Gjest Boetica Skrevet 4. august 2023 #25321 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja det er fint, dreiv mye med før Jeg skal lage meg en tinderbio eller hva det heter, og der skal jeg ta det med. Jeg tror det kommet til å slå an blant gamlekara.
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25322 Skrevet 4. august 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): 🦋 Det e du allerede vårres fine lurv 😀 Du fårrveksle mæ med ein møll
Kvakky Skrevet 4. august 2023 #25323 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Du fårrveksle mæ med ein møll Møll er fine skapninger. Bare ikke bli en mygg 😄 1
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25324 Skrevet 4. august 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg skal lage meg en tinderbio eller hva det heter, og der skal jeg ta det med. Jeg tror det kommet til å slå an blant gamlekara. Hvilken aldersgruppe sikter du deg inn på?
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25325 Skrevet 4. august 2023 Kvakky skrev (2 minutter siden): Møll er fine skapninger. Bare ikke bli en mygg 😄 Mygg suger
Gjest Boetica Skrevet 4. august 2023 #25326 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Hvilken sosioøkonomisk status sikter du deg inn på? Nei jeg er da ikke så kynisk 🙈
Gjest Lurven Skrevet 4. august 2023 #25327 Skrevet 4. august 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Nei jeg er da ikke så dyrisk 🙈 🐶
Kvakky Skrevet 4. august 2023 #25328 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (17 minutter siden): Mygg suger Haha. Ja 😅 1
Polly Ester Skrevet 4. august 2023 #25329 Skrevet 4. august 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Jævler Blir det bussbilder nå da? Dette er demonen sin det: 1 1
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #25331 Skrevet 5. august 2023 Episode 633. Det var lørdag, og også denne dagen hadde @Lurven brukt hjernecellen sin. Han hadde tenkt på at plastposer var blitt så dyrt, akkurat som @Entern og @Kvakky brukte han de mest til å kaste søppel i. Han hadde sågar vurdert å kaste alt avfallet i grønne poser, men da hadde han fått kjeft av @Million og kommet på bedre tanker. Han hadde bestemt seg for å bli like flink til å sortere som @Adobyen. I mellomtiden hadde @AprilLudgate vært å kjøpte seg sånn derre veet, men hun hadde kjøpt den gamle typen som ikke lengre passet til hennes moderne kropp, hun hadde nemlig spist så mange druer. @Cid hadde vært på date , og blitt spurt om han var impotent, hvorpå han hadde svart med samme mynt. @Frøkenfryden hadde også vært tankefull denne dagen, hun hadde sittet å tenkt på at høsten nærmet seg mens hun så på prepubertale måker som snart måtte forlate mors trygge bryst. I mellomtiden hadde førstetanteklubben hatt møte og bestemt seg for å ekskludere @Polly Ester fordi hun bare var interessert i å drepe demoner og ikke i strikking. Vi må finne en erstatter sa @Hoppetaujenta, @Boetica og @Hulderen nikket stille mens strikkepinnene beveget seg sakte gjennom garnet.
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2023 #25332 Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 633. Det var lørdag, og også denne dagen hadde @Lurven brukt hjernecellen sin. Han hadde tenkt på at plastposer var blitt så dyrt, akkurat som @Entern og @Kvakky brukte han de mest til å kaste søppel i. Han hadde sågar vurdert å kaste alt avfallet i grønne poser, men da hadde han fått kjeft av @Million og kommet på bedre tanker. Han hadde bestemt seg for å bli like flink til å sortere som @Adobyen. I mellomtiden hadde @AprilLudgate vært å kjøpte seg sånn derre veet, men hun hadde kjøpt den gamle typen som ikke lengre passet til hennes moderne kropp, hun hadde nemlig spist så mange druer. @Cid hadde vært på date , og blitt spurt om han var impotent, hvorpå han hadde svart med samme mynt. @Frøkenfryden hadde også vært tankefull denne dagen, hun hadde sittet å tenkt på at høsten nærmet seg mens hun så på prepubertale måker som snart måtte forlate mors trygge bryst. I mellomtiden hadde førstetanteklubben hatt møte og bestemt seg for å ekskludere @Polly Ester fordi hun bare var interessert i å drepe demoner og ikke i strikking. Vi må finne en erstatter sa @Hoppetaujenta, @Boetica og @Hulderen nikket stille mens strikkepinnene beveget seg sakte gjennom garnet. Haha du har rett! Måker og barn har dratt😲 Skjærer og spurver og duer igjen😌 2
Kvakky Skrevet 5. august 2023 #25333 Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Episode 633. Det var lørdag, og også denne dagen hadde @Lurven brukt hjernecellen sin. Han hadde tenkt på at plastposer var blitt så dyrt, akkurat som @Entern og @Kvakky brukte han de mest til å kaste søppel i. Han hadde sågar vurdert å kaste alt avfallet i grønne poser, men da hadde han fått kjeft av @Million og kommet på bedre tanker. Han hadde bestemt seg for å bli like flink til å sortere som @Adobyen. I mellomtiden hadde @AprilLudgate vært å kjøpte seg sånn derre veet, men hun hadde kjøpt den gamle typen som ikke lengre passet til hennes moderne kropp, hun hadde nemlig spist så mange druer. @Cid hadde vært på date , og blitt spurt om han var impotent, hvorpå han hadde svart med samme mynt. @Frøkenfryden hadde også vært tankefull denne dagen, hun hadde sittet å tenkt på at høsten nærmet seg mens hun så på prepubertale måker som snart måtte forlate mors trygge bryst. I mellomtiden hadde førstetanteklubben hatt møte og bestemt seg for å ekskludere @Polly Ester fordi hun bare var interessert i å drepe demoner og ikke i strikking. Vi må finne en erstatter sa @Hoppetaujenta, @Boetica og @Hulderen nikket stille mens strikkepinnene beveget seg sakte gjennom garnet. 👍🥹 1 1
Gjest Adobyen Skrevet 5. august 2023 #25334 Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Episode 633. Det var lørdag, og også denne dagen hadde @Lurven brukt hjernecellen sin. Han hadde tenkt på at plastposer var blitt så dyrt, akkurat som @Entern og @Kvakky brukte han de mest til å kaste søppel i. Han hadde sågar vurdert å kaste alt avfallet i grønne poser, men da hadde han fått kjeft av @Million og kommet på bedre tanker. Han hadde bestemt seg for å bli like flink til å sortere som @Adobyen. I mellomtiden hadde @AprilLudgate vært å kjøpte seg sånn derre veet, men hun hadde kjøpt den gamle typen som ikke lengre passet til hennes moderne kropp, hun hadde nemlig spist så mange druer. @Cid hadde vært på date , og blitt spurt om han var impotent, hvorpå han hadde svart med samme mynt. @Frøkenfryden hadde også vært tankefull denne dagen, hun hadde sittet å tenkt på at høsten nærmet seg mens hun så på prepubertale måker som snart måtte forlate mors trygge bryst. I mellomtiden hadde førstetanteklubben hatt møte og bestemt seg for å ekskludere @Polly Ester fordi hun bare var interessert i å drepe demoner og ikke i strikking. Vi må finne en erstatter sa @Hoppetaujenta, @Boetica og @Hulderen nikket stille mens strikkepinnene beveget seg sakte gjennom garnet. I Dåsebyen vår har vi vært ganske flinke til å sortere søppel, men bare når noen ser oss. Renovatørene pleier å riste ganske oppgitt på hodene når de kommer. En gang var jeg så dårlig at jeg kastet meg selv i søpla. Han ble sur og sa at jeg måtte sorteres som spesialavfall, så jeg fikk beskjed om at slikt måtte pakkes inn i plast og leveres på renovasjonsanlegget. Plast! Har vi ikke allerede et kjempeproblem med alt det plastavfallet? Nei, jeg kom ingen vei med protestene. Så jeg satte meg i bilen og la en rull med klare søppelsekker i passasjersetet. Det er bare det som er problemet med å være løsemiddelskadet, at jeg glemmer hva jeg holder på med og kommer aldri til poenget. Akkurat nå står jeg i grønnsaksavdelingen på Kiwi og leter etter popcorn. God jul.
Entern Skrevet 5. august 2023 #25335 Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (35 minutter siden): Episode 633. Det var lørdag, og også denne dagen hadde @Lurven brukt hjernecellen sin. Han hadde tenkt på at plastposer var blitt så dyrt, akkurat som @Entern og @Kvakky brukte han de mest til å kaste søppel i. Han hadde sågar vurdert å kaste alt avfallet i grønne poser, men da hadde han fått kjeft av @Million og kommet på bedre tanker. Han hadde bestemt seg for å bli like flink til å sortere som @Adobyen. I mellomtiden hadde @AprilLudgate vært å kjøpte seg sånn derre veet, men hun hadde kjøpt den gamle typen som ikke lengre passet til hennes moderne kropp, hun hadde nemlig spist så mange druer. @Cid hadde vært på date , og blitt spurt om han var impotent, hvorpå han hadde svart med samme mynt. @Frøkenfryden hadde også vært tankefull denne dagen, hun hadde sittet å tenkt på at høsten nærmet seg mens hun så på prepubertale måker som snart måtte forlate mors trygge bryst. I mellomtiden hadde førstetanteklubben hatt møte og bestemt seg for å ekskludere @Polly Ester fordi hun bare var interessert i å drepe demoner og ikke i strikking. Vi må finne en erstatter sa @Hoppetaujenta, @Boetica og @Hulderen nikket stille mens strikkepinnene beveget seg sakte gjennom garnet. Bra😊👍 1 1
Cid Skrevet 5. august 2023 #25336 Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (41 minutter siden): Episode 633. Det var lørdag, og også denne dagen hadde @Lurven brukt hjernecellen sin. Han hadde tenkt på at plastposer var blitt så dyrt, akkurat som @Entern og @Kvakky brukte han de mest til å kaste søppel i. Han hadde sågar vurdert å kaste alt avfallet i grønne poser, men da hadde han fått kjeft av @Million og kommet på bedre tanker. Han hadde bestemt seg for å bli like flink til å sortere som @Adobyen. I mellomtiden hadde @AprilLudgate vært å kjøpte seg sånn derre veet, men hun hadde kjøpt den gamle typen som ikke lengre passet til hennes moderne kropp, hun hadde nemlig spist så mange druer. @Cid hadde vært på date , og blitt spurt om han var impotent, hvorpå han hadde svart med samme mynt. @Frøkenfryden hadde også vært tankefull denne dagen, hun hadde sittet å tenkt på at høsten nærmet seg mens hun så på prepubertale måker som snart måtte forlate mors trygge bryst. I mellomtiden hadde førstetanteklubben hatt møte og bestemt seg for å ekskludere @Polly Ester fordi hun bare var interessert i å drepe demoner og ikke i strikking. Vi må finne en erstatter sa @Hoppetaujenta, @Boetica og @Hulderen nikket stille mens strikkepinnene beveget seg sakte gjennom garnet. Jeg spurte tilbake om hun var importert. 1 1
Cid Skrevet 5. august 2023 #25337 Skrevet 5. august 2023 Tror jeg må lage min egen kg såpe forresten 😅 2
Gjest Adobyen Skrevet 5. august 2023 #25338 Skrevet 5. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Tror jeg må lage min egen kg såpe forresten 😅 Skumparty? Gøy 😂
Frøkenfryden Skrevet 5. august 2023 #25339 Skrevet 5. august 2023 Adobyen skrev (5 minutter siden): Skumparty? Gøy 😂 Alltid positiv du! 2
Gjest Lurven Skrevet 5. august 2023 #25340 Skrevet 5. august 2023 Adobyen skrev (1 time siden): Episode 634 i Dåsebyen vår har vi vært ganske flinke til å sortere søppel, men bare når noen ser oss. Renovatørene pleier å riste ganske oppgitt på hodene når de kommer. En gang var jeg så dårlig at jeg kastet meg selv i søpla. Han ble sur og sa at jeg måtte sorteres som spesialavfall, så jeg fikk beskjed om at slikt måtte pakkes inn i plast og leveres på renovasjonsanlegget. Plast! Har vi ikke allerede et kjempeproblem med alt det plastavfallet? Nei, jeg kom ingen vei med protestene. Så jeg satte meg i bilen og la en rull med klare søppelsekker i passasjersetet. Det er bare det som er problemet med å være løsemiddelskadet, at jeg glemmer hva jeg holder på med og kommer aldri til poenget. Akkurat nå står jeg i grønnsaksavdelingen på Kiwi og leter etter popcorn. God jul. 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå