Frøkenfryden Skrevet 5. august 2023 #25341 Skrevet 5. august 2023 Adobyen skrev (1 time siden): I Dåsebyen vår har vi vært ganske flinke til å sortere søppel, men bare når noen ser oss. Renovatørene pleier å riste ganske oppgitt på hodene når de kommer. En gang var jeg så dårlig at jeg kastet meg selv i søpla. Han ble sur og sa at jeg måtte sorteres som spesialavfall, så jeg fikk beskjed om at slikt måtte pakkes inn i plast og leveres på renovasjonsanlegget. Plast! Har vi ikke allerede et kjempeproblem med alt det plastavfallet? Nei, jeg kom ingen vei med protestene. Så jeg satte meg i bilen og la en rull med klare søppelsekker i passasjersetet. Det er bare det som er problemet med å være løsemiddelskadet, at jeg glemmer hva jeg holder på med og kommer aldri til poenget. Akkurat nå står jeg i grønnsaksavdelingen på Kiwi og leter etter popcorn. God jul. 😂 1
Cid Skrevet 5. august 2023 #25342 Skrevet 5. august 2023 Adobyen skrev (54 minutter siden): Skumparty? Gøy 😂 SåpeCider: Såpe for liten og Cider for stor. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #25343 Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 633. Det var lørdag, og også denne dagen hadde @Lurven brukt hjernecellen sin. Han hadde tenkt på at plastposer var blitt så dyrt, akkurat som @Entern og @Kvakky brukte han de mest til å kaste søppel i. Han hadde sågar vurdert å kaste alt avfallet i grønne poser, men da hadde han fått kjeft av @Million og kommet på bedre tanker. Han hadde bestemt seg for å bli like flink til å sortere som @Adobyen. I mellomtiden hadde @AprilLudgate vært å kjøpte seg sånn derre veet, men hun hadde kjøpt den gamle typen som ikke lengre passet til hennes moderne kropp, hun hadde nemlig spist så mange druer. @Cid hadde vært på date , og blitt spurt om han var impotent, hvorpå han hadde svart med samme mynt. @Frøkenfryden hadde også vært tankefull denne dagen, hun hadde sittet å tenkt på at høsten nærmet seg mens hun så på prepubertale måker som snart måtte forlate mors trygge bryst. I mellomtiden hadde førstetanteklubben hatt møte og bestemt seg for å ekskludere @Polly Ester fordi hun bare var interessert i å drepe demoner og ikke i strikking. Vi må finne en erstatter sa @Hoppetaujenta, @Boetica og @Hulderen nikket stille mens strikkepinnene beveget seg sakte gjennom garnet. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august 2023 #25344 Skrevet 5. august 2023 Entern skrev (3 timer siden): Bra😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 1
Kvakky Skrevet 5. august 2023 #25345 Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (19 timer siden): En helt vanlig dag på bussen 😅 1
Gjest Boetica Skrevet 5. august 2023 #25346 Skrevet 5. august 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 633. Det var lørdag, og også denne dagen hadde @Lurven brukt hjernecellen sin. Han hadde tenkt på at plastposer var blitt så dyrt, akkurat som @Entern og @Kvakky brukte han de mest til å kaste søppel i. Han hadde sågar vurdert å kaste alt avfallet i grønne poser, men da hadde han fått kjeft av @Million og kommet på bedre tanker. Han hadde bestemt seg for å bli like flink til å sortere som @Adobyen. I mellomtiden hadde @AprilLudgate vært å kjøpte seg sånn derre veet, men hun hadde kjøpt den gamle typen som ikke lengre passet til hennes moderne kropp, hun hadde nemlig spist så mange druer. @Cid hadde vært på date , og blitt spurt om han var impotent, hvorpå han hadde svart med samme mynt. @Frøkenfryden hadde også vært tankefull denne dagen, hun hadde sittet å tenkt på at høsten nærmet seg mens hun så på prepubertale måker som snart måtte forlate mors trygge bryst. I mellomtiden hadde førstetanteklubben hatt møte og bestemt seg for å ekskludere @Polly Ester fordi hun bare var interessert i å drepe demoner og ikke i strikking. Vi må finne en erstatter sa @Hoppetaujenta, @Boetica og @Hulderen nikket stille mens strikkepinnene beveget seg sakte gjennom garnet. 🤓
Gjest Boetica Skrevet 6. august 2023 #25347 Skrevet 6. august 2023 Lurven skrev (På 5.8.2023 den 15.27): I mellomtiden hadde førstetanteklubben hatt møte og bestemt seg for å ekskludere @Polly Ester fordi hun bare var interessert i å drepe demoner og ikke i strikking. Hun kan være med videre i syforeninga hvis hun heller hekler sånne smådjevler:
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #25348 Skrevet 6. august 2023 Boetica skrev (23 minutter siden): Hun kan være med videre i syforeninga hvis hun heller hekler sånne smådjevler: Hun har en sånn hjemme, hun pleier å stikke den med nåler og sånn
Gjest Boetica Skrevet 6. august 2023 #25349 Skrevet 6. august 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Hun har en sånn hjemme, hun pleier å stikke den med nåler og sånn Det er lumpent 🥸
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #25350 Skrevet 6. august 2023 Boetica skrev (10 minutter siden): Det er lumpent 🥸 Såpass må man tåle når man har tatt på seg rollen som demon
Gjest Boetica Skrevet 6. august 2023 #25351 Skrevet 6. august 2023 Lurven skrev (8 minutter siden): Såpass må man tåle når man har tatt på seg rollen som demon Man ER jo ikke rollen sin. Når demonen går hjem for dagen og legger beina på bordet, er hen som deg og meg.
Entern Skrevet 6. august 2023 #25352 Skrevet 6. august 2023 Boetica skrev (1 time siden): Hun kan være med videre i syforeninga hvis hun heller hekler sånne smådjevler: Så søte 😈😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #25353 Skrevet 6. august 2023 Boetica skrev (4 timer siden): Hun kan være med videre i syforeninga hvis hun heller hekler sånne smådjevler: Cassidy Tvillingene synes at de er skikkelig søte.😈😈👿👿🥰🥰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #25354 Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (3 timer siden): Så søte 😈😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.👿👿😈😈🥰🥰 1
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #25355 Skrevet 6. august 2023 Boetica skrev (4 timer siden): Man ER jo ikke rollen sin. Når demonen går hjem for dagen og legger beina på bordet, er hen som deg og meg. 😄 tror ikke demon er en sånn 8 til 16 jobb
Cid Skrevet 6. august 2023 #25356 Skrevet 6. august 2023 Bra du holder tråden i live, kanskje jeg lager egen tråd til mine såper 😃 1
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #25357 Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Bra du holder tråden i live, kanskje jeg lager egen tråd til mine såper 😃 Nei skriv de her.
Cid Skrevet 6. august 2023 #25358 Skrevet 6. august 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Nei skriv de her. Vil ikke ta vekk oppmerksomheten fra dine 1
Gjest Lurven Skrevet 6. august 2023 #25359 Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Vil ikke ta vekk oppmerksomheten fra dine Går bra,
Entern Skrevet 6. august 2023 #25360 Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (1 time siden): Bra du holder tråden i live, kanskje jeg lager egen tråd til mine såper 😃 God idé😃😃😃 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå