slags Saft det er svarte @Adobyen😁 Da tar jeg heller en flaske palmeolje sukket @jukkapalme. Men hun klarte ikke å åpne den, jeg ringer teknikærn fniste @Titania I mellomtiden hadde @Boetica satt seg borti et hjørne med godteposen sin. Da ble @Polly Ester sint, spis opp maten din først! Snipp snapp... Hard latter - bløt underbukse. 😂🤌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. november 2023 #27783 Del Skrevet 2. november 2023 Ford3000 skrev (4 minutter siden): Drakk opp all safta, for lutefisk spiser jeg ikke. Sulter ihjel før det. Saft all night long! 😊 Saft er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. november 2023 #27784 Del Skrevet 2. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Hard latter - bløt underbukse. 😂🤌 Trodde du gikk uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #27785 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Trodde du gikk uten Bare på Commando-tirsdag, Blotte-torsdag og Floppy fridays.. Jeg mener..Tittelen! Baktus biten!! 😂 Perfeksjon! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. november 2023 #27786 Del Skrevet 2. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Bare på Commando-tirsdag, Blotte-torsdag og Floppy fridays.. Jeg mener..Tittelen! Baktus biten!! 😂 Perfeksjon! Du glemte moony monday nå vel 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2023 #27787 Del Skrevet 2. november 2023 Taxi er en bedagelig reisemåte, så klart vi tar en sånn en når @Cid satt foran og betalte med glede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. november 2023 #27788 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Taxi er en bedagelig reisemåte, så klart vi tar en sånn en når @Cid satt foran og betalte med glede. Han betalte i natura. Har du samvittighet til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2023 #27789 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (14 minutter siden): Han betalte i natura. Har du samvittighet til det JA! 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. november 2023 #27790 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (På 31.10.2023 den 19.50): Episode 692 All Hallow eve @Athena Freyja var jo en av de mer bereiste sosiopratene,hun hadde tross alt vært jorda rundt, der vil si Køben og London. Sist gang hun kom hjem fra Danmark tok hun med seg tradisjonen dask eller knepp. Hun visste godt hva dask var, men kneppe var hun litt mer usikker på hva var for noe rart . Hun fikk uansett med seg de gode venninnene sine @Hoppetaujenta, @Polly Ester og @Boetica for å gå rundt til folk å spørre om dette Første stopp var hos @Sola de Men hun trodde de sa vask eller knepp , så hun vasket klærne deres Nestemann ut var @Adobyen Han trodde de sa smask eller knepp, så han kyssa og sånn Så var det @KnekkeBørre sin tur, han hørte enda dårligere og trodde de sa Dick or Meat, og da ble det dårlig stemning for å si det sånn De stakk bort til @Frøkenfryden, hun trodde at hun måtte kneppe opp buksa. Fy flate så mye rare folk det er sa @Athena Freyja, jaa sukket @Polly Ester og @Boetica i kor. La oss dra til @Lurven , han er hvertfall Normal. @Lurven hadde nettopp satt seg ned for å se på en dokumentar om Michael Myers , sammen med @Ford3000, @jukkapalme og @Cid da det ringte på døra. Han slepte seg bort for å åpne døren. Utenfor sto 3 foxy tanter og ropte dask eller knepp. Vet dere egentlig hva dask eller knep betyr sa han,.. Mjæ mjo sa de, vi ække helt sikre. Kom inn så skal jeg forklare sa han...😁 Dessverre så er jeg for gammel til å få kjeft 🤭 det preller av. Særlig når jeg har nesa i godte-kozemoze-pozen 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 2. november 2023 #27791 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 693 Androgyn aroma @Ciaran og Ciara inviterte til middag i kjelleren sin, de hadde laget velduftende lutefisk som de hadde fisket rett fra bryggen. De satt og hamret på tastaturet med de såre fingrene sine mens de ventet på sosiopratene. @KnekkeBørre kom tidlig som han pleide å gjøre på alle livets arenaer.han hadde tatt med seg flatbrød. @Cid og @Hoppetaujenta dukket opp like etter, de hadde tatt taxi. Her lukter det Godt sa @Frøkenfryden, hva slags krydder har du brukt. La meg være i fred sa @Baktus, jeg stikker på biblioteket Men så omsider var det endelig tid for å sette seg til bords, @Kvakky var veldig sulten så hun tok først, helt usjenert var hun. Vil noen ha Saft spurte @Ford3000 Kommer an på hva slags Saft det er svarte @Adobyen😁 Da tar jeg heller en flaske palmeolje sukket @jukkapalme. Men hun klarte ikke å åpne den, jeg ringer teknikærn fniste @Titania I mellomtiden hadde @Boetica satt seg borti et hjørne med godteposen sin. Da ble @Polly Ester sint, spis opp maten din først! Snipp snapp... 😁 Lutefisk 🫨 Jeg må være syk for å spise den gelefisken der ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 2. november 2023 #27792 Del Skrevet 2. november 2023 Boetica skrev (1 time siden): Dessverre så er jeg for gammel til å få kjeft 🤭 det preller av. Særlig når jeg har nesa i godte-kozemoze-pozen 😋 Er litt kosemose selv, så kjeft får du neppe av meg. 😊 PS. Du heter ikke Ronja? 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. november 2023 #27793 Del Skrevet 2. november 2023 Polly Ester skrev (22 minutter siden): PS. Du heter ikke Ronja? 🤭 🍭🍫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2023 #27794 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 693 Androgyn aroma @Ciaran og Ciara inviterte til middag i kjelleren sin, de hadde laget velduftende lutefisk som de hadde fisket rett fra bryggen. De satt og hamret på tastaturet med de såre fingrene sine mens de ventet på sosiopratene. @KnekkeBørre kom tidlig som han pleide å gjøre på alle livets arenaer.han hadde tatt med seg flatbrød. @Cid og @Hoppetaujenta dukket opp like etter, de hadde tatt taxi. Her lukter det Godt sa @Frøkenfryden, hva slags krydder har du brukt. La meg være i fred sa @Baktus, jeg stikker på biblioteket Men så omsider var det endelig tid for å sette seg til bords, @Kvakky var veldig sulten så hun tok først, helt usjenert var hun. Vil noen ha Saft spurte @Ford3000 Kommer an på hva slags Saft det er svarte @Adobyen😁 Da tar jeg heller en flaske palmeolje sukket @jukkapalme. Men hun klarte ikke å åpne den, jeg ringer teknikærn fniste @Titania I mellomtiden hadde @Boetica satt seg borti et hjørne med godteposen sin. Da ble @Polly Ester sint, spis opp maten din først! Snipp snapp... Lutefisk er fælt ass så det var klokt av meg å vektlegge døyvende krydder😂 kom tidlig på alle arenaer😂😂 Baktus finner roen med Dewey-sorterte hyller. Eller «nice racks» som @Cid sier😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #27795 Del Skrevet 2. november 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Lutefisk er fælt ass så det var klokt av meg å vektlegge døyvende krydder😂 kom tidlig på alle arenaer😂😂 Baktus finner roen med Dewey-sorterte hyller. Eller «nice racks» som @Cid sier😂 Oh yeah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. november 2023 #27796 Del Skrevet 2. november 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Lutefisk er fælt ass så det var klokt av meg å vektlegge døyvende krydder😂 kom tidlig på alle arenaer😂😂 Baktus finner roen med Dewey-sorterte hyller. Eller «nice racks» som @Cid sier😂 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #27797 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Episode 693 Androgyn aroma @Ciaran og Ciara inviterte til middag i kjelleren sin, de hadde laget velduftende lutefisk som de hadde fisket rett fra bryggen. De satt og hamret på tastaturet med de såre fingrene sine mens de ventet på sosiopratene. @KnekkeBørre kom tidlig som han pleide å gjøre på alle livets arenaer.han hadde tatt med seg flatbrød. @Cid og @Hoppetaujenta dukket opp like etter, de hadde tatt taxi. Her lukter det Godt sa @Frøkenfryden, hva slags krydder har du brukt. La meg være i fred sa @Baktus, jeg stikker på biblioteket Men så omsider var det endelig tid for å sette seg til bords, @Kvakky var veldig sulten så hun tok først, helt usjenert var hun. Vil noen ha Saft spurte @Ford3000 Kommer an på hva slags Saft det er svarte @Adobyen😁 Da tar jeg heller en flaske palmeolje sukket @jukkapalme. Men hun klarte ikke å åpne den, jeg ringer teknikærn fniste @Titania I mellomtiden hadde @Boetica satt seg borti et hjørne med godteposen sin. Da ble @Polly Ester sint, spis opp maten din først! Snipp snapp... Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. november 2023 #27798 Del Skrevet 2. november 2023 Episode 694 Brødre i bakgården Året var 1921, Kristiania har nettopp byttet navn til Oslo, på Grünerløkken, midt mellom fabrikkpiper og brune puber vokste familien cojones opp, de var spanske innvandrere som hadde flyktet fra syken De besto av mor @Boetica morena og far @Adobyen Grande cojones Sammen hadde de sønnene @KnekkeBørre, @Lurven, @Cid , @SVK og @TheHairyToothfairy. De bodde i en sliten bygård med utedass og alkoholikere De fant på mye tull disse gutta, og titt og ofte måtte far @Adobyen finne frem spanskrøret De var tullinger alle fem det hadde de til felles, men likevel var de ganske forskjellige. @KnekkeBørre var en mester på få damene til sengs, han tok ofte en spansk en for å få det til, han hadde både @Hoppetaujenta, @Athena Freyja og @Polly Ester på samvittigheten, han lurte de oppi sengen sin, der han leste Godnatteventyr for de til de sovnet @Lurven på sin side likte best å leke med seg selv, dette kunne han drive med å timesvis for å si det sånn @Cid på sin side var Mest kompis med damene, han invitere ofte @Titania og @Letharia på spillkvelder på kammerset, der gikk det i Ludo og othello aften etter aften til svetten sprutet @SVK var den handy i familien, han hadde blant annet ansvaret for å stelle @jukkapalmene om sommeren , og om vinteren målet han snø med sin @Ford3000. @TheHairyToothfairy var han som tjente pengene til familien, han jobbet på Freia Sjokoladefabrikk, familien ble ikke rik av jobben og sultet ofte , for han fikk jo betalt i @Sjokoladepenger. Men han var likevel stolt av jobben sin og du kunne ofte høre han si arbeit mach Freia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #27799 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 694 Brødre i bakgården Året var 1921, Kristiania har nettopp byttet navn til Oslo, på Grünerløkken, midt mellom fabrikkpiper og brune puber vokste familien cojones opp, de var spanske innvandrere som hadde flyktet fra syken De besto av mor @Boetica morena og far @Adobyen Grande cojones Sammen hadde de sønnene @KnekkeBørre, @Lurven, @Cid , @SVK og @TheHairyToothfairy. De bodde i en sliten bygård med utedass og alkoholikere De fant på mye tull disse gutta, og titt og ofte måtte far @Adobyen finne frem spanskrøret De var tullinger alle fem det hadde de til felles, men likevel var de ganske forskjellige. @KnekkeBørre var en mester på få damene til sengs, han tok ofte en spansk en for å få det til, han hadde både @Hoppetaujenta, @Athena Freyja og @Polly Ester på samvittigheten, han lurte de oppi sengen sin, der han leste Godnatteventyr for de til de sovnet @Lurven på sin side likte best å leke med seg selv, dette kunne han drive med å timesvis for å si det sånn @Cid på sin side var Mest kompis med damene, han invitere ofte @Titania og @Letharia på spillkvelder på kammerset, der gikk det i Ludo og othello aften etter aften til svetten sprutet @SVK var den handy i familien, han hadde blant annet ansvaret for å stelle @jukkapalmene om sommeren , og om vinteren målet han snø med sin @Ford3000. @TheHairyToothfairy var han som tjente pengene til familien, han jobbet på Freia Sjokoladefabrikk, familien ble ikke rik av jobben og sultet ofte , for han fikk jo betalt i @Sjokoladepenger. Men han var likevel stolt av jobben sin og du kunne ofte høre han si arbeit mach Freia... Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. november 2023 #27800 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): Episode 694 Brødre i bakgården Året var 1921, Kristiania har nettopp byttet navn til Oslo, på Grünerløkken, midt mellom fabrikkpiper og brune puber vokste familien cojones opp, de var spanske innvandrere som hadde flyktet fra syken De besto av mor @Boetica morena og far @Adobyen Grande cojones Sammen hadde de sønnene @KnekkeBørre, @Lurven, @Cid , @SVK og @TheHairyToothfairy. De bodde i en sliten bygård med utedass og alkoholikere De fant på mye tull disse gutta, og titt og ofte måtte far @Adobyen finne frem spanskrøret De var tullinger alle fem det hadde de til felles, men likevel var de ganske forskjellige. @KnekkeBørre var en mester på få damene til sengs, han tok ofte en spansk en for å få det til, han hadde både @Hoppetaujenta, @Athena Freyja og @Polly Ester på samvittigheten, han lurte de oppi sengen sin, der han leste Godnatteventyr for de til de sovnet @Lurven på sin side likte best å leke med seg selv, dette kunne han drive med å timesvis for å si det sånn @Cid på sin side var Mest kompis med damene, han invitere ofte @Titania og @Letharia på spillkvelder på kammerset, der gikk det i Ludo og othello aften etter aften til svetten sprutet @SVK var den handy i familien, han hadde blant annet ansvaret for å stelle @jukkapalmene om sommeren , og om vinteren målet han snø med sin @Ford3000. @TheHairyToothfairy var han som tjente pengene til familien, han jobbet på Freia Sjokoladefabrikk, familien ble ikke rik av jobben og sultet ofte , for han fikk jo betalt i @Sjokoladepenger. Men han var likevel stolt av jobben sin og du kunne ofte høre han si arbeit mach Freia... Othello er gøy 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå